Liika eläkeläisiä valtion talous romahtaa, kertoo Tanska.
Loivat itselleen hyvinvoinnin. Keksinet sääntöjä, joita kukaan tervejärkinen ulkomailla koskaan tunnustanut. Alkoivat vaatia itselleen kovia elämän vaatimuksia. Ja vain itselleen. Nyt kun kukkivat runsaina joukkona, niin yhtäkkiä on järjestelmä romahtaa. Tais mennä ylitse, eläkeläisten maailman kuva, joka on epärealistinen.
Lapsia vapautettiin synnyttämästä.
Raha tärkein - on opetus. Opiskella ja tehdä töitä, eikä muuta.
Vapaat suhteet sallittuja. Isoisä ei itsekään kieltäydy nuoresta pillusta, sitä varten ravataan Espanjaan.
Pitäisikö nuorten röyvätä eläkeläisrosvoilla liikavaroja itselleen?
Esimerkiksi kotiäidit saisivat kuukausipalkkaa.
Ja muuten.
Voisi ryövätä, koska tuskin kyseiset eläkeläiset koskaan tulevat jakamaan mitään.
Edessä ulkomaalaista työvoimaa Afrikasta, Filippiineiltä sosiaalialoille.
Sekä maahanmuuttaja vaimoiksi Suomeen synnyttämään suomalaisia maahan.
Jotkut eläkeläiset 60 ovat viimeisen päälle natseja.
Kieltävät lapsia paitsi synnyttämästä, niin myös valitsemasta puoliso ulkomailta.
Mieluummin lapsettomaksi jää, ellei itse hoitaa...
Taitavat eläkeläiset mädäntyä itsekseen kotona kotirobotti vieressä patterit loppu.
Tai läheteään heitä Afrikkaan globaaliseen pakkotyöhön lasten kasvattamikseksi, kun Afrikassa on nimenomaan puutetta eläkeläisistä.
Sitten se Christian Hirn keskiikää ylittänyt tuomari, joka huvin vuoksi ruotsalaista vapatuta sairastaen päättää ketä hän erottaa ja ketä vie lasten suojeluun loppuun elämäksi.
Hirnille ihan samaa, vaikka perhe loppuu eikä koskaan palaudu.
Suoranaisesti Hirn on syyllinen Suomen väestötilastoihin.
Valtion moraalitonta paskaa joka tapauksessa.
Valkonaamoilla ei järkeä koskaan ollut. Nyt pulpahtaa eläkeläisongelma heillä.
Ei, synnytys ei ole työ. Lapsilta kielletty kaikki. Kytät syynä.
Eläkeläisiä lähetetään Afrikkaan
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Otappas nyt ne lääkkeesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849