Esko ei muistaa bb Minnaa?

Anonyymi

Minna on turkky. Muutama kuukausi sitten oli Eskon hoitona, mutta Esko ei muista. Eskolla on ne testopiikit, vievätkö muistin.
Voi hyvänen aika mitä kaikkea näiden jälkeläiset saa lukea lehdestä.
Eskon hoidot Martinan hoidot.

31

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnon miehet , eivät koskaan leuhki tai kerro kaatamisisaan .👍

      • Anonyymi

        Nainen tässä kertoi, eikä Esko.


      • Anonyymi

        Eihän Esko ole mitään puhunut. Tuo tyrkky-Minnahan asiaa avasi. Ei tainnut kovin hääviä hääräillä olla, kun Eskokaan ei muista edes Minnan naamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Esko ole mitään puhunut. Tuo tyrkky-Minnahan asiaa avasi. Ei tainnut kovin hääviä hääräillä olla, kun Eskokaan ei muista edes Minnan naamaa.

        No en ihmettele. Eipä tuossa Minnan naamassa ole mitään muistamista, ei lähellekään mikään kaunotar. Ja jos sängyssä on kuollut lahna niinkuin bb:ssäkin, niin enpä ihmettele ettei ole jäänyt Esko haikailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tässä kertoi, eikä Esko.

        Voi hyvää päivää etkö tajua !!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Esko ole mitään puhunut. Tuo tyrkky-Minnahan asiaa avasi. Ei tainnut kovin hääviä hääräillä olla, kun Eskokaan ei muista edes Minnan naamaa.

        Minna on keksinyt koko jutun että sais vähän kuuluisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Esko ole mitään puhunut. Tuo tyrkky-Minnahan asiaa avasi. Ei tainnut kovin hääviä hääräillä olla, kun Eskokaan ei muista edes Minnan naamaa.

        Kyllä hän muistaa, mutta ei uskalla kertoa. Joku voi antaa turpiin.
        Niinkuin hänelläkään niitä naisia olisi nyt niin montaa, etteikö muistaisi.
        Uskokaahan nyt kaikki, mitä sanovat ja niin te reppanat uskottekin.


    • Anonyymi

      Eiköhän näistä ole puhuttu jo kotona ja lapset ovat tottuneet vanhempien julkisuuteen.

    • Anonyymi

      Eipä tainnut, BB-Minna, olla sitten kovinkaan kummoinen petikaveri 🤔. Sen verran pitäisi vaivaa nähdä, että sentään muistettaisi, kun kerran parastaan antaa…

      • Anonyymi

        Toi Minna on niin turha tyrkky! Miksi aina bb-talossa pitää olla tuollainen jakorasia? Mä en ole seurannut bb:tä, mutta lehdistä olen lukenut tästä tyrkky-Minnasta. Kun muuta annettavaa talossa ei ole, annetaan sitten toosaa. Ja sillä konstilla kuvitellaan, että katsojat tykkää ja äänestää bb:n voittajaksi. Jaetaan vähän toosaa, sitten juorutaan että mä olen pannut sen ja sen julkkismiehen kanssa.. Mitäköhän seksiin liittyvää tuo tyrkky seuraavaksi keksii...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Minna on niin turha tyrkky! Miksi aina bb-talossa pitää olla tuollainen jakorasia? Mä en ole seurannut bb:tä, mutta lehdistä olen lukenut tästä tyrkky-Minnasta. Kun muuta annettavaa talossa ei ole, annetaan sitten toosaa. Ja sillä konstilla kuvitellaan, että katsojat tykkää ja äänestää bb:n voittajaksi. Jaetaan vähän toosaa, sitten juorutaan että mä olen pannut sen ja sen julkkismiehen kanssa.. Mitäköhän seksiin liittyvää tuo tyrkky seuraavaksi keksii...?

        Mikä järki ylipäänsä tuollaisessa hiljaa peiton alla-bb-talossa seksissä? Maataan lusikassa, ollaan hipihiljaa peiton alla ja mies pökkii takaa päin? Mies toki saa kassit tyhjennettyä, mutta naisen rooli tuossa on vain maata lahnana ja toimia "tyhjennysastiana". No, Minna on varmaan ylpeä saavutuksestaan. Saa lapsenlapsille rehvastella vanhana että minäpä paneskelin telkkarissa!


    • Anonyymi

      Ai Esko on sentään saanut naista, ei olekkaan miehiin päin.

      • Anonyymi

        Eskolla on eron jälkeen ollut naisia pilvin pimein. Heti samana vuonna kun erosi niin seurusteli Anskun kanssa, tämän joka on TTK-opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolla on eron jälkeen ollut naisia pilvin pimein. Heti samana vuonna kun erosi niin seurusteli Anskun kanssa, tämän joka on TTK-opettaja.

        Ei ne vaan löydä Martinan veroista. Stefunkin pitää tyytyä Sofiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne vaan löydä Martinan veroista. Stefunkin pitää tyytyä Sofiaan.

        Martinassa ei ole mitään erikoista, kahden lapsen äiti, ja aika käytetty , mutta aina on tämä Thremanin julkituoma " Flipperi "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne vaan löydä Martinan veroista. Stefunkin pitää tyytyä Sofiaan.

        Juuri näin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinassa ei ole mitään erikoista, kahden lapsen äiti, ja aika käytetty , mutta aina on tämä Thremanin julkituoma " Flipperi "

        Stefu uneksi Martinan olevan flipperi. Ihanaa.


      • Anonyymi

        Olet vanhanaikainen jos kuvittelet että pitää olla suhteessa sekin takia.


    • Anonyymi

      Mulla oikealle kaareva,sinertävä päästään..

      • Anonyymi

        Löitkö vasaralla sormeen?


    • Anonyymi

      Flipperi on jokaisen miehen unelma.

    • Anonyymi

      Mitäs nyt, Esko saanut naista. Eikö Marttiina raivostu, kun Eskonhan piti olla hänen ikuinen kotiorja, johon muut naiset eivät saa koskea?

    • Anonyymi

      Hah hah haa, Martina nelinkontin Eskon sohvalla, ja Esko "pelaa" flipperiä 😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Siitä puhe mistä puute Stefulla. Haaveili haikeana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute Stefulla. Haaveili haikeana.

        Älkää kuvitelkokan, että Stefu haikailisi moisesta, kun eroon lopultakin pääsi.
        Stefulla on nyt nainen isolla N:llä ja tästä naisesta hän haaveili jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kuvitelkokan, että Stefu haikailisi moisesta, kun eroon lopultakin pääsi.
        Stefulla on nyt nainen isolla N:llä ja tästä naisesta hän haaveili jo vuosia.

        Sofia käytti tuota haaveilua hyväkseen kun elättäjä joutui vankilaan. Sanoi keväällä vlogissaan että olisi saanut Stefun jo kesällä 2017 mutta se ei sopinut hänen suunnitelmiinsa koska halusi ulkomaille. Sanoi lähtiessään ulkomaille että ei löydä miestä Suomesta eikä halua perustaa perhettä Suomeen. Mutta sitten pakon edessä Stefu kelpasi elättäjäksi. Nyt sitten pitäisi alkaa rakastamaan mutta ei taida oikein onnistua.


    • Anonyymi

      BB-Minna ei taida tajuta että äidilliset otteet odottavat ulkopuolella kun häädetään huomenna talosta ulos.

      • Anonyymi

        Bb-Minna menee kyllä ikänsä puolesta Martinan äidistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bb-Minna menee kyllä ikänsä puolesta Martinan äidistä.

        Minna on 42v ja Marttiiza 39v


    • Anonyymi

      Piiri pieni pyörii. Huvitti, kun satuin vilkaisemaan täyttöohjelmaa telkkarista, nimittäin sitä Martinan Hengenpelastajat, niin siinäpä oli otos kaikista yhteishyvänaisista ja Martinan ex-Eskon hoidoista. Huh Huh!

    • Anonyymi

      En usko, että on mitään ollutkaan eli vaikea on muistaa. Minna vaikuttaa typerältä keski-ikäiseltä naiselta joka lähti nyt väärin keinoin hakemaan sitä julkisuutta, unohtaen kamerat 😂😂

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe