Mulla on masennuksissa otettuja lainoja, big bank 8000€ ja nordea 5000€. Korot 8-11%. Maksan noita pois 100€ ja 150€ Noistakin menee korkoihin 40-70€ . Opiskelen korkeakoulussa tällä hetkellä ja oon maksellut niin opintolainalla pois. Mitä tekisit mun tilanteessa?
Ahdistaa lainat
5
339
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tekisin? Muistelisin niitä päiviä kun rahaa oli... ja maksaisin lainoja pois.
- Anonyymi
Toteaisin, että tuleepahan oppirahat maksettua ja yrittäisin olla jatkossa järkevämpi. Pikkusummista kuitenkin kyse.
- Anonyymi
Helpottiko lainojen otto masennustasi?
- Anonyymi
Korot on aika korkeat, mutta lainat aika pienet onneksi. Tai ainakin ne tuntuu itsestä pieneltä, kun on lainaa puoli miljoonaa puolison kanssa tosin. Varmaan tuon saman tekisin mitä itsekin olet tehnyt, että pyrkisin makselemaan pois joko palkkatuloista ja/ tai ottamaan tilalle halvempikorkoista lainaa.
- Anonyymi
Tee töit ja triplaa lyhennykset. Nuo lainat on hetkessä maksettu. Vuoden kuluttua velaton ja 2v päästä asialle voi jo nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195