Hyvää Suurta sovituspäivää!

Anonyymi

Kaikille hyvää Suurta sovituspäivää!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin huomena, tosin tuohan ei kuulu kristityille.

Vakava juhla kyllä kyseessä. Toisin kuin jotkut myöhään heränneet kristityiksi itseään kutsuvat wannabe juutalaiset tai fanittajat luulevat, että se on päivä jolloinka haahuillaan menemään yövaatteissa koko päivä ja illalla tilataan turkkilaisilta pizza.

• Anonyymi

Kyllä se kuuluu koska Jeesus Kristus ja kaikki apostolitkin sitä viettivät.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kuuluu koska Jeesus Kristus ja kaikki apostolitkin sitä viettivät.

Ei kuulu kristityille .

• Ei kait vääräuskoisten juhlien kuulumattomuutta tarvitse perustella vai vietätkö myös ramadania .

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Ei kait vääräuskoisten juhlien kuulumattomuutta tarvitse perustella vai vietätkö myös ramadania .

Islamia ei edes illat silloin kun Jeesus oli maan päällä.
        Raamattu ei näe mitään eroa juutalaisilla ja kristityillä jos he uskovat Jeesukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Islamia ei edes illat silloin kun Jeesus oli maan päällä.
        Raamattu ei näe mitään eroa juutalaisilla ja kristityillä jos he uskovat Jeesukseen.

Kait tiedät , että koraanissa on kerrottu Jeesuksesta ?

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Kait tiedät , että koraanissa on kerrottu Jeesuksesta ?

Koraaniin on kopiotu lähes kaikki henkilöt Raamatusta.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Ei kuulu kristityille .

Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

• u.v kirjoitti:

Koraaniin on kopiotu lähes kaikki henkilöt Raamatusta.

Niin täytyy sanoa, ettei ole niin paljoa kiinnostanut, että olisin lukenut läpi mutta olen ymmärtänyt parilta vanhalta työkaverilta jotka muslimeja , että paljon löytyy samoja henkilöitä.

Tosin sillä ei ole vaikutusta siihen, että Jom kippur on juutalaisten juhla ei kristittyjen.

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Niin täytyy sanoa, ettei ole niin paljoa kiinnostanut, että olisin lukenut läpi mutta olen ymmärtänyt parilta vanhalta työkaverilta jotka muslimeja , että paljon löytyy samoja henkilöitä.

Tosin sillä ei ole vaikutusta siihen, että Jom kippur on juutalaisten juhla ei kristittyjen.

Tarkemmin sanottuna samoja nimiä, mutta henkilöt ovat erit 😃

• Me kristityt emme vietä mitään vääräuskoisten sovituspäivi'ä, koska meille kaikki päivät ovat sovituspäiviä.

• Anonyymi

Ramadan alkaa sinulle taas kohta.

• Anonyymi

Raamatussa ei ole sellaista oppia, että jokainen päivä olisi lepopäivä, jolloin ei saa tehdä työtä. Lepopäiviä ovat Raamatussa mainitut juhlat. Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa ei ole sellaista oppia, että jokainen päivä olisi lepopäivä, jolloin ei saa tehdä työtä. Lepopäiviä ovat Raamatussa mainitut juhlat. Suuri sovitustenpäivä kuuluu kaikille kristityille.

En puhunut lepopäivistä vaan SOVITUSpäivistä.

• Anonyymi

Se on vasta huomenna!
      Jom kippurn.

• Anonyymi

Tai sitten näin: Luukkaan evankeliumi:

<<16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.<<

Siihen mihin asti ovat maa ja taivas ja lait voimassa, niin kyse tietysti on luonnonlaeista, kun kerran on puhe maasta ja taivaasta. Jeesuksen puheilla ei ollut mitään tekemistä Mooseksen lakien kanssa, joita hän vastusti, mutta Paavalin saarnaajathan ovat 80 prosenttisesti lisänneet kaikkea Paavalin syntioppiin liittyvää evankeliumeihin. Mutta kristityillä tietysti on tekemistä Mooseksen lakien kanssa, koska Jeesuksen verellähän he tekevät juuri uuden liiton Jahven kanssa teurastamala Jeesus Kristuksena ja tosi Jumalana uhrilahjana Jahvelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3712
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3104
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      94
      2687
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2400
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2305
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2254
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe