Nuorisotyöntekijä listaa syyt: "Se ei ihmetytä minua yhtään"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-maahanmuuttajanuoret-ajautuvat-jengeihin-nuorisotyontekija-listaa-syyt-se-ei-ihmetyta-minua-yhtaan/8234980
Jotkut eivät ehkä edes halua kotoutua ja integroitua länsimaiseen yhteiskuntaan ja elämäntapaan.
Miksi maahanmuuttajanuoret ajautuvat jengeihin?
14
1071
Vastaukset
- Anonyymi
"Ei me olla enää Ruotsin tiellä, vaan me ollaan jo siellä" – ennaltaehkäisevät toimet eivät enää auta jengiytymiseen, täräyttää asiantuntija
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ei-me-olla-enaa-ruotsin-tiella-vaan-me-ollaan-jo-siella-ennaltaehkaisevat-toimet-eivat-enaa-auta-jengiytymiseen-nain-vakivaltarikosten-tekijoita-tuetaan-aggredi-menetelmalla/8235422 - Anonyymi
Jos ja kun jengit aseistautuvat enemmän, niin meno muuttuu varmasti samalaiseksi kuin Ruotsissa.
- Anonyymi
Poliisi puuttunut katujengin toimintaan Turun seudulla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9e3406ee-d433-4f1a-9265-cd75b07b829a
Poliisi paljasti useita katujengin tekemiä rikoksia Turussa
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009268988.html
Jengitoimintaan liittyvät nuoret ovat enimmäkseen toisen polven maahanmuuttajia. - Anonyymi
99 % jengeistä on suomalaisten.
- Anonyymi
Mikä helvetin suvakki tai matu sä oot ? KRP sanoi että katujengit on 100% maahanmuuttaja taustaisia yleensä Suomessa syntyneitä, joita ei ole kiinnostanut opiskella mitään kun ovat huomanneet että eihän omat vanhemmat tee työtä, kun ei ole pakko. Kyllä Jussi varmaan keksii jotain näille. Etelä-Afrikassa olisi varmasti väkeä joka olisi koulutettu hoitamaan näitä ongelmia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin suvakki tai matu sä oot ? KRP sanoi että katujengit on 100% maahanmuuttaja taustaisia yleensä Suomessa syntyneitä, joita ei ole kiinnostanut opiskella mitään kun ovat huomanneet että eihän omat vanhemmat tee työtä, kun ei ole pakko. Kyllä Jussi varmaan keksii jotain näille. Etelä-Afrikassa olisi varmasti väkeä joka olisi koulutettu hoitamaan näitä ongelmia ?
Eli luku on suunnilleen sama, maahanmuuttajataustaisista noin 30 prosenttia ei kiinnosta opiskella (varsinkinkin kun pitäisi ensin opiskella suoemen kieli)a eikä luku ole paljon parempi kantasuomalsitenkaan keskuudessa, Iso osa lopettaa opiskelunsa (pakollisen) peruskoulun jälkeen, pini osa heistä sinnittelee hetken jossain amiksessa ja lopettaa sitten jne.
Etelä- Afrikka taas, sehän on nykyään Afrika parhaiten pärjäävää ja selviävää osaa, ei meille nääs sieltäpaljon maahanmuuttajia ole tullut, mitä et ehkä hoksaa?
Eli et hoksaa että esim. Somalia ei sijaitse eteläisessä Afrikassa!
Nyt takaisin koulun penkille poikaparka.... - Anonyymi
Piaruja suuhun mä haluun.
- Anonyymi
Jaksaa,,jaksaa olla tolvana lapsenuskossaan että nämä olisivat jotakin hyvää Suomelle.
- Anonyymi
95 % jengiläisistä on suomalaisia.
Älkää uskoko rasistipersuja.
PS:n tavoite on "sinimustata" Suomi.
Tänään oli Hesarissa lisää Sinimusta-Perussuomalaisista.
PS on "tukku", jonka listoilta jaetaan sinimustia kunnan- ja aluevaltuustoihin ja eduskuntaan eri puolilla Suomea.
Muut kuin persut ja sinimustat EI HALUA natsistista sinimustaa Suomea !!!- Anonyymi
Ei tarvitse uskoa persuja, vaan voi lukea selkeät faktatiedot eri medioiden artikkeleista ja uutisista.
- Anonyymi
Maahanmuuttaja jengeistä on nyt kyse.
- Anonyymi
Prööt-sss!
- Anonyymi
Suomalaisena kantiksena olen kaksi kertaa elämässäni kotoutunut (integroitunut) toiseen maahan, josta toinen kerta hieman eri kulttuuriinkin (toinen pohjoismaahan). Kouluun tai töihin paikallisen väen sekaan "muuttopäivästä alkaen"! Se ei ole kallista yliopistotiedettä. Se on kokemusta. Siis: KOKEMUSTA!!
- Anonyymi
Tietyt ihmisryhmät eivät edes halua integroitua länsimaiseen elämäntapaan. Ei ihminen integroidu maahan, jos ei elä kyseisen maan tapoja ja lakeja kunnioittaen ja noudattaen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578477Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123319Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262470Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801970Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010