joko Halme on haudattu?

tilannevedos

Presidenttikilvan suhteen Halmen suunnalta ei ole kuulunut mitään, vaikka uho mediassa oli muinoin kova ja itsevarma.

13

620

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusS

      Tony Halme on Timo Soinin ehdokkuuden takana. Ihan hyvä ehdokas Tonykin olisi ollut, toki kampanjasta olisi muodostunut varmasti erilainen. Nyt Timo on kehissä, ja keskitytään häneen eikä niihin, jotka ovat kehän ulkopuolella. Minkäs teet kun tuomio tuli, voi Tonyn kohdalla vain todeta. Ja tuomio ei muuten tullut ampumisesta (vaikka ase toki oli luvaton), vaan siitä että Tony oli tuonut maihin hormoneita omaan käyttöönsä, mikä kylläkin silloisen lain mukaan oli luvallista. Tonyn kohdalla lakia vain tulkittiin vähän eri tavalla kuin useimpien muiden. Huumausainetta hänen verestään löytyi myös pieni määrä. Sen oli mitä ilmeisimmin joku hänen lasiinsa laittanut. Itse tiedän useamman ihmisen, jolle on laitettu tyrmäystippojakin. Varmasti Tonya vihaavat monet, eikä ihme, että jos paikka tulee, sitä tekee mieli tehdä ns. källit Tonylle. Se on sitä mamman poikien touhua, kun ei kerran ole hauista mitä pullistaa eikä rohkeutta tulla sanallisesti väittelemäänkään. Rosa Meriläinenhän tunnusti itse livenä polttaneensa kannabista, mutta häntä ei tuomittu. Lain edessä kaikki ovat tasa-arvoisia - toiset vain ovat vielä vähän tasa-arvoisempia. Timo vie meidät meidän laajalla ja tinkimättömällä tuellamme vaalivoittoon. Vaalivoitoksi tulkitsemme sen, jos Timo saa enemmän ääniä prosenteissa kuin mitä puolue sai viime eduskuntavaaleissa. Eli 2% olisi jo vaalivoitto. Hautala sai viime kerralla muistaakseni 3%. Eli ihan merkittävästä määrästä on kysymys. Timo voitto siivittää meidät myös vaalivoittoon eduskuntavaaleissa.

      • iliman muuta

        Se nyt on selviö oikealle perussuomalaiselle,että hän tukee Timon ehdokkuutta.Kaikki muu panettelu on silkkaa kateutta ja sillä sipuli


      • teoria

        "Tonyn kohdalla lakia vain tulkittiin vähän eri tavalla kuin useimpien muiden. Huumausainetta hänen verestään löytyi myös pieni määrä. Sen oli mitä ilmeisimmin joku hänen lasiinsa laittanut." Siis haloo...


      • PerusS
        teoria kirjoitti:

        "Tonyn kohdalla lakia vain tulkittiin vähän eri tavalla kuin useimpien muiden. Huumausainetta hänen verestään löytyi myös pieni määrä. Sen oli mitä ilmeisimmin joku hänen lasiinsa laittanut." Siis haloo...

        Haloo vaan itselles! Etkö muka usko, että kalastajatkin haluavat verkkoonsa aina mahdollisimman ison kalan? Luuletko, ettei kalastajia edes oikeasti ole olemassa? Lohet markettien jäähileisellä tiskillä kertovat jotakin muuta. Kalastajia on. Ja vaikka valasta et joka kauppahallista saakaan, suuressa maailmassa sekin on todella syöty "kala". Aina voi olla skeptikko, mutta se ei tarkoita että on oikeassa, vaikka itse ei olisikaan nähnyt marketin tiskillä muuta kuin lihajalosteita. Isossa maailmassa löytyy myös pahoja susia ja paljon "uskomattomia tapauksia" sekä isoja vonkaleita jne. Uskoa ihmiseen löytyy vähemmän. Mässäilyä, tosi-tv:tä ja toisten epäonnistumisista nauttimista on helppo harrastaa, kun itse ei ole edes koskaan uskaltanut laittaa matoa koukkuun saatika lähteä maailman merille! Illalla TV:n ääressä on mukavaa ja turvallista tehdä itselle pieni Passoa-paukku ja vetää tonnikalaa suuhun sekä katsoa samalla, miten siellä maailmalla on käynyt niille, jotka uskaltavat laittaa itsensä likoon. Pysyivätkö pinnalla? Tony Halme kävi pinnan alla, mutta nousi. Ihan sama, miksi sinne pinnan alle aikoinaan päädyttiin. Tärkeintä, että nyt pystyy hengittämään ja oma maamerkki on näkyvissä. Kurssi on jo kohti seuraavia eduskuntavaaleja!


      • aivan varmasti ihan
        PerusS kirjoitti:

        Haloo vaan itselles! Etkö muka usko, että kalastajatkin haluavat verkkoonsa aina mahdollisimman ison kalan? Luuletko, ettei kalastajia edes oikeasti ole olemassa? Lohet markettien jäähileisellä tiskillä kertovat jotakin muuta. Kalastajia on. Ja vaikka valasta et joka kauppahallista saakaan, suuressa maailmassa sekin on todella syöty "kala". Aina voi olla skeptikko, mutta se ei tarkoita että on oikeassa, vaikka itse ei olisikaan nähnyt marketin tiskillä muuta kuin lihajalosteita. Isossa maailmassa löytyy myös pahoja susia ja paljon "uskomattomia tapauksia" sekä isoja vonkaleita jne. Uskoa ihmiseen löytyy vähemmän. Mässäilyä, tosi-tv:tä ja toisten epäonnistumisista nauttimista on helppo harrastaa, kun itse ei ole edes koskaan uskaltanut laittaa matoa koukkuun saatika lähteä maailman merille! Illalla TV:n ääressä on mukavaa ja turvallista tehdä itselle pieni Passoa-paukku ja vetää tonnikalaa suuhun sekä katsoa samalla, miten siellä maailmalla on käynyt niille, jotka uskaltavat laittaa itsensä likoon. Pysyivätkö pinnalla? Tony Halme kävi pinnan alla, mutta nousi. Ihan sama, miksi sinne pinnan alle aikoinaan päädyttiin. Tärkeintä, että nyt pystyy hengittämään ja oma maamerkki on näkyvissä. Kurssi on jo kohti seuraavia eduskuntavaaleja!

        terve... jotenkin seonnu raasu, ja sekottanut jotenkin uskonnollista paatosta tohon hölmö-halmeen ihailemiseen. tonyieiy halme on mokannut niin rankasti, että sen ois pitäny tajuta erota eduskunnasta oitis ... huumekännimielenvikaääliö


      • JKa
        aivan varmasti ihan kirjoitti:

        terve... jotenkin seonnu raasu, ja sekottanut jotenkin uskonnollista paatosta tohon hölmö-halmeen ihailemiseen. tonyieiy halme on mokannut niin rankasti, että sen ois pitäny tajuta erota eduskunnasta oitis ... huumekännimielenvikaääliö

        Ei eduskunta ole mikä tahansa narikka, josta erotaan silloin kun ei enää "hotsita", eikä sieltä myöskään eroteta ilman erityisiä syitä. Jos tuo tuomio riittäisi erottamisen syyksi, niin kävisi eduskunnan parketilla melkoinen kato. Lakihan pitäisi olla kaikille sama, vai kuinka?
        Tiedätkö "aikuisten oikeasti" edes sitä, mistä Tonyn tuomio tuli?

        Äänestäjät päättävät "erottamisesta" seuraavissa vaaleissa.


      • puhdas pulmunen
        aivan varmasti ihan kirjoitti:

        terve... jotenkin seonnu raasu, ja sekottanut jotenkin uskonnollista paatosta tohon hölmö-halmeen ihailemiseen. tonyieiy halme on mokannut niin rankasti, että sen ois pitäny tajuta erota eduskunnasta oitis ... huumekännimielenvikaääliö

        Otappas kuule malka omasta silmästäsi,niin sitten voit ottaa rikan Tonyn silmästä.


      • JKa kirjoitti:

        Ei eduskunta ole mikä tahansa narikka, josta erotaan silloin kun ei enää "hotsita", eikä sieltä myöskään eroteta ilman erityisiä syitä. Jos tuo tuomio riittäisi erottamisen syyksi, niin kävisi eduskunnan parketilla melkoinen kato. Lakihan pitäisi olla kaikille sama, vai kuinka?
        Tiedätkö "aikuisten oikeasti" edes sitä, mistä Tonyn tuomio tuli?

        Äänestäjät päättävät "erottamisesta" seuraavissa vaaleissa.

        Kukaan Suomen kansanedustaja koskaan ei ole saanut niin monesta rikoksesta rangaistusta kansanedustajana ollessaan kuin Tony Halme!
        Lienee siis hieman eri suuruusluokan asioita verrata ratista kärähtämiseen ja heti tunnustamiseen, kuin tyypillisen taparikollisen tavoin selittelemisiin?
        Muka joku laittanut huumetta lasiin, vaikka itseltäänkin kiellettyjä aineita, aseita, panoksia, yms löytyy.
        Lain mukainen tuomio ja totuus eivät läheskään aina mene yksiin. Vai?


      • Kuivattu Velli
        VempelKolli kirjoitti:

        Kukaan Suomen kansanedustaja koskaan ei ole saanut niin monesta rikoksesta rangaistusta kansanedustajana ollessaan kuin Tony Halme!
        Lienee siis hieman eri suuruusluokan asioita verrata ratista kärähtämiseen ja heti tunnustamiseen, kuin tyypillisen taparikollisen tavoin selittelemisiin?
        Muka joku laittanut huumetta lasiin, vaikka itseltäänkin kiellettyjä aineita, aseita, panoksia, yms löytyy.
        Lain mukainen tuomio ja totuus eivät läheskään aina mene yksiin. Vai?

        Kompelvellin kannattaisi joskus lukea suomen historiaa, sieltä löytyy mielenkiintoisia asioita. Saattaa Halme olla kooltaan iso, mutta kyllä ne rötöksiltään "ansiokkaimmat" löytyvät vanhoista puolueista.


    • huolehtivainen

      Olisi tosi kammottavaa, jos Halme olisi haudattu elävältä! Ei kai?

      • suuri

        parasta ois jos se uhoiova pelle menis sirkukseen aukomaan sitä suutaan.. ällö


    • Ja ääni on varma

      Tony ei edes kukaan puolueessa ole esittänyt ehdokkaaksi, eikä sillä väliä puoluevaltuusto esittää yksimielisesti Soinia. Se on hyvä päätös ja ääneni on varma.

    • kerrotte varmaan

      mihin voi laskea seppeleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe