Työväenpuolue näyttää siltä, että lähes kaikki äänet laskettiin viime yönä kello 02 ja saivat 26,3 prosenttia. Pääministeri Erna Solberg ja hänen puolueensa Høyre päätyvät hieman yli 20 prosenttiin.
Työväenpuolue, Keskusta (SP) ja sosialistinen vasemmisto (SV) saavat yhteensä 89 Stortingin 169 paikkaa.
- Suurimpana puolueena varmistamme, että Norja saa uuden hallituksen, sanoi Jonas Gahr Støre vaalipäivänä klo 23.45.
Støre näyttää pystyvän muodostamaan hallituksen ilman vihreän puolueen ja marxilaisen punaisen tukea.
Meillä Marxilaiset ja vihreät hallituksessa,ja tulee mitä ihmeempiä vaatimuksia, mm nuoret altistaa huumeille, kun vaativat käytön vapautumista.
Marxilaiset ja vihreät ei kelpaa hallitukseen Norjassa
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Marxilaiset - vihreät.
- Anonyymi
maalaisliitto-mtk,
huitelee kokkareista heittämällä oikealta ohi,
lestakin kuppas lasten rahat,
ja jakoi ne tukijusseille... - Anonyymi
Vihreät ja äärivasemmisto on sama asia niin Norjassa kuin Suomessakin. Suomen vihreet on keskittynyt pössyttelemään hassista. Nyt tuo ääriliikke on keskittynyt huumekauppaan, vaiko kalastelevat narkkareiden ääniä. Äänestäjien keskiikä vai taitaa olla aika alhainen
- Anonyymi
-hallituksen ilman vihreän puolueen ja marxilaisen punaisen tukea.
Onko Huutava-Lestaa marxilainen ?
- Anonyymi
Jos keskusta olisi kunnollinen puolue, se ei olisi vihreiden kanssa samassa hallituksessa, mutta mutta hallituskipeys tekee sitä.
- Anonyymi
Vasemliitto ja vihreät on ääriliikkeitä ja keskusta teki virheen olemalla samassa hallituksessa.
- Anonyymi
Turha sitä jälestä valittaa.
Persuja ei saatu hallitukseen, josta olisi oli marxilaiset ja vihreät olleet ulkona.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856