Elämäni rakkaus ❤️
Vastaukset 11
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Mikään toinen asia ei enää kiinnosta. Ainoastaan Jeesus. T. Johanna
- Anonyymi
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään.
- Anonyymi
Ennemmin Jeesus auttaa niitä, jotka auttavat muita. Itsekkäät ihmiset tuskin kuuluvat Jeesuksen suosioon.
- Anonyymi
Jeesus❤️
- Anonyymi
Jeesus on tärkeä. Ennen nukkumaanmenoa tulee ihana rauha ja hyvä uni, kun joka ilta kertoo rukouksensa Jeesukselle, pyytää siunausta lähimmäisilleen ja anteeksiantoa omista synneistä. Kertoo kiitollisuutensa, kun saa uskoa Jeesukseen ja seurata Jeesusta. Aamen.
- Anonyymi
Siunausta. Aamen!
- Anonyymi
mulla taas on ollu Jeesus
- Anonyymi
Mulla olisi kysymys: Käykö teille uskovaisille se, että uskoo Jumalaansa, mutta jättää Jeesuksen vähemmälle?
- Anonyymi
Jeesus on tie totuus ja elämä.
- Anonyymi
Jaa, mä taasen tykkään Arkkienkeli Mikaelin sekä Metatronin niin paljon nykyajan maailmaan tekemistä asioista.
- Anonyymi
Ihana hyvyys!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697