Elämäni rakkaus ❤️
Oma pelastukseni on ollut Jumala.
11
737
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Mikään toinen asia ei enää kiinnosta. Ainoastaan Jeesus. T. Johanna
- Anonyymi
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään.
- Anonyymi
Ennemmin Jeesus auttaa niitä, jotka auttavat muita. Itsekkäät ihmiset tuskin kuuluvat Jeesuksen suosioon.
- Anonyymi
Jeesus❤️
- Anonyymi
Jeesus on tärkeä. Ennen nukkumaanmenoa tulee ihana rauha ja hyvä uni, kun joka ilta kertoo rukouksensa Jeesukselle, pyytää siunausta lähimmäisilleen ja anteeksiantoa omista synneistä. Kertoo kiitollisuutensa, kun saa uskoa Jeesukseen ja seurata Jeesusta. Aamen.
- Anonyymi
Siunausta. Aamen!
- Anonyymi
mulla taas on ollu Jeesus
- Anonyymi
Mulla olisi kysymys: Käykö teille uskovaisille se, että uskoo Jumalaansa, mutta jättää Jeesuksen vähemmälle?
- Anonyymi
Jeesus on tie totuus ja elämä.
- Anonyymi
Jaa, mä taasen tykkään Arkkienkeli Mikaelin sekä Metatronin niin paljon nykyajan maailmaan tekemistä asioista.
- Anonyymi
Ihana hyvyys!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089