Sinä mies joka himoitset mun persettä

Anonyymi

Naisena mua kiihottaa ajatus tutusta miehestä, joka on kauan ollut ihastunut tai rakastunut muhun mut ei uskalla lähestyä... runkkailee usein ajatellen miten nussis mua peppuun, kattelis aina mun pakaroita kun kaikesta tietämättömänä keikistelen töissä tai vaikka salilla hänen edessään... tietämättäni ajaisin hänet hulluuden partaalle. Hänen mielestään kerjäisin sitä. Ja sit kerran tulee tilaisuus, ja hän ottais mut yllättäen, miehisen mielihalunsa valtaamana, puoliväkisin, ja vaikka kuinka "vastustelisin" hän työntyisi mun tiukkaan peppureikään, koska niin haluaa, ei välittäis mun vikinästä, vaan ottais musta kauan haaveilemansa nautinnon. Enkä mahtais mitään... antautuisin.

26

961

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tâmä on taas kerran jonkun pikku-pekan ihan ikioma sai.ras fantasia.

      Mutta jos joku tuollaista toteuttaisi, vielä lisäväkivaltaa käyttäen sillä pepun puolelle ei mennä tuosta vain (ei etupuolellekaan), niin hän saisi syytteen ja tuomion raiskauksesta.

      Seksin ja sen millaista se sitten onkaan tulee tapahtua vain ja ainostaan kahden täysi-ikäisen yhteisestä tahdosta

      • Anonyymi

        Onpas tädillä siellä kireä pipo päässä, kerrassaan sai.ras suhtautuminen fantasiaan jollaisia on, uskot tai et, monella muullakin naisella.
        Ymmärrät kai aikuisena ihmisenä eron mielikuvituksen ja todellisuuden välillä? Aikuisetkin voi leikkiä, jos mielikuvitus pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas tädillä siellä kireä pipo päässä, kerrassaan sai.ras suhtautuminen fantasiaan jollaisia on, uskot tai et, monella muullakin naisella.
        Ymmärrät kai aikuisena ihmisenä eron mielikuvituksen ja todellisuuden välillä? Aikuisetkin voi leikkiä, jos mielikuvitus pelaa.

        Itsessään avauksen fantasia on maukas, sillä naisen peput ovat todella upeita ja nainen joka itse nautti ja kiihottuu omasta pepustaan on parasta, eli tykkää myös visuaalisesti 'tarjoilla' sitä miesten silmänruoaksi ja stimulantiksi (myös parisuhteessa), sekä sitten puuhiin alkaessa haluaa ja nauttii sen "monipuolisesta" käsittelystä.

        Mutta tuo väkisin ja kuiviltaan pepun puolelle meno nyt vain ei natsaa realismin kanssa lainkaan ... peppupuuhat kun vaativat aikaa, rentoutumista, rauhallisuutta ja runsaasti liukkaria.

        Mikäli tarinassa olisi ollut vaikka kiva kesämekko, jonka kankaan läpi kuuma kolli "käy käsiksi" herkullisiin pakaroihin, painaa naisen vaikka toimitopöytää vasten ja sitten nostaa mekon helman, vetää kastuneet pikkuhoust alas, ottaa tiukasti lantiosta kiinni ja sitten painautuu takaapäin miehekkäästi, määrätietoisesti mutta hellästi kuumaan kosteutteen ...

        Tai sitten fantasiassa miehellä liukkarit matkassa jota laittaa runsaasti peppuun ja sauvaan ja sitten naisen tiiviisti paikallaan pitäen hyvin hitaasti painauuu ja liukuu kuumalla sauvallaan piukkaan puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsessään avauksen fantasia on maukas, sillä naisen peput ovat todella upeita ja nainen joka itse nautti ja kiihottuu omasta pepustaan on parasta, eli tykkää myös visuaalisesti 'tarjoilla' sitä miesten silmänruoaksi ja stimulantiksi (myös parisuhteessa), sekä sitten puuhiin alkaessa haluaa ja nauttii sen "monipuolisesta" käsittelystä.

        Mutta tuo väkisin ja kuiviltaan pepun puolelle meno nyt vain ei natsaa realismin kanssa lainkaan ... peppupuuhat kun vaativat aikaa, rentoutumista, rauhallisuutta ja runsaasti liukkaria.

        Mikäli tarinassa olisi ollut vaikka kiva kesämekko, jonka kankaan läpi kuuma kolli "käy käsiksi" herkullisiin pakaroihin, painaa naisen vaikka toimitopöytää vasten ja sitten nostaa mekon helman, vetää kastuneet pikkuhoust alas, ottaa tiukasti lantiosta kiinni ja sitten painautuu takaapäin miehekkäästi, määrätietoisesti mutta hellästi kuumaan kosteutteen ...

        Tai sitten fantasiassa miehellä liukkarit matkassa jota laittaa runsaasti peppuun ja sauvaan ja sitten naisen tiiviisti paikallaan pitäen hyvin hitaasti painauuu ja liukuu kuumalla sauvallaan piukkaan puoleen.

        Niin, se pieni ero fantasioiden ja todellisuuden välillä... tosielämän realiteetit täytyy huomioida vasta sitten kun/jos fantasioita aletaan toteuttaa.
        Löytyyköhän ap:n vaatekaapista kivoja kukkamekkoja...


    • Anonyymi

      Aivan ihana fantasia, täällä vannoutunut peppumies. Rakastan naisen pepun muotoja, ihailla sitä, nauttia visuaalisesta ärsykkeestä joka ajaa mut todella kiimaiseksi. Tämän lisäksi anaaliseksi, dominointi, sekä alistaminen, ovat mun juttujani. Just sellaisia elementtejä joita naisessa haen! Sä AP istut kuvauksen perusteella siihen mitä haen parhaillaan, mukana ois myös toinen nainen katsojana tai avustajana. Fantasioitaisko lisää, ehkä myöhemmin toteuttaen? M40 pka

      • Anonyymi

        …..pks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …..pks

        Ap: Tuttavuus löytyisi salaistapks


      • Anonyymi

        Kik? T. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik? T. AP

        [email protected]
        Kirjoittele sähköpostitse niin katsotaan kik sitä kautta.
        T: 40 mies pks


    • Anonyymi

      "mua kiihottaa ajatus tutusta miehestä, joka on kauan ollut ihastunut tai rakastunut muhun mut ei uskalla lähestyä... runkkailee usein ajatellen..."

      Miten voit tietää?

      • Anonyymi

        Eikö joku tilasto jossain ole kertonut, että miltei kaikki miehet ajattelevat tuntemiaan naisia runkatessaan? Mulle on jopa pari myöntänytkin... Ei toi nyt mikään mysteeri ole.


    • Anonyymi

      En tiedä mut eilen sain niin kauniin naisen pillua ja litisytin sitä neljä tuntia.

      • Anonyymi

        Oon kateellinen ja sen näkee jo kauas ettet saa, oma muijasi tarpeeksi, se on pihtari ja elät onnettomasti.


    • No nyt on nainen jonka kanssa fantasiat kohtaavat, voimalla omat tarpeet edellä. Tiukasti pitäisin kiinni vaikka rimpuilisit, painaisin mahalteen ja tulisin päälle kullini perseeseesi upottaen. Täydellistä, sitä vinkumista ”älä, ole kiltti, ei sinne” !!

      • Anonyymi

        Daddydom41 Mut sun pitäisi myös tykätä musta, silleen romanttisella tavalla... Kun taas toisinaan haluat näyttää mulle miten halutessasi voit ottaa mut, koska olet mies, sulla on tarpeita ja mielessäsi omistat mut joka tapauksessa. Aaahh... ootko vapaa? T. AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Daddydom41 Mut sun pitäisi myös tykätä musta, silleen romanttisella tavalla... Kun taas toisinaan haluat näyttää mulle miten halutessasi voit ottaa mut, koska olet mies, sulla on tarpeita ja mielessäsi omistat mut joka tapauksessa. Aaahh... ootko vapaa? T. AP

        Olen varattu, mutta tykkään omistaa


      • Anonyymi
        Daddydom41 kirjoitti:

        Olen varattu, mutta tykkään omistaa

        Haluaisin tuntea sen... T. AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tuntea sen... T. AP

        Tule s24 treffien puolella jutulle


    • Anonyymi

      Ap, voisin auttaa sua. Raju persepano kiihottaa..

    • Anonyymi

      Minulla on mailman ihanin salarakas, jolla on tosi ihana peppu. Olemme tunteneet todella kauan, mutta vasta hetki sitten asia kääntyi seksin puolelle. Hän tykkää alistua, mutta yhtälailla, kun saan ottaa hänet miten haluan, palvon häntä kuin kukkaa kämmenellä. Hänellä on todella tiukka pillu ja ihana peppu, jota hän todellakin osaa käyttää ja sinne saa panna aina kun haluaa, Usein paneelin vain perseen puolelle ja nuolen sitten pillusta päälle orgasmin. Ihanaa kun saan ottaa hiuksista kiinni ja pistää kontalleen ja työntää munan juuriaan myöden suuhun ja katsoa kun hän tärisee innosta. Kaadan sänkyyn ja levitän peppua ja nuolen peppureikää huolellisesti ja vaativasti, kunnes alan työntämään munaa sinne. Ensin varoen, kunnes menee sisään rauhallisia liikkeitä, kunnes alkaa luistamaan, ja lisää liukkaria tarvittaessa, kunnes alkaa luistamaan hyvin. Sitten saa panna ihan oman mielen mukaan. Ihana katsoa kun muna uppoaa hänen söpön pepun keskellä olevaan ihanaan tiukkaan reikään . Vielä ihanampaa laskea lastit syvälle sinne uumeniin. Viimeksi tavatessamme hän oli lähdössä kaverien kanssa ulos ja oli kesä. Laskin sinne kahdet isot lastit ja sanoin, että ei pikkareita tänään. Kaupungilla oli pyllystä valunut spermaa pitkin reittä pitkin iltaa. Kiihottava ajatus molemmilla. Seuraavana päivänä näimme uudelleen ja uusi kierros. Rakastan panna häntä suuhun ja pimpsaaan. Menen välillä hajareisin päälle ja työntelen suuhun. Tyynyjä pepun alle ja tanakasti pilluun ja syvälle. Mutta aina lopuksi pyllyyn. Hänellä siemenet kuuluu sinne.

      Ihania olette naiset etenkin tuollaiset peppuprinsessat. Hän on minun himoni kohde ja runkkailen täällä ajatellen vain häntä. Toivottavasti pian taas hänen kanssa tavataan.

      • Anonyymi

        Ihana mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mies...

        Kiitos. Ja ihania olette te alistuvat ja riettaat naiset, jotka tykkää siitä, että heidät otetaan. Kaikki miehet ei kumminkaan ymmärrä sitä, että se ei toimi vain yhteen suuntaan. Tarvitaan myös huomioimista, ja vaalimista. Tuollaiset peppuprinsessat on kullan arvoisia harvinaisuuksia ja niitä pitää käsitellä sen vaatimalla kunnioituksella. Olen saanut olla etuoikeutettu, kun saan käsitellä tuollaista ihanuuttam hän näkee sen nautinnon ja ihannoinnin silmistäni mitä häntä kohtaan koen ja antaa vaan lisää ja lisää. Kun kemiat synkkaa ne vain synkkaa.

        Vaimon kanssa harrastimme nuorempana ihan samaa menoa, nyt hänen halut, lienee vaihdevuosista johtuen on ollut alhaalla ja homma mennyt velvollisuuden hoitamiseksi. Aina naiselleni annan ihan kaiken, täysillä ja kokonaan. Mutta vain harvoille ja valituille. Kenen tahansa pyllyä en ala nuolemaan, vaikka omalle naiselleni sen teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ja ihania olette te alistuvat ja riettaat naiset, jotka tykkää siitä, että heidät otetaan. Kaikki miehet ei kumminkaan ymmärrä sitä, että se ei toimi vain yhteen suuntaan. Tarvitaan myös huomioimista, ja vaalimista. Tuollaiset peppuprinsessat on kullan arvoisia harvinaisuuksia ja niitä pitää käsitellä sen vaatimalla kunnioituksella. Olen saanut olla etuoikeutettu, kun saan käsitellä tuollaista ihanuuttam hän näkee sen nautinnon ja ihannoinnin silmistäni mitä häntä kohtaan koen ja antaa vaan lisää ja lisää. Kun kemiat synkkaa ne vain synkkaa.

        Vaimon kanssa harrastimme nuorempana ihan samaa menoa, nyt hänen halut, lienee vaihdevuosista johtuen on ollut alhaalla ja homma mennyt velvollisuuden hoitamiseksi. Aina naiselleni annan ihan kaiken, täysillä ja kokonaan. Mutta vain harvoille ja valituille. Kenen tahansa pyllyä en ala nuolemaan, vaikka omalle naiselleni sen teen.

        Sun salarakas on onnentyttö. Toivottavasti näette taas pian ja pääsette nauttimaan toisistanne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun salarakas on onnentyttö. Toivottavasti näette taas pian ja pääsette nauttimaan toisistanne :)

        Mä olen onnenekka, että olen löytänyt jonkun jonka kanssa saa tehdä kaikkea kivaa ja tuhmaa. En meinaa malttaa odottaa, että päästään ensi viikolla näkemään, jos palat osuu kohdalleen. On kertynytkin paljon paineita. Ihana päästä ne purkamaan häneen.


    • Anonyymi

      Oletko se tyttö salilla joka tuli pyllistelemään ihan mun eteen kun tein triceps push downia?
      Siinä toisella vetolaitteella metrin päässö.
      Ihanan kiihottava näky tiukoissa legginseissä kun painoit ojentajia alas perse pystyssä, niin löhellä , mieli teki repiä ne legginsit ja alta kuultavat pienet stringit sun nilkkoihin, ottaa kiinni pakaroista ja työntää kovana seisova kyrpä sisään . Sitä taisit odottaakin, eikö? Niin kauan olit siinä pyllistelemässä, mutta ikävä kyllä oli liikaa porukkaa ympärillö
      Ahh , kyllä siinä jäi pushdownit tekemättä kun ihailin ihanaa nuoren naisen persettä
      Persereikään en kyl nussi , sen jätän suosiolla ruskean reiän ritareille, mutta tiukka liukas pillu kelpas aina. Hki?n.20 v nainen ?

    • Anonyymi

      Sellainen oikein kiimainen ja liukas muna menee peppuun terskaa myöden ihan ilman liukkariakin lipsahtaen vaan. Sellainen perse jonka saa ottaa milloin vaan on parasta herkkua miehelle. Taidat tykätä siitä paljon?

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe