Prisma vai CM isompi?

Anonyymi

Jokseenkin tuntuu että CM on kooltaan isompi, vai onko todellisuudessa?

12

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kartasta katsottuna Prisman jalanjälki näyttäisi olevan vähän pienempi kuin Cittarin.

• Anonyymi

S-ryhmä on kuitenkin K-ryhmää edullisempi vaihtoehto. Itse äänestän kukkarollani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-ryhmä on kuitenkin K-ryhmää edullisempi vaihtoehto. Itse äänestän kukkarollani.

S-mafia on kaiken pahan alku ja juuri. He eivät anna kauppialle vapauksia toisinkuin hyvä k marketti. Olet osa ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-mafia on kaiken pahan alku ja juuri. He eivät anna kauppialle vapauksia toisinkuin hyvä k marketti. Olet osa ongelmaa.

S-ryhmässä EI OLE KAUPPIAITA! Miten tämä asia voi olla vuodesta toiseen niin kohtuuttoman vaikeaa ymmärtää?

K-ryhmässä on kauppiaat, jotka ovat itsenäisiä yrittäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Citarissa käydään, eikä se Prisma erityisen edullisempi ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Citarissa käydään, eikä se Prisma erityisen edullisempi ole.

Jos ostelee sokeasti sitä sun tätä, niin ehkä Prisma silloin on himpun edullisempi. Mutta jos tutkii tarkasti tarjoukset ja hyödyntää niitä, niin Cittari vie kirkkaasti voiton. Moneen kertaan olen tämän todennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostelee sokeasti sitä sun tätä, niin ehkä Prisma silloin on himpun edullisempi. Mutta jos tutkii tarkasti tarjoukset ja hyödyntää niitä, niin Cittari vie kirkkaasti voiton. Moneen kertaan olen tämän todennut.

Siinä se onkin, että Prismassa ei tarvitse tutkia tarjouksia. Sen kun menee ostoksille. K-ryhmässä pitää erikseen kytätä tarjouksia. Ei kiinnosta tarjouksien kyttääminen. Sen on vanhusten hommaa.

Kerran katsoin että Cittarin WC- ja talouspaperin "kimppatarjous" oli joka tapauksessa kalliimpi kuin se mihin hintaan Prisma myy samat ihan joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se onkin, että Prismassa ei tarvitse tutkia tarjouksia. Sen kun menee ostoksille. K-ryhmässä pitää erikseen kytätä tarjouksia. Ei kiinnosta tarjouksien kyttääminen. Sen on vanhusten hommaa.

Kerran katsoin että Cittarin WC- ja talouspaperin "kimppatarjous" oli joka tapauksessa kalliimpi kuin se mihin hintaan Prisma myy samat ihan joka päivä.

Minähän juuri kirjoitin, että monet ostelee sokeasti.
        Esimerkki: Libero vaipat 2 pakettia 15,90 eur. Prismassa yksi säkki 15,29 eur.
        kilo Atria naudan 17% jauhelihaa Citymarketissa 6,99 eur. Paljonkos Prismassa?

• Anonyymi

Nyt puhutaan hinnoista, mutta kumpi on neliöiltään suurempi

• Anonyymi

Mitä väliä jollain neliömäärillä on?

• Anonyymi

Turvavälit esm

• Anonyymi

Jos menee 24h auki olevaan Prismaan öiseen aikaan, niin turvavälit ovat takuulla kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1078
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50