Kertokaas miehet/naiset.

Mietin tuossa äskettäin, kun otan vaimon syliin tai sängyssä makoillessa kainaloon. Kun hän painautuu minua vasten niin alta minuutin on muna kovana, olen joskus vähän häkeltynyt tilanteesta kun muna seisoo ja touhutippoja tulee housujen etumukseen. Onko tälläinen normaalia ikää on jo kuitenkin kohta 58 vuotta, tuo seisokki juttu on ollu nuoresta asti silloin en stä ihmetellyt. Mutta näin vanhempana kylläkin vaimo ei pistä pahakseen asiaa mutta on kuitenkin huvittunut että mites se nyt noin jäykistelee.

5

1272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa hyvältä.
      Itse ollut joitain aikoja sinkku ja selibaatissa ja nyt ruvennut seurustelemaan. Valitettavasti saanut ikäväkseni todeta että kun itse niin haluaisi, niin miehellä ei seiso. Itse kaipaan seksiä, sen tajusin selibaatin jälkeen, mutta näin kävi. Enkä kaipaa vain pikahoitoa, vaan hyvää rakastelua kunnon esileikillä. Aamulla herätessä, jos on aikaa ja siltä tuntuu, niin vaikka päivälläkin, suihkussa, ym. Mutta ei.
      Vähän on pohdittava, että unohtaa jo koko juttu alkutekijöissään ja etsiä toimintakykyinen mies.

• Vaihda mies sellaiseen jolla jolla on normaalit halut, itselläni ikää 58v ja ei tarvii kuin vaimon tulla suihkusta alasti niin heti alkaa seisoa. Vaimo tuumaa yleensä kun huomaa seisokin, että onpas se herkällä päällä, monesti pitää itse helpottaa paineita kun vaimo on arkisin töissä. Itse olen eläkkeellä lannerankan siirtymän takia, myös eturauhasen liikakasvu on vaivana sitä hoidan lääkkeillä ja eturauhasen hieronta laitteella jonka kärki osa tekee 30 asteen liikettä edes takaisin. Olen sinun kohdalla todella sitä mieltä että hommaa mies joka antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa 😉👍😁

• Tuohan vain tarkoittaa, että sinun muna toimii edelleen hyvin!
      Itsellä sama ongelma, pienestäkin asiasta muna alkaa heti seisomaan

• Kyllä toimii ja todella hyvin, vaimo tykkää vielä kovasti siitä että spermaa tulee ja paljon. Sanonu joskus että varsinainen luonnon oikku tuo ukon kulli, spermaa tulee 5-7 pitkää ruiskausta ja todella kovalla paineella.

• Anonyymi

Minulla oli reilun vuoden ajan suhde hyvin seksikkään näköisen naisen kanssa. Seksi sinänsä ei ollut mitään kaikkein erikoisinta.
      Mutta aina kun oltiin sängyssä vierekkäin, alkoi kulli koveta ja teki mieli päästä panemaan.
      Jonkun kerran hän sanoi että pelkkä panneminenko sinulla on mielessä. Eihän toki, valehtelin.
      Kunnes sitten suhde loppui ja tiesin että nyt on se viimeinen kerta hänen kanssa, kulli ei enään seisonutkaan. Se oli näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvä ettei enään silloin tuntunut siltä kuin mitä aiemmin.
      Olin silloin n 55 vuotias.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe