Haittaako ollenkaan

Anonyymi

jos alan käydä baareissa ja iskeä miehiä sieltä sinua odotellessa?
Mitä baaria suosittelisit?

72

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mummotunneli on kova. Paljon kaikenikäisiä kiimaisia miehiä.

      • Anonyymi

        Olen käynyt kyllä.


    • Anonyymi

      Ei yhtään haittaa.
      Kysy siltä oikealta oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        En voi tuollaista keltään kysyä oikeasti.


    • Anonyymi

      Kokeile Blue oysteriä?

    • Anonyymi

      Ei minulle. Naisen tulee tietää että on jakamaton aarteeni.

      • Anonyymi

        Tietysti tietäisin, jos olisin naisesi. En vaan taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tietäisin, jos olisin naisesi. En vaan taida olla.

        Sitten et ola naiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ola naiseni.

        En ole kenenkään nainen, eikä sinulla ole mitään naista. Siksihän me tässä kuvitellaan.


    • Anonyymi

      Vitsailusta voi tulla itku.

      • Anonyymi

        Ei tule.


    • Anonyymi

      Läskiliskoa eli fatlizardia.

      • Anonyymi

        Hauska lueskella kun vajaaälyiset pistää parastaan. Olet nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska lueskella kun vajaaälyiset pistää parastaan. Olet nolo.

        Niin olet, molempia.
        Katsos, kun maailmaa on siellä tuppukyläsi ulkopuolellakin.
        https://ravintolafatlizard.fi/


    • Anonyymi

      Miksi vain odottelet?

      • Anonyymi

        Koska en keksi muutakaan. Pitäisi soittaa keksijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en keksi muutakaan. Pitäisi soittaa keksijälle.

        Meidän pitää sitten vaihtaa numeroita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitää sitten vaihtaa numeroita. :)

        Ehdottomasti pitää :)


    • Anonyymi

      Mikset iske minua?!

      • Anonyymi

        Iskenkin. Aloitus on vaan jotain ikävissään hourailua. Baariin en mene enkä ole iskemässä muita.


    • Anonyymi

      Ei haittaa, anna mennä vaan. Kierrän jatkossakin kaukaa. :D

      🧞‍♂️

      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet kiertäväsi. Ilmestyn eteesi kun vähiten odotan. Odota vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet kiertäväsi. Ilmestyn eteesi kun vähiten odotan. Odota vaan.

        vähiten odotat - korjaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet kiertäväsi. Ilmestyn eteesi kun vähiten odotan. Odota vaan.

        Näkis vaan ja kuulis kolinan. ;P

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkis vaan ja kuulis kolinan. ;P

        🧞‍♂️

        Vai kolinalla pitäisi tulla. Hiivin hiljaa viereen ja huudan pöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kolinalla pitäisi tulla. Hiivin hiljaa viereen ja huudan pöö.

        En suosittele, saatan säikähtäessäni huitaista. :(

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele, saatan säikähtäessäni huitaista. :(

        🧞‍♂️

        Sitten huitaiset. Elämä on riskinottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten huitaiset. Elämä on riskinottoa.

        Mutta, jos osuu nouskuun? Ehmm... :/

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jos osuu nouskuun? Ehmm... :/

        🧞‍♂️

        Oletko luonnostasi väkivaltainen? Vaistomaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko luonnostasi väkivaltainen? Vaistomaisesti?

        Itsesuojelevainen. Olen kiusattu ja piesty.

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsesuojelevainen. Olen kiusattu ja piesty.

        🧞‍♂️

        Sehän on surullista. Olen pahoillani :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on surullista. Olen pahoillani :(

        Eipä hätää, helposti vaan säikähtäessä alitajuisesti jo torjun mahdollisen päälle hyökkäämisen. Kädet käy ja voi vahingossa sattuakin. Joten ei pöötä. :)

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hätää, helposti vaan säikähtäessä alitajuisesti jo torjun mahdollisen päälle hyökkäämisen. Kädet käy ja voi vahingossa sattuakin. Joten ei pöötä. :)

        🧞‍♂️

        Sovittu. Unohdetaan se pöö :)


    • Anonyymi

      Ei mua kukaan odota, paitti äiti odotti 9 kk.
      Hannes

      • Anonyymi

        No ei muakaan. Jollen itse juokse perässä, kukaan ei tiedä edes olemassa olostani.

        🧞‍♂️


      • Anonyymi

        Kärsivällinen äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei muakaan. Jollen itse juokse perässä, kukaan ei tiedä edes olemassa olostani.

        🧞‍♂️

        Ei juokse mulla naiset perässä, mutta jos juoksis, lähtisin karkuun.
        Ihminen on pelokas eläin :P
        Hannes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juokse mulla naiset perässä, mutta jos juoksis, lähtisin karkuun.
        Ihminen on pelokas eläin :P
        Hannes

        Vetäisit pikajuoksun enkat?! :'D

        🧞‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vetäisit pikajuoksun enkat?! :'D

        🧞‍♂️

        Primitiivisesti kiipeisin puuhun kiljumaan. (Kekkasin juuri, mitä "mennä puihin" tarkoittaa.)

        Hannes


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Primitiivisesti kiipeisin puuhun kiljumaan. (Kekkasin juuri, mitä "mennä puihin" tarkoittaa.)

        Hannes

        Hahah, kun ihminen laskeutui puusta. Kekkasin just mitä se tarkoittaa! :D

        🧞‍♂️


    • Anonyymi

      Kokeile vaikka Laku-Pekkaa. Yrjönkatu 69

      • Anonyymi

        En ole Helsingissä vaikka sen verran sitä tunnen, että tiedän mummotunnelin ja Yrjönkadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Helsingissä vaikka sen verran sitä tunnen, että tiedän mummotunnelin ja Yrjönkadun.

        Joo, joo. Tampereelta olet joo. Voisit, trolli, opetella ihmisiksi.


      • Anonyymi

        Olet juuri sieltä. Varma tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet juuri sieltä. Varma tieto.

        Jos tietosi on varma niin miksi istun ihan eri kaupungissa kotini sohvalla.
        Nukkumassa pitäisi toki olla jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietosi on varma niin miksi istun ihan eri kaupungissa kotini sohvalla.
        Nukkumassa pitäisi toki olla jo.

        Miksi siis peittelet totuutta? Siksi, kun mitään totuutta ei kirjoituksissa ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siis peittelet totuutta? Siksi, kun mitään totuutta ei kirjoituksissa ole!

        Mitä ihmettä sinä siellä jauhat. En ole Tampereella ja piste. Tunteeni on totta, sinä olet täyttä pas-kaa siinä jauhamassa kännissä ja puuttumassa toisten kirjoituksiin. Mene pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä siellä jauhat. En ole Tampereella ja piste. Tunteeni on totta, sinä olet täyttä pas-kaa siinä jauhamassa kännissä ja puuttumassa toisten kirjoituksiin. Mene pois.

        Sitä ihmettä jauhan kun et kerro paikkakuntaasi!


    • Anonyymi

      No jos nyt ihan pakko on, niin mee vaikka baarikärpäseen, siellä on hyvä pörinä.

    • Turuus oli Barbaari, mutta en tiedä onko sitä enää. Sieltä vois löytyä mies vaativaan makuun.

      • Anonyymi

        Turkulaiset on tosi vaativia kyllä. Ainakin ihmiselle, jolla on huumorintajua yhtään. Ei millään pahalla. mutta ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulaiset on tosi vaativia kyllä. Ainakin ihmiselle, jolla on huumorintajua yhtään. Ei millään pahalla. mutta ei kiitos.

        Kuten lola joka paisui häiden jälkeen kuin pullataikina.


      • Anonyymi

        Mikä se Esko Valtaojan suosima olutbaari turuus onkaan? Onko se auki kun en oo käynyt vielä turuus koskaan?


      • Anonyymi

        BarBaari on kai jossain töllösarjassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se Esko Valtaojan suosima olutbaari turuus onkaan? Onko se auki kun en oo käynyt vielä turuus koskaan?

        Tuntuu, että kaikki hyvät baarit ovat kaatuneet 10 vuoden aikana. Halvat räkälät menestyy, mutta sinne mentäessä pitää ovella kusta housuihin, jotta väki hyväksyisi sunt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se Esko Valtaojan suosima olutbaari turuus onkaan? Onko se auki kun en oo käynyt vielä turuus koskaan?

        Uusi Apteekki. Siellä on taiteilija- kirjailija- ja yliopistoväkeä 40 j a 50 .


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuntuu, että kaikki hyvät baarit ovat kaatuneet 10 vuoden aikana. Halvat räkälät menestyy, mutta sinne mentäessä pitää ovella kusta housuihin, jotta väki hyväksyisi sunt.

        Hauskasti ilmaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Apteekki. Siellä on taiteilija- kirjailija- ja yliopistoväkeä 40 j a 50 .

        Kiitos, niin olikin. Luin Valtaojan jonkun teoksen ja tuon baarin mainitsi, olutmiehiä Valtaojakin. Turuus kuten se potkupalloilijakin, turu tekee aiheuttaa kaljan maistumista?.


    • Anonyymi

      No mikä ettei, jos siltä tuntuu. Älä tyydy halpoihin kopioihin.

      • Anonyymi

        Onko susta sellaisia?


    • Anonyymi

      Ei, jos et käy tissibaareissa

      • Anonyymi

        Nehän on kiinni! Oletko kuullut mistään pandemiasta lähiaikoina?


      • Anonyymi

        Ne on pandemian vuoksi suljettuja, ajattelisit strippaajienkin toimeentuloa ja tunteita kun ne ei ole päässeet töihin. :(


    • Anonyymi

      Missä oot ollut? Miksi palasit?

      • Anonyymi

        En ole ollut yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut yhtään missään.

        Kai tässä ulottuvuudessa kumminkin? :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tässä ulottuvuudessa kumminkin? :O

        Toivottavasti jollain tapaa :)


    • Anonyymi

      Mitä luulisit. Haittaa tietenkin. Odota vielä hetki, niin kerään itseni sua varten.

      • Anonyymi

        Tietysti odotan. Aloitus oli jotain höpötystä multa. Ei kiinnosta baarit nyt.


    • Anonyymi

      Ootko sinä nykyää oikea baarihai🦈?

      • Anonyymi

        En ole. Tykkään yllä baareista, mutta vähemmälle jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Tykkään yllä baareista, mutta vähemmälle jäänyt.

        kyllä baareista piti lukea tuossa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe