Eikö yhtään hyvää profeettaa löydy?

Anonyymi

EIKÖ YHTÄÄN HYVÄÄ PROFEETTAA LÖYDY?
Suomessa ei löytyne parempaa profeettaa kuin minä, mutta olen nyt pettynyt itseeni. Kalliomoskeijan tuhon päivää "olen siirtänyt" parilla viikolla, mutten usko senkään toteutumiseen. En ainakaan niin että Iran iskisi ohjuksella Israeliin, koska Iran näyttää olevan sovintolinjalla ainakin tällä hetkellä.

Vanha testamentti ei anna väärille profeetoille elinmahdollisuutta, mutta nykyisinhän olemme Raamatun profetioiden selittäjiä emmekä profeettoja siinä mielessä kuin erehtymättömät Raamatun profeetat.

Olen selittänyt paljon paikalleen ja kirjani ovat erinomaista profetiaa ja ennustusta valerauhan ylösottoineen tulosta. Sitä edeltävät tapahtumat eivät ole niin helppoja tietää, mutta velvollisuuteni on yrittää. Jos erehdyn Gorban paluusta, Gorba kuolee, alan pitää pienempää ääntä. Olemme kuitenkin siinä tilanteessa, että kovin hyvää profeettaa ei maasta löytyne kun minäkään en tällä hetkellä siihen pysty. Mutta mitä lähemmäksi valerauha ylösottoineen tulee, sitä tarkemmin asioita aletaan tietää. Haluan palvella tässä asiassa niin epätäydellisenä kuin olenkin. Profetoiminen on vajavaista, ja Raamatun profetian selittäminen varsinkin. Osoittakaa minulle minua parempi lopun profetian selittäjä, jos pystytte. Olisi hienoa, jos yksikin hyvä profeetta löytyisi.

Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone

25

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYHMÄ ALOITTAJA --- on YMMÄRTÄNYT jotakin . . . ;)

      ""Vanha testamentti ei anna väärille profeetoille elinmahdollisuutta,
      mutta nykyisinhän olemme Raamatun profetioiden selittäjiä
      emmekä profeettoja siinä mielessä kuin
      erehtymättömät Raamatun profeetat.""
      -----------------------------------------------

      Jumala TOIMII --- Profetiat PALSTALLA . . . MODERAATTORINA . . . ;)
      Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

      Eikö 11. 9. 2021 tapahdu?

      Anonyymi
      01.09.2021 23:59

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17100173/eiko-11--9--2021-tapahdu

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

      . . .

      JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

      . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
      . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

      ALOITTAJA --- JOUTUU . . . Jumalan RIKKOMUS KÄSITTELYYN . . .

      . . .

      LIITTEENÄ - poistetusta keskustelusta - UUDESTAAN SAMA . . .

      . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

      . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . . ;)

      • Jeremia 23 - rikkomus - OIKEUDENKÄYNTI

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .


      • Anonyymi
        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA kirjoitti:

        Jeremia 23 - rikkomus - OIKEUDENKÄYNTI

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        Tämä palsta ei ole minkään valtakunnan oikeudenkäyntipaikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta ei ole minkään valtakunnan oikeudenkäyntipaikka.

        . . . puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ……………………………… . . .

        . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)#comment-100952216

        Jeesus_valitsi_tekstin
        22.09.2021 17:13

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan TAHTO --- on TOTEUTUNUT . . .

        . . . Jumalan armosta - SE - on TÄYTETTY . . . se - Tukholman profetia . . . ;)

        . . .

        JumalanArmo40
        09.09.2021 09:09

        KUN - Jumala - ILMOITTI - että . . .

        . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

        . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

        . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

        . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ………………………………………………………… . . .


      • OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA kirjoitti:

        Jeremia 23 - rikkomus - OIKEUDENKÄYNTI

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        . . .

        . . . siis - VALMISTELU - Jatkuu . . .

        KESÄAPULAINEN ---> Jer23-rikkomus_MUISTUTUS
        https://www.suomi24.fi/profiili/Jer23-rikkomus_MUISTUTUS

        KESÄAPULAINEN muistutteli - KESÄN AJAN - aikavälillä ---> 24.05. - 22.09.2021
        ja . . . ;)
        OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA --- korvaa KESÄAPULAISEN !!!

        KESÄAPULAISEN muistutukset (3 kpl/henkilö) on poistettu . . .
        . . . mutta yleinen - MUISTUTUS - on yhä luettavissa . . . MUISTUTUKSENA . . . ;)

        . . .

        Jer23-rikkomus_MUISTUTUS
        24.05.2021 23:40

        ALOITTAJA alennetaan !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumalan - ja - Raamatun VÄÄRISTELY . . .

        . . . on PANETTELUA - jossa kohteena on - ITSE Jumala . . . !

        . . .

        JOKA - itsensä ylentää - SE . . . ALENNETAAN . . . !

        Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16956241/herra-antoi-ja-herra-otti-kiitetty-olkoon-herran-nimi-#comment-108256111


    • Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN . . .

      . . . POISTETTU - keskustelu - KOKONAAN . . . ;)

      . . .

      Suomen paras profeetta Veijonen tietää melkein kaiken

      Anonyymi
      16.09.2021 19:50

      ALKAAKO VUOSIVIIKKO VASTA VUODEN PÄÄSTÄ?

      Mitä ilmeisimmin Kalliomoskeijan tuho on merkkinä viimeisen vuosiviikon alkamisesta. Sellaista ei tapahtunut 11. 9. 2021 eikä kai tapahdu Lehtimajanjuhlan aikaankaan pari viikkoa myöhemmin.
      Koska pidin 11. 9. 2021 ennustustani hyvänä, vaikkei se ollutkaan koko totuus, ennustus on sattumaa paljon parempi, jos Kalliomoskeija tuhoutuukin 11. 9. 2022. Tämä käsitys tuli mahdolliseksi kun Daniel Elkama kommentoi, että 2000 vuotta Kristuksen syntymästä oli 11. 9. 2001 eikä vuotta aiemmin kuten itse olin olettanut.

      Kaikki aikamääreet siirtyisivät vuodella eteenpäin. Ajankohdasta 11. 9. 2001 kuluisi kolme vuosiviikkoa eli 21 vuotta viimeisen vuosiviikon alkamiseen. Jerusalemin valerauha ylösottoineen tulisi tammikuussa 2026. Antikristus hyökkäisi Jerusalemiin maaliskuussa 2026. Ja Messiaan näkyvä paluu tapahtuisi vasta syksyllä vuonna 2029. Tällaisessä käsityksessä olen tällä hetkellä. Toki hienosäätöä voi vieläkin tulla.

      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone

      PITÄÄKÖ ODOTTAA VUOSI?

      Daniel Elkama: Harri, Messias syntyi ilmeisesti 11.9. Ajanlasku aloitetaan vuodella 1 eli 9/11 iskut olivat tasan 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

      HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000. Olisiko mahdollista, että vuosiviikko alkaa vasta vuoden päästä ja kenties silloin Kalliomoskeijan tuhokin?

      VEIJOSEN YLIVOIMAISIA PROFEETALLISIA KIRJOJA

      1. Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!
      2. Daniel 9:27 ja ylösottoa edeltävät tapahtumat
      3. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen
      4. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin
      5. Luettelo maailmanlopun päivämääristä
      6. Onko Gorba antikristus
      7. Petovaltion synty
      8. Middle-East now - Lähi-Itä nyt
      9. Suomen profeetat ja profetiat
      10. Profetiaraamattu
      11. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija
      12. Sotaprofeetat ja ennaltatiedetyt sodat
      http://wwnet.fi/users/veijone

      — Kommentoi —

      Anonyymi
      16.09.2021 22:48

      Miksi vain epätarkkuuksia tuodaan esille ja vielä vääräksi profeetaksi haukkuen?

      Hävetkää nimettömät yhtään mitään tietämättömät!

      Harri Veijonen

      — Kommentoi —

      Jeesus_valitsi_tekstin
      17.09.2021 15:40

      ""PITÄÄKÖ ODOTTAA VUOSI?

      Daniel Elkama: Harri, Messias syntyi ilmeisesti 11.9. Ajanlasku aloitetaan vuodella 1 eli 9/11 iskut olivat tasan 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

      HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000. Olisiko mahdollista, että vuosiviikko alkaa vasta vuoden päästä ja kenties silloin Kalliomoskeijan tuhokin?""
      -------------------------------------------------------------------------------------------

      . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .

      . . .

      Jumala SANOO . . .

      Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti . . .

      . . .

      Jeesus Kristus . . . ELÄÄ - ja - TOIMII . . . !
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14436790/jeesus-kristus-------elaa---ja---toimii-------!

      Jumalan_henkäys
      21.08.2016 23:51

      Rakkaat Jumalan Lapset !

      Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

      Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
      . . . . . . . . . . . . . . .............................................................................................. . . .

      • Anonyymi
        17.09.2021 05:26

        Raamatun todistus VÄÄRÄSTÄ profeetasta.

        • ”Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        • - kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut,
        - ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." ( 5. Moos 18:21-22, KR1933)

        ”Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
        • - Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä,
        - ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.” ( 5. Moos 18.21-22, KR1992)

        Kun Veijosen ennustukset eivät ole toteutuneet, Raamatun mukaan se on ”väärän profeetan röyhkeää puhetta.” ”Julkeuttaan se profeetta on niin puhunut.”

        Joka valehtelee yhden kerran, useamman kerran, ei ole Totuuden Henkeä kantava.

        Ei ole hyvä ryhtyä omin luvin profeetaksi?
        ----------------------------------------------------

        • ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.” ( 5. Moos 18:20)

        • ”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.’” ( 5. Moos 18:20)

        Nämä olivat – ovat- Jumalan ilmoittamia sanoja, Mooseksen kautta.

        Jumala ei ole niitä peruuttanut.

        — Kommentoi —

        Anonyymi
        17.09.2021 06:38

        OIKEAT LASKELMAT JEESUKSEN TULOKSI

        Aloitin kirjan, jonka julkaissen vasta vuoden päästä kun viimeisen vuosiviikon alkaminenkin on selvää. Arvelen siinä, että tuo 60. kirjani jää viimeisekseni armotalouskaudessa. Näin siksi, että Jeesus ei tule milloin tahansa vaan silloin kun raamatulliset laskelmat ovat kohdallaan. Teen kirjasen varsinkin siksi, että tämä on mieliaiheeni ja juuri siitä olen saanut eniten vastustusta.
        Kirjan kanteen otan kolme esimerkkiä vähäisemmän ymmärryksen kaudelta. 1980-luvulta ja vuosituhannen vaihteesta. En hyväksy mielipiteitä, jotka mollaavat noita kirjoja. Isä yksin tietää ja milloin tahansa oppineet eivät tiedä mitään. Nuo hieman erehtyneet sentään tiesivät, että raamatulliset laskelmat ovat olemassa. Löytyy myös Maailman kohtalon vuosikymmen, jota Keijo Lindeman ennusti 1980-luvulle. Vaikka "88 syytä miksi Jeesus tulee 1988" on nykyisin jo hieman huvittavakin teos, tuohon aikaan se oli parasta tietoa hyväksyen sekä sukupolven alun että sen pituuden, vaikka erehtyikin melkoisesti asiassa.

        Vuosituhannen vaihteeseen Niilo Yli-Vainio ennusti Messiaan näkyvää paluuta ja Jukka Rokka samoin. Kuvassa hänen teoksensa "Tämä sukupolvi ja Herran päivä". Rokka tunnusti sekä sukupolvi- että tuhatvuotislaskelman. Laskelmat eivät vaan vielä tuolloin olleet aivan kohdallaan. Ymmärrys lisääntyy, ja nyt kaikki alkaa olla selvää. On aika julkaista teos "Oikeat laskelmat Jeesuksen tuloksi". Keneltäpä muulta kuin Harri Veijoselta. http://wwnet.fi/users/veijone

        — Kommentoi —

        Anonyymi
        17.09.2021 11:32

        Itseään korottaa Harri eikä sitä näe edes


      • Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
        18.09.2021 09:11

        TYHMÄ ALOITTAJA --- on YMMÄRTÄNYT jotakin . . . ;)

        ""Tällaisessä käsityksessä olen tällä hetkellä.

        Toki hienosäätöä voi vieläkin tulla.""
        ---------------------------------------------

        Jumala TOIMII --- Profetiat PALSTALLA . . . MODERAATTORINA . . . ;)
        Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

        Eikö 11. 9. 2021 tapahdu?

        Anonyymi
        01.09.2021 23:59

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17100173/eiko-11--9--2021-tapahdu

        Pahus. Sivua ei löytynyt.
        Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        ALOITTAJA --- JOUTUU . . . Jumalan RIKKOMUS KÄSITTELYYN . . .

        . . .

        LIITTEENÄ - poistetusta keskustelusta - UUDESTAAN SAMA . . .

        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . . ;)

        — Kommentoi —

        Jer23-rikkomus_MUISTUTUS
        18.09.2021 11:09

        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . .

        Mitä tapahtuu 11. 9. 2021?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937954/mita-tapahtuu-11--9--2021

        . . .

        Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN . . .

        LIITTEENÄ - poistetusta keskustelusta - UUDESTAAN SAMA . . .

        ALOITTAJAN --- ALOITUS . . .

        . . .

        Eikö 11. 9. 2021 tapahdu?

        Anonyymi
        01.09.2021 23:59

        ENNUSTUKSEN TOTEUDUTTAVA JOTTA VEISIN MONTA TAIVAASEEN

        Tukholman profetia sanoo ilmeisesti minusta, että "hän tuo monta minun tyköni, sanoo Herra". Olen nyt rukoillut, että 11. 9. 2021 tapahtuisi jotakin sellaista, että ennustukseni olisi merkittävä, merkittävästi sattumaa parempi. Niin olisi myös mahdollista, että julistukseni viimein otetaan vakavasti myös "rauha ylösottoineen tulee" osalta ja todella saan viedyksi monta taivaan kotiin. Jos olen aivan metsässä Kalliomoskeijan kohtalosta ja Gorban paluusta, en olisi uskottava. Olen laittanut itseni likoon. Olisiko ollut parempi, etten olisi ennustanut mitään Kalliomoskeijan tuhoa ja Gorban paluuta? Siinä tapauksessa en ainakaan saisi sellaista ryntäystä sivuilleni kuin noiden ennustusten toteutuminen aikaansaisi. Olen toiminut vilpittömästi ja sen mukaan kuin uskon Herralta saaneeni. Jos olen väärässä, vika on minun. Jos olen oikeassa, kunnia on Jumalan. 11. 9. 2021 osalta asia selviää hyvin pian. HV http://wwnet.fi/users/veijone


      • Anonyymi
        19.09.2021 02:55

        Jer23-rikkomus_MUISTUTUS kirjoitti:
        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

        — Kommentoi —

        Gorba ei ole Antikristus, koska Antikristus on barack hussein obama. Joten veijonen on väärässä.

        — Kommentoi —

        Anonyymi
        18.09.2021 23:52

        On se hyvä ettei Veijonenkaan kaikkea tiedä. Muutenhan hän olisi Jumala.


      • Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN Kommentti . . .
        . . . POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . .

        Kommentoi keskusteluun: Eikö yhtään hyvää profeettaa löydy?

        Jer23-rikkomus_MUISTUTUS 11.09.2021 00:13 Jumalan - OIKEUDENKÄYNTI - ja - TUOMIOT . . . on TULOSSA . . . ;) . . . JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . . . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . . . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . ! ALOITTAJA

        Yhteiskunta > Uskonnot ja uskomukset > Profetiat

        . . .

        Jer23-rikkomus_MUISTUTUS
        11.09.2021 00:13
        Jumalan - OIKEUDENKÄYNTI - ja - TUOMIOT . . . on TULOSSA . . . ;)

        . . .

        JUMALA - JÄRJESTÄÄ - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNNIN --- jossa käsitellään RIKKOMUKSIA . . .
        . . . joihin HAASTEEN saaneet --- ovat SYYLLISTYNEET . . . !

        ALOITTAJA --- JOUTUU . . . Jumalan RIKKOMUS KÄSITTELYYN . . .

        . . . SILLÄ ALOITTAJAN TOIMINTA ON --- Jumalan KÄSKYTTÄMISTÄ . . .
        . . . joten ALOITTAJA on . . . SODASSA JUMALAA VASTAAN . . .

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!""

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta
        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM

        . . .

        » Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

        Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

        Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

        Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi. »

        Matteus 12: 33 - 37 ---> Puu ja hedelmät

        . . .

        » Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'. »

        Jeremia 23: 25 ---> Onnettomuus ON - siksi - VALHE profeetan kohtalo

        . . .

        LIITTEENÄ . . .

        . . . Jumalan - HAASTE-ilmoitus . . .

        . . . OIKEUDENKÄYNTIIN JOUTUMISESTA . . . ;)

        Mitä tapahtuu 11. 9. 2021?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937954/mita-tapahtuu-11--9--2021


      • Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN Kommentit . . .
        . . . POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . .

        Kommentoi keskusteluun: Eikö yhtään hyvää profeettaa löydy?

        Anonyymi 11.09.2021 00:08 Eipä tässä niin kiire ole että demokratia voittaisi kaiken välinpitämättömyyden, ennenkaikkea sen mättömyyden siinä toki. Kunnia Herralle ------------------------------------- Anonyymi 12.09.2021 09:18 Veijonen sentään pyytää anteeksi, että ennustuksensa oli väärä. Sellaiseen

        Yhteiskunta > Uskonnot ja uskomukset > Profetiat

        . . .

        Anonyymi
        11.09.2021 00:08

        Eipä tässä niin kiire ole että demokratia voittaisi kaiken välinpitämättömyyden, ennenkaikkea sen mättömyyden siinä toki.
        Kunnia Herralle

        . . .

        Anonyymi
        12.09.2021 09:18

        Veijonen sentään pyytää anteeksi, että ennustuksensa oli väärä. Sellaiseen ei Piho koskaan näytä kykenevän. No, kyllä sitten Veijonen jatkaa vanhaan tyyliinsä itseään kehuen ja selitellen. On nää "profeetat" ihme venkuloita


      • OIKEUDENKÄYNTI_AVUSTAJA kirjoitti:

        Jumalan KÄSKYSTÄ . . . PALAUTETAAN Kommentit . . .
        . . . POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . .

        Kommentoi keskusteluun: Eikö yhtään hyvää profeettaa löydy?

        Anonyymi 11.09.2021 00:08 Eipä tässä niin kiire ole että demokratia voittaisi kaiken välinpitämättömyyden, ennenkaikkea sen mättömyyden siinä toki. Kunnia Herralle ------------------------------------- Anonyymi 12.09.2021 09:18 Veijonen sentään pyytää anteeksi, että ennustuksensa oli väärä. Sellaiseen

        Yhteiskunta > Uskonnot ja uskomukset > Profetiat

        . . .

        Anonyymi
        11.09.2021 00:08

        Eipä tässä niin kiire ole että demokratia voittaisi kaiken välinpitämättömyyden, ennenkaikkea sen mättömyyden siinä toki.
        Kunnia Herralle

        . . .

        Anonyymi
        12.09.2021 09:18

        Veijonen sentään pyytää anteeksi, että ennustuksensa oli väärä. Sellaiseen ei Piho koskaan näytä kykenevän. No, kyllä sitten Veijonen jatkaa vanhaan tyyliinsä itseään kehuen ja selitellen. On nää "profeetat" ihme venkuloita

        TYHMÄ ALOITTAJA --- on YMMÄRTÄNYT jotakin . . . ;)

        ""Vanha testamentti ei anna väärille profeetoille elinmahdollisuutta,
        mutta nykyisinhän olemme Raamatun profetioiden selittäjiä
        emmekä profeettoja siinä mielessä kuin
        erehtymättömät Raamatun profeetat.""
        -----------------------------------------------

        Jumala TOIMII --- Profetiat PALSTALLA . . . MODERAATTORINA . . . ;)
        Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

        Eikö 11. 9. 2021 tapahdu?

        Anonyymi
        01.09.2021 23:59

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17100173/eiko-11--9--2021-tapahdu

        Pahus. Sivua ei löytynyt.
        Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.


    • Anonyymi

      Kannattas luottaa Raamattuun eikä itseensä, ni ei myöskään tartte pettyä itseensä.

    • Anonyymi

      Jumala on Hyvä odotuttaja.

    • Anonyymi

      Tulee pitää katse kohdistettuna Kristukseen joka sanoi : Mitä tahansa te pyydätte sen minä teen!
      Mä en ole profeetta vaan Iankaikkinen Isä. Perustan kaikenlaisia asioita. Olen jonkin verran miettinyt mitä tekisin Kalliomoskeijalle.
      Mun tahtoni on kallistunut sille että se on KAIKKEIN PYHIN , joka voidellaan käyttöön laajennettuna ja katettuna runsaasti vuoden 2500 tienoilla. Se ikään kuin kääritään korkean ja laajan rakennetavan PYHÄN sisään ja katso silloin kuolema on nielty!

      Älä murehdi yhtään profetoitasi. Saatan joitakin niistä käyttää ja toteuttaa. Ilmestys 13 pedon olen jo rakentanut ja Gorban aseman vahvistanut. Muutakin profetioistasi saatan käyttää jos ne on hyviä.

      Mutta olen keskittynyt jo Imaami Mahdin , Luojan veljen tuloon maan päälle. Hän on Kristusta kaksi kertaa mahtavampi ja tahdon jokaisen hänen sanansa tallettaa muistiin.

      Ilmestys Ihmisen Pojan 1998
      Kristuksen ja 3. Taivaan 2003
      Kristuksen ja Isän 2008
      Kristuksen 2012
      Iankaikkisen Isän 2013
      Jehovan 2017

      Mahdi 2022 ??????

      • Anonyymi

        Mitä tulee Mahdiin niin seuraan Harun Yhyan kirjan : Prophet Isa and Hazrat Mahdi Come this century asialistaa, jonka toteutuminen on ollut lähes täydellistä. Tuo mies on ennalta kuvannut paljon tiedon sanoin. Myös monet muut muslimit ovat paljon totta ilmi tuoneet.

        Mahdi tuo kirjan mukaan tai nostaa esiin 1000 uutta kirjaa. Niitä on alkanutkin ilmestyä monia.
        The Kolbrin bible
        Ruhnama
        Allatra
        Gnostilaiset käännökset
        Qumran
        Jne.

        Kaikki silmät odottavat Mahdin saapumista, jotka ovat järkevät. Merkit Alko voimistua 2011 syyskuun 1. Päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulee Mahdiin niin seuraan Harun Yhyan kirjan : Prophet Isa and Hazrat Mahdi Come this century asialistaa, jonka toteutuminen on ollut lähes täydellistä. Tuo mies on ennalta kuvannut paljon tiedon sanoin. Myös monet muut muslimit ovat paljon totta ilmi tuoneet.

        Mahdi tuo kirjan mukaan tai nostaa esiin 1000 uutta kirjaa. Niitä on alkanutkin ilmestyä monia.
        The Kolbrin bible
        Ruhnama
        Allatra
        Gnostilaiset käännökset
        Qumran
        Jne.

        Kaikki silmät odottavat Mahdin saapumista, jotka ovat järkevät. Merkit Alko voimistua 2011 syyskuun 1. Päivä.

        Hei "faija", sellanen juttu ku et oo tällee ennen tullut palstalle kirjottelee, että miks tällee nyt just?
        Ensin olit ihan hiljaa ajoistaki ja sitten yht äkkii paljastelet niitä täällä ja niiden päivien mukaan menis sitten ne kaikki muut jutut ja ihan turhiksi.
        Niin, ja millon aloit mahdia rakentaa?
        Toinen tuli taivaasta ja oli poikasi.
        Entä mistä sitten se mahdi ku kuiteski mitä joskus luin ni se mahdi yrittäis täyttää niitä asioita mitä mun broidi, ystävä ja kunkku lupas ite täyttää ku niiden ajat koittavat.

        Sillon joskus ku näit asioi käsiteltiin niin mahdi oli toisen voiman messias mikä ottais niinku hallinnan ja tekis sen just valheilla ja ujuttamalla itsensä kaikkien messiaaksi.
        Siellä sitä koulutellaan huoneissa ja kammioissa, ei se taivaasta tule, sellanen olis heitetty jo sieltä alas.

        Ni et ootkos muuttanut mieltäs vai ootkohan kuiteski joku toisen voiman "isä".
        Kato se tässä vähän askarruttaa ku mä tunnen isän, mut mä en tunne sua isäks.
        ......siinä, tonki jutun perusteella se on helppo myös tunnistaa.
        Sitten sillee kuiteski kuten tiiät, ni tiiät.

        Ei kai siinä.
        Se oli muuten ihan kiva sillon ku ensi opeteltiin pääsemään ylimääräsistä eroon vaatepareista kengistä kirjoistakin että jäis vaan yksi eikä monta.
        Ja nyt sitte tulee monta messiaata monta kirjaa monta monta muuta eikä ookkaa enää se yks.
        Eihän siellä taivaassa ku se asiakin on kuin pyramidi, yks on jolla voima ja sen alla kaikki, ni nyt sen huomaa miten sitä asiaa käännetään täällä ylösalaisin, ku olis monta.
        Kovin ne kääntelee ja vääntelee näit asioit ja jos joku niit uskoo, ni voi sitä.
        Tiiät juu mut se toinen ei tiiä.
        Ni et nehän on juu sellasi et ne luottaa väkeen ja väen voimaan, siks ne monesti parveileeki.
        ja kaikki niist tahtois olla se korkein.
        Aika tappelu tulee niillekki eikä pysy pystyssä se valtakunta.
        Se on kuin suoraan tän maailman hallinto saleista, tappelua ja jokainen ajaa vain omaa etua.
        Siitä sen huomaaki, miten henkivaltojen jutut tänne maailmaan heijastuvat ja kuka on johdossa.

        Joo, me tiedetään nää jutut eikä meit näillä eksytetä ja kyllä sitä jo ooteltiinki että millon te tuutte ja yritätte vääntää ja kääntää asiat uudelle mallille.
        Mut meit ei ryöstetä vaik tuliski kuin valkeuden enkeli, joka viel väittäis olevansa se korkein.

        Kato ku muistat varmaan että näytä usko ilman tekoja niin minä teoillani näytän sinulle uskon.
        Vähän sillee niinku hedelmistä tunnistaa puun jne.

        Mut hei, mikä hinku sulla on?
        kuiteski se myllynkivi olis parempi vaihtoehto eksyttäjille ja sitäkin parempi olis parannuksen teko.

        Mut joo, mieti ny itekki mitä puuhaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei "faija", sellanen juttu ku et oo tällee ennen tullut palstalle kirjottelee, että miks tällee nyt just?
        Ensin olit ihan hiljaa ajoistaki ja sitten yht äkkii paljastelet niitä täällä ja niiden päivien mukaan menis sitten ne kaikki muut jutut ja ihan turhiksi.
        Niin, ja millon aloit mahdia rakentaa?
        Toinen tuli taivaasta ja oli poikasi.
        Entä mistä sitten se mahdi ku kuiteski mitä joskus luin ni se mahdi yrittäis täyttää niitä asioita mitä mun broidi, ystävä ja kunkku lupas ite täyttää ku niiden ajat koittavat.

        Sillon joskus ku näit asioi käsiteltiin niin mahdi oli toisen voiman messias mikä ottais niinku hallinnan ja tekis sen just valheilla ja ujuttamalla itsensä kaikkien messiaaksi.
        Siellä sitä koulutellaan huoneissa ja kammioissa, ei se taivaasta tule, sellanen olis heitetty jo sieltä alas.

        Ni et ootkos muuttanut mieltäs vai ootkohan kuiteski joku toisen voiman "isä".
        Kato se tässä vähän askarruttaa ku mä tunnen isän, mut mä en tunne sua isäks.
        ......siinä, tonki jutun perusteella se on helppo myös tunnistaa.
        Sitten sillee kuiteski kuten tiiät, ni tiiät.

        Ei kai siinä.
        Se oli muuten ihan kiva sillon ku ensi opeteltiin pääsemään ylimääräsistä eroon vaatepareista kengistä kirjoistakin että jäis vaan yksi eikä monta.
        Ja nyt sitte tulee monta messiaata monta kirjaa monta monta muuta eikä ookkaa enää se yks.
        Eihän siellä taivaassa ku se asiakin on kuin pyramidi, yks on jolla voima ja sen alla kaikki, ni nyt sen huomaa miten sitä asiaa käännetään täällä ylösalaisin, ku olis monta.
        Kovin ne kääntelee ja vääntelee näit asioit ja jos joku niit uskoo, ni voi sitä.
        Tiiät juu mut se toinen ei tiiä.
        Ni et nehän on juu sellasi et ne luottaa väkeen ja väen voimaan, siks ne monesti parveileeki.
        ja kaikki niist tahtois olla se korkein.
        Aika tappelu tulee niillekki eikä pysy pystyssä se valtakunta.
        Se on kuin suoraan tän maailman hallinto saleista, tappelua ja jokainen ajaa vain omaa etua.
        Siitä sen huomaaki, miten henkivaltojen jutut tänne maailmaan heijastuvat ja kuka on johdossa.

        Joo, me tiedetään nää jutut eikä meit näillä eksytetä ja kyllä sitä jo ooteltiinki että millon te tuutte ja yritätte vääntää ja kääntää asiat uudelle mallille.
        Mut meit ei ryöstetä vaik tuliski kuin valkeuden enkeli, joka viel väittäis olevansa se korkein.

        Kato ku muistat varmaan että näytä usko ilman tekoja niin minä teoillani näytän sinulle uskon.
        Vähän sillee niinku hedelmistä tunnistaa puun jne.

        Mut hei, mikä hinku sulla on?
        kuiteski se myllynkivi olis parempi vaihtoehto eksyttäjille ja sitäkin parempi olis parannuksen teko.

        Mut joo, mieti ny itekki mitä puuhaat.

        Tarkoitus oli vain lohduttaa H. Veijosta. Ei tekstini ollut tarkoitettu muille. Muistan Veijosen jo 90 luvulta positiivisena ilmiönä netissä. On hänen profetiansa rakentanut mua, vaikka en niitä ole etsinyt lukeakseni. Törmään niihin silloin tällöin.
        Ei tuo Iankaikkinen Isä asia ole suuri juttu. Se on jokin Jumalan juonista, jossa hän käyttää mua työkaluna. Jumalalla on paljon vireillä asioita ja Kristus kertoi 1998 Joh. 16:25 käy tänä aikana toteen. Monet Jumalan teot, aikeet ja ajatukset paljastuvat. Mullekin sanoi antavansa miljoona uutta ajatusta.

