Missä Oulussa hyvä hieroja , onko kokemuksia ?
Hieroja Oulussa
9
2606
Vastaukset
- Anonyymi
A. H Lantto 😂😂
- Anonyymi
En ole muualla käynyt kuin pari kertaa EasyMovessa, jossa on monta hiorojaa, ja hyvä kyllä oli, koska ei ollut yhtään mitään tuntemuksia selässä sen jälkeen, vaikka normaalisti olin tottunut että on kipuja ja jännityksiä ja kiristyksiä.
- Anonyymi
Partasen Markku iissä on tosi hyvä hieroja,,,ei mikään hipistelijä !!
- Anonyymi
Hieronta Akatemia oli ainakin ennen Uudellakadulla. Siellä opiskelijat hieroivat, osasivat . Noin kymmenen vuotta sitten kävin viimeksi. Siinä talossa jossa oli ennen a-klinikka. Edellinenkin oli.
- Anonyymi
Edullinenkin.
- Anonyymi
Onko erottista hierontaa tekeviä , muita kuin thai tyttöjä
- Anonyymi
Useimmat mies hierojat tekee , jos haluut
- Anonyymi
Hostel elokuva tulee mieleen hammaslääkäristä Oulussa.
- Anonyymi
Ammattihieroja hah hah 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658