Hemmetti. Tajusin juuri että kirjoittamastani novellista on tulossa tunnetun kirjan erilainen versio. Tämä sijoittuu metsään, niin tunnettu kirja sijoittuu merelle. Kaiken mitä kirjoitan voi yhdistää tuohon tunnettuun teokseen. Tämä on tapahtunut ihan vahingossa. Hemmetin hemmetti.
Onko muille käynyt samoin? Onko virhe jatkaa?
Novellista tulossa tunnetun kirjan kopio
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole virhe jatkaa, tuskin tuosta plagioinniksi voi sanoa.
Kirjoittajat ottavat aina vaikutteita lukemastaan, toisinaan tarkoituksella, mutta usein myös tahattomasti. Koskee myös ammatikseen kirjoittavia.- Anonyymi
Ajattelin aivan samaa. Musiikissakin on tapana lainailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1784962- 133563
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402243Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly272042Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?481990Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6851953- 1181865
- 1391784
- 461558
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101451