Kaikille hyvää Suurta sovituspäivää!
Hyvää Suurta sovituspäivää!
16
<50
Vastaukset
Niin huomena, tosin tuohan ei kuulu kristityille.
Vakava juhla kyllä kyseessä. Toisin kuin jotkut myöhään heränneet kristityiksi itseään kutsuvat wannabe juutalaiset tai fanittajat luulevat, että se on päivä jolloinka haahuillaan menemään yövaatteissa koko päivä ja illalla tilataan turkkilaisilta pizza.- Anonyymi
Kyllä se kuuluu koska Jeesus Kristus ja kaikki apostolitkin sitä viettivät.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuuluu koska Jeesus Kristus ja kaikki apostolitkin sitä viettivät.
Ei kuulu kristityille .
Ei kait vääräuskoisten juhlien kuulumattomuutta tarvitse perustella vai vietätkö myös ramadania .
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Ei kait vääräuskoisten juhlien kuulumattomuutta tarvitse perustella vai vietätkö myös ramadania .
Islamia ei edes illat silloin kun Jeesus oli maan päällä.
Raamattu ei näe mitään eroa juutalaisilla ja kristityillä jos he uskovat Jeesukseen. Anonyymi kirjoitti:
Islamia ei edes illat silloin kun Jeesus oli maan päällä.
Raamattu ei näe mitään eroa juutalaisilla ja kristityillä jos he uskovat Jeesukseen.Kait tiedät , että koraanissa on kerrottu Jeesuksesta ?
Kait tiedät , että koraanissa on kerrottu Jeesuksesta ?
Koraaniin on kopiotu lähes kaikki henkilöt Raamatusta.
- Anonyymi
Ei kuulu kristityille .
Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.
Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. u.v kirjoitti:
Koraaniin on kopiotu lähes kaikki henkilöt Raamatusta.
Niin täytyy sanoa, ettei ole niin paljoa kiinnostanut, että olisin lukenut läpi mutta olen ymmärtänyt parilta vanhalta työkaverilta jotka muslimeja , että paljon löytyy samoja henkilöitä.
Tosin sillä ei ole vaikutusta siihen, että Jom kippur on juutalaisten juhla ei kristittyjen.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Niin täytyy sanoa, ettei ole niin paljoa kiinnostanut, että olisin lukenut läpi mutta olen ymmärtänyt parilta vanhalta työkaverilta jotka muslimeja , että paljon löytyy samoja henkilöitä.
Tosin sillä ei ole vaikutusta siihen, että Jom kippur on juutalaisten juhla ei kristittyjen.Tarkemmin sanottuna samoja nimiä, mutta henkilöt ovat erit 😃
Me kristityt emme vietä mitään vääräuskoisten sovituspäivi'ä, koska meille kaikki päivät ovat sovituspäiviä.
- Anonyymi
Ramadan alkaa sinulle taas kohta.
- Anonyymi
Raamatussa ei ole sellaista oppia, että jokainen päivä olisi lepopäivä, jolloin ei saa tehdä työtä. Lepopäiviä ovat Raamatussa mainitut juhlat. Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.
Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei ole sellaista oppia, että jokainen päivä olisi lepopäivä, jolloin ei saa tehdä työtä. Lepopäiviä ovat Raamatussa mainitut juhlat. Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.En puhunut lepopäivistä vaan SOVITUSpäivistä.
- Anonyymi
Se on vasta huomenna!
Jom kippurn. - Anonyymi
Tai sitten näin: Luukkaan evankeliumi:
<<16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.<<
Siihen mihin asti ovat maa ja taivas ja lait voimassa, niin kyse tietysti on luonnonlaeista, kun kerran on puhe maasta ja taivaasta. Jeesuksen puheilla ei ollut mitään tekemistä Mooseksen lakien kanssa, joita hän vastusti, mutta Paavalin saarnaajathan ovat 80 prosenttisesti lisänneet kaikkea Paavalin syntioppiin liittyvää evankeliumeihin. Mutta kristityillä tietysti on tekemistä Mooseksen lakien kanssa, koska Jeesuksen verellähän he tekevät juuri uuden liiton Jahven kanssa teurastamala Jeesus Kristuksena ja tosi Jumalana uhrilahjana Jahvelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943712
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453104Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.942687Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1252305
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070