Olen vakavasti harkinnut prostituutiota, mutta vain satunnaisesti pienessä määrin. Ikää tosin alkaa olla 35v, luomua kaikinpuolin eikä mitenkään viimeisen päälle kroppa. Tosin ”paikat” sisäisesti ihan timmissä kunnossa.
Takana liian pitkä parisuhde ja sen myötä aika iso pettymys, ei kiinnostusta uuteen lähteä. Eron jälkeen nyt vuosi selibaattia ja tuntuu silläkin alueella että ns. yksin on hauskempaa.
Mutta rahapula ja pieni tarve kuitenkin ihan perus POV -kokemukseen aina ajoittain kaihertaa. Voisin käydä jonkun vakion luona, leikkiä vähän öljyillä, vetää käteen, ottaa suihin ja harrastaa seksiä, vaikka sitten imuroida ja tiskata verkkosukissa, tai kuunnella niitä työmurheita :D kiinnostuneita?
Maksaisitko?
21
1718
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä olisin kiinnostunut.
- Anonyymi
Keski suomessa ois kiinnostunut ja mää haluisin vakituisen kamun jolle voin maksaakki myös 🤗
- Anonyymi
Tällainen seuralaispalvelu olisikin paikallaan, kuppilat ei kiinnosta, mutta ois kuitenkin kiva aina välillä jutella ja touhuta peiton alla. Varsinkin jos on vakkari, niin ei tarvii turhia jännitellä ja vilkuilla kelloa. Kokeile ehdottomasti, ehkä tavataankin! Jake
- Anonyymi
Idiootti maksaa jotta saa persettä
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti maksaa jotta saa persettä
Ne maksaa jolla on rahaa.
Ihme ulisijoita täällä.
- Anonyymi
Haluja olisi ja haluaisin kaltaisesi naisen jonka kanssa viettää aikaa ja harrastaa seksiä.
Voin maksaa palvelusta se ei ole ongelma.
Joko luonasi tai hotellissa paikkakunnallasi. - Anonyymi
tyydytätkö miehen strap-onilla
- Anonyymi
Moikka missäpäin olet kiinnostaa
- Anonyymi
Ei mikään huonompi vaihtoehto tällaiselle helsinkiläiselle 60wee herrasmiehelle. Oishan se kiva tavata vaikka seksitreffeillä hellän seksiseuran merkeissä!
- Anonyymi
ne maksaa jotka ei muuten saa
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Miten saan yhteyttä suhun?
- Anonyymi
Yhteystietoja???
- Anonyymi
Vaikka ole sinua reilusti vanhempi, en koe että haluaisin maksaa. Anteeksi suora vastaukseni.
- Anonyymi
Jes. Mitenkä sinuun sais yhteyden. Öljyäminen ja sinun suu kiinnostaa.
- Anonyymi
Riittää, että tulet seksivaatteissa ja halaat ja nuoleksitaan (joko imeksitään). Miten sinuun saan yhteyden?
- Anonyymi
Missä päin sinä olet ja mitä sinä tahdot perus seksistä
- Anonyymi
Ap/aloittaja pistä viestiä tulemaan [email protected]
- Anonyymi
Ap/aloittaja laita viestiä tulemaan osoitteeseeni [email protected]
- Anonyymi
Maksan kyllä, tule raumalle. Olen savuton 46 v mies.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4193411Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944513038- 1241684
- 601619
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo971394- 611048
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261022En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä32972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39925Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127902