En suosittele rokotetta

Anonyymi

Ei ole käynyt läpi normaalia lupaprosessi ymmärtääkseni, normaalisti tämä kestää vuosia. Omalla vastuulla, haittavaikutukset voi tulla vasta vuosien päästä. Itse en ota.

20

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, onneksi me vastuulliset ihmiset saamme Suomen taas jaloilleen. Onneksi vastuunpakoilijoita on vain vähän. Toki vähemmänkin voisi olla!

      • Anonyymi

        90% saa rokotteesta haittavaikutuksia, Osa vakavia. siinä vastuullisuutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90% saa rokotteesta haittavaikutuksia, Osa vakavia. siinä vastuullisuutta...

        Mistä löytyy tuollainen statistiikka väitteillesi. Taidata jukasta.


      • Anonyymi

        Korjaus: siis juksata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90% saa rokotteesta haittavaikutuksia, Osa vakavia. siinä vastuullisuutta...

        Minullekin tuli olkapää puoleksi päiväksi kipeäksi. Siinäpä haittavaikutusta kerrakseen.

        Pientä sen rinnalla, että joutuu sairaalaan tai jopa teho-osastolle tai jopa.... no kylläsätiät.


    • Anonyymi

      Nyt pitäis päästää korona täysin valloilleen ja ottaa
      koronan takia sairaalaan vain rokotuksen saaneita! Geenipooli ainakin paranisi!

    • Anonyymi

      90% sairaalaanjoutuneista on ylipainoisia, tai muu sairaus. Tätä ei vaan haluta suoraan kertoa.
      Miksei valtio tuputa hyvinvointi ihmisille, painonpudotusta ja oikeaa ruokavaliota. Mielestäni koronapassia voi verrata normaalipainoisen "passiin". Samalla voisi kehittää passin jolla hyväkuntoiset pääsisivät ravintoloihin ja ylipainoiset keittelisivät kotona kaurapuuroa ja laittasivat itseään kuntoon.

      Miksi tuputetaan rokotetta näin kovasti mutta ei muuta hyvinvointi valistusta???

      • Anonyymi

        Rokotteen haittojen, sekä riskien ympärillä pyöriin sellainen sensuuri ja salailu, että vähemmästäkin on syytä herätä epäily turvallisuuden suhteen.
        Ainuttakaan rokotteeseen kriittisesti suhtautuvaa asiantuntijaa ei ole päästetty Ylen ajankohtaisohjelmiin, sama koskee lehdistöä, kaikki sensuroidaan.
        Vain valheet tarvitsevat suojakseen sensuurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen haittojen, sekä riskien ympärillä pyöriin sellainen sensuuri ja salailu, että vähemmästäkin on syytä herätä epäily turvallisuuden suhteen.
        Ainuttakaan rokotteeseen kriittisesti suhtautuvaa asiantuntijaa ei ole päästetty Ylen ajankohtaisohjelmiin, sama koskee lehdistöä, kaikki sensuroidaan.
        Vain valheet tarvitsevat suojakseen sensuurin.

        Aloittaja lukaisepa Hesarin uusimmasta viikkoliitteestä opettavainen kertomus aatetoveristasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lukaisepa Hesarin uusimmasta viikkoliitteestä opettavainen kertomus aatetoveristasi.

        Hesarista opettavaisia kertomuksia ;D Oletko tyhmä, vai muuten vaan hyväuskoinen hölmö?


    • Anonyymi

      Hei, sinä joka e thalua rokotetta maksa kaikki hoitokulusi, joutuessasi koronan takia sairaalaan, mahdollisesti tehoitoonkin.

    • Anonyymi

      Kaikkien rokutusten osalta on vastavat asiat kyseessä. Jokainen päättää mitä tekee. Pitää punnita mahdolliset haitat vastaan hyödyt. Jokainen rokote on myös joskus ollut uusi ja tuntematon.

    • Anonyymi

      On tutkittu ja selvitetty, että aktiivisimmat rokotevastustajat ja dis-informaation sekä valheiden levittäjät voivat hyötyä itse taloudellisesti salaliittojen levittämisestä. Dis-informaatiota levitettään takuulla, jos se on taloudellisesti kannattavaa.

      Kaikkeen pitää suhtautua terveellä kriittisyydellä. Ei pidä uskoa kaikkea sitä, mitä kuulee tai lukee ja kannattaa uskoa vain puolet siitä, mitä näkee.

      • Anonyymi

        Taisit tehdä ihan itse tuon "tutkimuksen" aatepohjalta. Olet hurahtanut dis-informaatioon.

        Jos paneudutaan valheisiin, jotka on jokaiselle suomalaiselle syötetty päämedioiden toimesta ja herkkäuskoisimmat ovat niihin aina uskoneet. THL ja STM informaatioon perustuen:

        pandemia ei tule suomeen, maskeista on enemmän haittaa kuin hyötyä, virus ei tartu ilmateitse, virus ei leviä nuoriin ja lapsiin. Suomessa on keväällä 2021 kunnallisvaalipäivänä 11 000 sairastunutta päivässä, vaalit siirrettävä, kun tuo päivä koitti oli 300 -400. 1.Rokote antaa pitkäkestoisen riittävän suojan, 2 rokote antaa 85% suojan. Tarvitaan 3 rokote, suoja alkaa heiketä 6kk. jne jne... kuka voi enää sokeasti uskoa tahoihin, jotka ovat aiemmin tuollaisia kertoneet faktoina?

        Nyt on rokotehaitoista tehty yli 20 000 ilmoitusta, kuolleita toistasataa ja kukaan ei tiedä mitä kaikkea piikitettyjen kehoissa vielä muuhii. Riskiryhmiin kuulumattomien rokottaminen kokeellisella rokotteella, josta edes valmistaja ei halua ottaa vastuuta, on silkkaa tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Rokotteen jälkeen aivoverenkierron häiriöitä, halvauksia,
      keuhkokuume ja pahat ihottumat. Näitä tapauksilla ympärillä katsellut ja seurannut.
      En uskalla piikkiä ottaa.

      • Anonyymi

        Rokotteen jälkeen normaalia, huoletonta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen jälkeen normaalia, huoletonta elämää.

        Ja höpö höpö, tarttuu korona rokotettuihinkin, ei rokote ole mikään autuaaksi tekevä asia, sitäpaitsi rokotteen ottaminen on vapaaehtoista.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008343905.html
      "Laajasalon mukaan ihmisen velvollisuus on ajatella lähimmäistä ensin, ja paras tapa suojella lähimmäistä on ottaa rokote."

      Minä ajattelen kuitenkin ensisijaisesti itseäni. Olen koronavastainen.

      • Anonyymi

        "Olen koronavastainen." - kaksi koronarokotetta otettu ja kolmannenkin otan, jos tarjotaan.


    • Anonyymi

      Ihan sama mitä joku yksittäinen pööpö suosittelee tai on suosittelematta. Mennään sen mukaan mitä THL ja STM ja valtiovalta suosittelevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe