Täällä 57v mies haluais kalua peppuun, sais ruiskia spermat peppuun kalu juurta myöten sisällä. Sais samalla runkata minun kookasta kaluani, voisin myös antaa kalua peppuun kaverille joka on ensin antanut minulle.
Haluaa saada kalua peppuun.
6
976
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Peppuun molemmille? Tuu turun paradiseen, niin saat kullia peppuun. meen itse huomenna iltapäivästä töiden jälkeen joskus kello 15.
- Anonyymi
Olen saman ikäinen samoilla haluilla.
Haluaisin kokeilla kalua suuhun ja peppuun molemmin puolin.
Kuusysi olis aivan mahtavaa molemmille.
Spermat liukkaaseen peppuun lopuksi.
Isonkin otan vastaan, harjoitellut kookkaalla dildolla.- Anonyymi
Ottaisitko vastasn tuollaisen kalun, kokoa pituutta 19cm ympmittaa 14,7cm terskan ympmitta on 15,5cm. Erittäin suonikas ja spermaa tulee todella runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisitko vastasn tuollaisen kalun, kokoa pituutta 19cm ympmittaa 14,7cm terskan ympmitta on 15,5cm. Erittäin suonikas ja spermaa tulee todella runsaasti.
Tollasta jötikkää olis kiva kokeilla,mut tais olla liian kaukana.
Mä kymenlaaksossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollasta jötikkää olis kiva kokeilla,mut tais olla liian kaukana.
Mä kymenlaaksossa.Runkut Vantaalle?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533