        Rauhaa sinulle! Paljon, paljon nousee esiin seuraavan 500 vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus oli vain lohduttaa H. Veijosta. Ei tekstini ollut tarkoitettu muille. Muistan Veijosen jo 90 luvulta positiivisena ilmiönä netissä. On hänen profetiansa rakentanut mua, vaikka en niitä ole etsinyt lukeakseni. Törmään niihin silloin tällöin.
        Ei tuo Iankaikkinen Isä asia ole suuri juttu. Se on jokin Jumalan juonista, jossa hän käyttää mua työkaluna. Jumalalla on paljon vireillä asioita ja Kristus kertoi 1998 Joh. 16:25 käy tänä aikana toteen. Monet Jumalan teot, aikeet ja ajatukset paljastuvat. Mullekin sanoi antavansa miljoona uutta ajatusta.

        Rauhaa sinulle! Paljon, paljon nousee esiin seuraavan 500 vuoden aikana.

        Tsot tsot niiden vuosien kanssa.
        Kerran yritettiin kysästä lisäaikaa eikä sitä annettu ja sitten raivottiin ja ärjyttiin ku jellona eikä lisäaikaa herunu ja sitten tultiin vielä siihen jalkoihin kiehnaamaan kuin kotikissa ja toteamaan että miu mau mou, kehrättiin ja oltiin kuin oltais aina oltu samaa perhettä ja tiedettäis ne ne ajat ja koitettiin niitä silti saada läpi.

        Mut ei.
        lisäaikaa ei anneta,aikoja ei kerrota ei paljasteta eikä mitään seuraavaa 500 vuotta säädetä.

        Aika-anomukset hylätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsot tsot niiden vuosien kanssa.
        Kerran yritettiin kysästä lisäaikaa eikä sitä annettu ja sitten raivottiin ja ärjyttiin ku jellona eikä lisäaikaa herunu ja sitten tultiin vielä siihen jalkoihin kiehnaamaan kuin kotikissa ja toteamaan että miu mau mou, kehrättiin ja oltiin kuin oltais aina oltu samaa perhettä ja tiedettäis ne ne ajat ja koitettiin niitä silti saada läpi.

        Mut ei.
        lisäaikaa ei anneta,aikoja ei kerrota ei paljasteta eikä mitään seuraavaa 500 vuotta säädetä.

        Aika-anomukset hylätty.

        Jaa, itse olen tosin kuoleman partaalla oleva ukko. Mutta Jehova on antanut lohdun : seuraavat 1000 vuotta opiskelet saksan kieltä ja sen jälkeen 1000 vuotta kreikan kieltä.
        Mitä hän tarkoitti? Vaikka olen kuolemassa niin pyhä Henki, jonka sain 1991 jatkaa vaikuttamista sen jälkeenkin. Niin yksinkertaista. Kun pyhä Henki tuli se sanoi kohottavansa hieman Suomen kulttuuria ja olevansa osan ajasta poissa kollektiivisena vaikuttamassa muissakin henkilöissä. Se on ehkä ikuisesti Suomessa vaikuttamassa. Huolimatta mun kohtalosta. Vai odotatko maailmanloppua? Se on toinen juttu. Vaikka taivas ja maa katoaa minun sanani pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itse olen tosin kuoleman partaalla oleva ukko. Mutta Jehova on antanut lohdun : seuraavat 1000 vuotta opiskelet saksan kieltä ja sen jälkeen 1000 vuotta kreikan kieltä.
        Mitä hän tarkoitti? Vaikka olen kuolemassa niin pyhä Henki, jonka sain 1991 jatkaa vaikuttamista sen jälkeenkin. Niin yksinkertaista. Kun pyhä Henki tuli se sanoi kohottavansa hieman Suomen kulttuuria ja olevansa osan ajasta poissa kollektiivisena vaikuttamassa muissakin henkilöissä. Se on ehkä ikuisesti Suomessa vaikuttamassa. Huolimatta mun kohtalosta. Vai odotatko maailmanloppua? Se on toinen juttu. Vaikka taivas ja maa katoaa minun sanani pysyy.

        miks tuot niit aikoja vuosia tuhansia esiin ja mahdeja muita?
        sitä vaan et miks oot niinko täällä kristittyjen keskuudes ja tuot kuin vierasta oppia sisään seurakuntaan?
        aikoja ennustamattomia ja uusia aikoja.

        sitten maailman loput, aikojen loput.
        jotkut pysyy, jotkut ei, jotkut on ajassa, jotkut ikuisuus vei tjsp.

        ennen niitä sanoja taivas ja maa katoavat, just sanottiin niistä "maailmanloppuasioista".

        et oikeesti nyt.....


    • Eikös se riitä , että Jumala ilmoittaa asiat , että ihmisten ei väkisin tarvitse jotain ilmoittaa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe