Nuoripoika

25v poika etsii seuraa. Olen melko kaikki ruokainen ja tykkään kokeilla kaikkea uutta. Kaikki ehdotukset ovat tervettulleita. Naiset, parit, kimpat, yms. Mitat 195/100. Yksityisviestillä saat kaiken tiedon mitä kaipaat. Avoimin mielin kohti uusia kokemuksia! Kotikunta on kymenlaakso, mutta auto kuljettaa ympäri suomenmaan.

PKymenlaakso@outlook.com

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

40 ja nuorekas voit tulla käymään ja kokeillaan ja nautitaan

• onks sulla spostia tai kikkiä? :)

• Anonyymi

Nyt on mun mielestä se kun ois kiva nähä ja vaikka jutella ja katsoa. Tule minulla paikka salainen

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6785
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      67
      2925
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2699
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      397
      2333
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      33
      1912
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1804
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1459
    8. 105
      1408
    9. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      264
      1398
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      111
      1349
    Aihe