on jokin mielenterveysongelma
Joillain tarve poistattaatoisten kirjoituksia, joa nimimerkkejä
14
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma ? kun ylläpito näitä kuuntelee ja poistaa mm nimimerkkejäkin, jonka luulisi olevan kuin "kiveen hakatun".
Eihän kukaan aina ole jonkun mieleen, että näin kadehtia toisen kirjoituksia pois.
Jos toinen osaa paremmin asioista kirjoittaa, miksi se pitää poistaa jonkun mielestä ?
Tällä sankarillamme oli aiemminkin kun pääsi suoraan vaikuttaan näitä vinkeitä.
Sitten demarit ym juhlapuheissaan puhuu tasa-arvosta, että kuinka on vapaata Suomessa. - Anonyymi
aito-arska luulee olevansa osa Venäjää, ja kuvittelee että toisten kirjoituksia täytyy esittää poistoon. Ei edes olisi uskonut että noin voi poistaa toisten kirjoituksia ja nimimerkkejä?
Luulisi ylläpidolla olevan pisto rinnassaan, kun lähti mukaan poistotalkoisiin. - Anonyymi
Arska & Kapi. Siinä tämän saitin ongelmavanhukset. Eivät siedä muiden kirjoituksia.
- Anonyymi
Luulisi täällä olevan että jokainen saa kirjoittaa, ettei näitä poistoesityksen tekijöitä olisi. Eihän ole pakko lukea jos esim kesustan palstalla omia kehutaan.
- Anonyymi
Näin on näreet.
- Anonyymi
”Olin 3-vuotiaan Siiri-tyttöni kanssa kaupassa. Hän istui kärryssä ja kokispulloja ohittaessamme neiti alkoi huutaa kovaan ääneen käsi pitkällä: äiti, äiti ostetaan isille pimpsaa, isi tykkää pimpsasta. Peruutin pullojen luo ja laitoin kärryyn. Siihen neiti vielä tyytyväisenä: nyt on isille pimpsaa.
Osa kanssaihmisistä yritti pidätellä nauruaan . - Anonyymi
Sosialistien kademieli. Stalinkin tapatti kansalaisia miljoonittain joita piti parempanaan.
- Anonyymi
Kumma kun ylläpito tanssii ripaskaa.
- Anonyymi
Miljoonat on tavat touhuun.
KulliOlliGranström - Anonyymi
Onko tämä Suomen Keskustan palsta tarkoitettu vain paskanheittoon, vai oikeaan keskusteluun
- Anonyymi
Palstan kannalta paskaa on jatkuvat kapikapikapi-hölinät. Ja tuosta mainitsemastasi lestadiolaisiin liittyvästä "huutamisesta" olet yli 80-prosenttisesti vastannut sinä itse. Vai missä joku muu on käyttänyt lestadiolaisista tuota haukkumasanaa? En ole havainnut, paitsi joskus vastineina sinun kirjoituksiisi.
Niin ja kysyn jo valmiiksi, vastineena seuraavaan kirjoitukseesi: niin missä joku muu kuin sinä olet tuota huutanut? Ei ole havaintoa tällä palstalla, ainakaan sen parin vuoden aikana, mitä olen palstalla ollut.
- Anonyymi
Miksi Kepu toimii kaiken aikaa suomalaisia vastaan? Onko tämä oikeasti puolue
vai rosvokopla?
http://web.archive.org/web/20180126160019/http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2013/10/06/puolue-vai-rosvokopla/ - Anonyymi
kts. maahanmuutto suomi24
Sipilän toimet loi vihaa suomeen-maahanmuutto 2015 ja lisäksi köyhiltä leikkauksilla rahat pois. Hoitajilta palkat alas jne
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960