Onko hän ihastunut minuun?

Anonyymi

Olin yhessä tapahtumassa, ja siel oli yks poika.
Tänään sain kuulla yhen jutun. Kaks tyyppii kerto tänää, et ne oli nähny, et tää poika oli kattonu mua koko ajan. Sit myös meillä oli semmone peli. Kaikki luuli, et yks henkilö oli voittanu sen, mut oikeesti se olin mä, mut kaikki muut luuli, et se on tää toinen.
Sit tää poika korjas, et se olin mä, joka voitti. Se siis huomas, että mä olin pärjänny siinä pelissä paremmin ku tää toinen henkilö. Tän tapahtuman jälkeen en oo nähny tätä poikaa. Siis ku olin vaa siel tapahtumassa.

Täs nyt on vaa kaks juttuu, mut voiks se olla ihastunu muhun? Siis en ite ollu ollenkaa huomannu, et se oli kattonu mua, mut kuulin, että kaks tyyppiä oli nähny, ku se oli kattonu mua.

En tiiä onko kukaan ikinä ollu muhun ihastunu, nii siis ei oo mitää aikasenpaa kokemusta. Osaaks joku sanoo?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, no kyllä kai toi vähä siltä kuulostaa, et vois se hyvinki olla suhun vähän ainaski tykästyny. Miten sä nyt kuiteski voit tolleen olla huomaamatta ku joku kattoo sua, yleensä sen kyllä vaistoo jotenki sen kattomisen. Liiotteleekohan noi tyypit, onko niillä joku juoni nyt tossa. Mut kyllähän toi sun puolustaminen kuiteski on kans osotus, että se sut noteerannu on, seurannu tekemisiis siinä. Mut ehkä sun pitää vaan jatkaa tota samoissa ympyröis oleiluu, ja ehkä sille jotain sanookki. Ku ettähän te enää mitää noubadeja oo, jolle niinku ei vois mitää edes sanoo. Just do it.

• Anonyymi

Siis joo itekki ihmettelin, etten huomannu sitä mun kattomista. Mut siinä oli semmone tilanne, et olin vähä muissa maailmoisa, ku jännitti ja en ollu siinä kohtaa sen lähellä. Tai siis olin vähä kauempana tätä poikaa. Nämä kaks henkilöö, jotka oli nähny sen mun kattomisen, nii ne pyöri siinä mun ja tän pojan luona.

Mut nyt, ku oon tätä päässäni nii tuli mielee yks kerta ku se nousi varpaille, ja silleen kurkotteli tai taivutti ylävartaloa, et se näkis mut. (Ja anteeks tästä mun huonosta selityksestä. ) Nii on se sit varmaan totta, et se on ainaki tän yhen kerran kattonu mua.

Siel tapahtumassa ei kuitenkaa ollu sellasia tilanteita, joissa me kaks oltais oltu tekemisissä paljoo. En nähny sitä niin paljoa siellä, enkä siis ollu koskaa kahestaan sen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1626
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1541
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      270
      1276
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      867
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe