Oma pelastukseni on ollut Jumala.

Anonyymi

Elämäni rakkaus ❤️

10

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä. Mikään toinen asia ei enää kiinnosta. Ainoastaan Jeesus. T. Johanna

• Anonyymi

Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään.

• Anonyymi

Ennemmin Jeesus auttaa niitä, jotka auttavat muita. Itsekkäät ihmiset tuskin kuuluvat Jeesuksen suosioon.

• Anonyymi

Jeesus❤️

• Anonyymi

Jeesus on tärkeä. Ennen nukkumaanmenoa tulee ihana rauha ja hyvä uni, kun joka ilta kertoo rukouksensa Jeesukselle, pyytää siunausta lähimmäisilleen ja anteeksiantoa omista synneistä. Kertoo kiitollisuutensa, kun saa uskoa Jeesukseen ja seurata Jeesusta. Aamen.

• Anonyymi

Siunausta. Aamen!

• Anonyymi

mulla taas on ollu Jeesus

• Anonyymi

Mulla olisi kysymys: Käykö teille uskovaisille se, että uskoo Jumalaansa, mutta jättää Jeesuksen vähemmälle?

• Anonyymi

Jeesus on tie totuus ja elämä.

• Anonyymi

Jaa, mä taasen tykkään Arkkienkeli Mikaelin sekä Metatronin niin paljon nykyajan maailmaan tekemistä asioista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ässät feikki ero

Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1986
    2. Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä

Itselleni yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on takertujat. Sellaiset, joille on kohtelias, ei tuomitse heitä niin kuin monet muut tuomitsee jne. Ärs
      Sinkut
      145
      876
    3. Miksi vanhat äijät

Luulee, että nuori nainen haluaisi niiden homeista munaa? Saati että joku nuori nainen pitäisi heistä muuten? Voi reppanat. Jos sulla on paljon rahaa,
      Sinkut
      122
      848
    4. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      225
      801
    5. Kuulispas se oikea

henkilö mun anteeksipyynnön tään. Tajuis, että tämä aloitus oli just multa, pystyis ymmärtää mua edes jollainlailla. Turhaa sanojen helinää tääkin, lu
      Tunteet
      33
      757
    6. 49
      749
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      35
      685
    8. Eri ikäiset parit

Tämän ajankohtaisen lapsia ahdisteleva setä-keskustelun innoittamana aloitan vähän laajemman ikäkeskustelun. Oma kantani on, että kunhan kumpikin on
      Sinkut
      106
      684
    9. Juhannuksen pilaaminen ruohonleikkurilla

Vois naapuriki ajatella onko pakko juhannusaattona leikata nurmikkoa samaan aikaan kun muut naapurit köllöttelee pihalla ja pelaavat krokettia ja naut
      Kokkola
      69
      677
    10. Mukavaa perjantaita

Sinulle mies jonnekin. Toivottavasti juhannus on parempi sinulla kuin minulla ja varmasti onkin. Olen miettinyt mitä oikein haen sinusta vai yritänkö
      Ikävä
      36
      650
    Aihe