Kiitokset Sinulle kans.ed. Hanna Huttunen

Anonyymi

Tänä aamuna, 17.09., saimme lukea Karjalaisesta sinun laatiman asiallisen ja selventävän kirjoituksen eduskunnalle annetusta perhevapaauudistuslaista. Toit selvästi esille Keskustan lähtökohdat uudistuksen sisällöstä. Lapsi ja perhe ovat se lähtökohta, joiden ehdoilla lopputulokseen pyritään. Suuri arvo annetaan perheessä vanhempien valinnanvapaudelle ja etuudet jaetaan valintojen mukaan.
Kiitos Sinulle Hanna Keskustalta välitämistäsi terveisistä lapsiperheille ja sellaisiksi aikoville pariskunnille.

9

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunistien apupuolueen, yhden kauden edustaja😆

• Anonyymi

Hanna on pelkä äänestäjien liehittelijä. On samaa mieltä kaikista asioista kaikkien kanssa, jotta saa "luottamusta". Ei siis omaa itse mitään näkemystä mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanna on pelkä äänestäjien liehittelijä. On samaa mieltä kaikista asioista kaikkien kanssa, jotta saa "luottamusta". Ei siis omaa itse mitään näkemystä mistään.

Hanna ei ainakaan kaivele menneitä, niinkuin esäs Sanna tekee kakistamatta mitään vaihtientoja ulos... Suuri on ero joka suhteessa näillä kahdella naisella Hannan eduksi!

• Anonyymi

Sanna on ihminen ihmisille

• Anonyymi

Sanna on pelle muiden Persujen tavoin. Eikä sitten muuta?

• Anonyymi

Uudistus esitetyn laisena lisää perheiden köyhyyttä ja ennenkaikkea köyhyys koskettaa lapsia.

• Anonyymi

Noin loihe lausumaan kaikkitietävä "Sarahuhta" paljastaen vain äärettömän onttoutensa ja typeryytensä.???

• Anonyymi

Sanna persu on toista maata ihminen ihmisille

• Anonyymi

Hanna saa paljon hyvää aikaiseksi onhan hän hallituksessa.. Sanna öykkää oppositiossa mitä lie jälkiviisasta höpöttelee.. Hävettää mokoma edustaja, outokumpulaiset häpäisee tullen mennen..

Sanna on kylmä ja kova välinpitämätön pas****en..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4727
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1742
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1363
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1231
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      937
    10. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      912
    Aihe