Outokummun kaupungille!

Anonyymi

Kun nyt olette tuhonneet pääkadun melkoisen pahasti, joku täälläkin väittää, että olisi sellaisia autoja, jotka eivät mene rikki ollenkaan, vaikka sillä tuhotulla kujalla ajaisi miten paljon tahansa ja täristäisi maailman tappiin asti.

Mistä näitä autoja voi ostaa? Tahdon sellaisen, se saattaisi tulla jopa halvemmaksi kuin poismuutto kaupungista. Ettehän tahdo enempää väkiluvun vähenemistä.

26

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autoja saa uusia milloin vaan mutta viihtyisää ympäristöä ja asukkaiden kesken olevaa avointa mieltä ei muuten kuin muuttamalla muualle.

      Outokumpu ilmapiiri on ahdistava ja kapean keskuskujan kanssa tekee muuton helpoimmaksi ratkaisuksi..

      Nimim. Muutto suunnitteilla..

    • Anonyymi

      Helppo oli muuttaa muutama vuosi sitten Joensuuhun. Viimeisen vanhemman kuolema ratkaisi ettei minulla mitään ei ketään jäänyt kaipaamaan paikkakunnalla. Ilmapiirin vaihdos teki myös psyykelleni paljon, minusta tuli avoimempi ja sain kaivatun kaveripiirin ja puolison siinä rytinässä.
      Outokummun ilmapiiri on niin ahdasmielinen, utelias, pahansuopa.. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
      Joensuussa minua ei tuijotella ei liioin olla uteliaita, paikkansa täältä on niin paljon helpompi löytää.
      Outokumpu on sairas paikkakunta ilmapiirinsä suhteen voi kiteyttää lyhyesti. Olen oikeassa niin kuin sinäkin joka väität pian toisin..
      Homolle tai muuten vaan erilaiselle ei ole helppoa ei ole helppo asua okussa, Joensuussa koen olevani normaali ihminen muiden joukossa, täällä ei osoiteta sormella tms..

      Hyvää jatkoa sinne takapajulaan katuinenne, irvistellään kun tavataan..

    • Anonyymi

      Olen ajanut erilaisilla teillä satojatuhansia kilometrejä.
      Rajoitusten mukaan kun ajaa, no niin auto kestää.
      Ajotapa ratkaisee.

      • Anonyymi

        Sinullakin on siis särkymätön auto? Vautsi! Mistä ihmeestä te ne oikein hommaatte?
        Minä olen vaihtanut autoihin palloniveliä, raidetangon päitä, pyöränlaakereita, kumipuslia tukivarsiin, kallistuksen vakaajan kumeja ja niin edelleen.

        Joillakin tuntuu silti olevan ihan särkymättömiä autoja? Käsittämätöntä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakin on siis särkymätön auto? Vautsi! Mistä ihmeestä te ne oikein hommaatte?
        Minä olen vaihtanut autoihin palloniveliä, raidetangon päitä, pyöränlaakereita, kumipuslia tukivarsiin, kallistuksen vakaajan kumeja ja niin edelleen.

        Joillakin tuntuu silti olevan ihan särkymättömiä autoja? Käsittämätöntä!!

        Iskunvaimentimet meinasi unohtua.


    • Anonyymi

      Suunnaksi selkeästi Joensuu
      Outokumpu on ja pysyy kriisi kuntana autot hajoaa pääkadulle ja kaivokseen uppoaa rahaa

      • Anonyymi

        Suunnaksi Joensuu, askel kerrallaan.
        Ihminen ja perheet kerrallaan lähtevät maailmalle, viimeinen viimeiset sammuttavat valot..


    • Anonyymi

      Ehkä ne autot ei hajoa jos siinä ajaa niin kuin normaalit ihmiset. Tietysti auto hajoaa jos ei sitä jalkaa ota kaasulta pois.

      • Anonyymi

        Joensuu kutsuu kriisi kunta Outokumpua.
        Siispä suuntana liitos Joensuuhun, koska kohta Energiayhtiön myynnistä saadut rahat on tuhlattu hömpötyksiin. Joensuu on suunta.


    • Anonyymi

      höpöhöpö, kyllä niistä hidasteista pääsee melko matalallakin maavaralla olevalla autolla. Täällä asiaan ei voi vaikuttaa, valitettavasti

      • Anonyymi

        Mutta kun me persumersukuskit haluamme ajaa 50 km tunnissa. Meillä on siihen mielipiteen vapaus.


    • Anonyymi

      Nyt on paha olla, jos kadun takia muuttaa pois Outokummusta.

      • Anonyymi

        Uuden kadun jälkeen muutto tappio on lisääntynyt huomattavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuden kadun jälkeen muutto tappio on lisääntynyt huomattavasti

        Bemari- ja mersumiehet lähtivät pyörittämään toisen paikkakunnan taloutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemari- ja mersumiehet lähtivät pyörittämään toisen paikkakunnan taloutta.

        Ennen Mersu oli hyvän auton maineessa. Ei ole enää.


    • Anonyymi

      Teidän autot niin romuja ettei kestä, kunnon autot kestää.
      Kannatta kävellä jos ei ole varaa kunnon autoon, eikä äitelälle rahamiesten.

    • Anonyymi

      Ei ne enää sitä katuanne kuntoon laita on se niin pilattu, kävin yöllä ajamassa Joensuusta käsin kun uni ei tullut niin huonon ovat sinne korpeen tehneet olisi parempikin ollut ehkä halvempi mutta saatte köyhtyä paaaljon nopeammin nyt tyhmyyttänne:))))))))

      • Anonyymi

        Mulla hajos jo silloin kun tekivät ne korkeemmat hyppyrit aluksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla hajos jo silloin kun tekivät ne korkeemmat hyppyrit aluksi

        En käytä koko pääkatua enää yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla hajos jo silloin kun tekivät ne korkeemmat hyppyrit aluksi

        Minulla on sellainen auto, joka ei Kummunkadun hidasteissa mene rikki.
        Vinkki: ajan sääntöjen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellainen auto, joka ei Kummunkadun hidasteissa mene rikki.
        Vinkki: ajan sääntöjen mukaan.

        Eipä ollut vielä sääntöjä joissa luki että auto hajoo kaikilla nopeuksilla pääkadulla mutta kun tarpeeksi autoja hajosi niin laskivat hyppyriä


    • Anonyymi

      Koskas tulee se korjausremontti pääkujalle? Sellainen tarvitaan nyt pikaisesti tai poismuutto räjähtää käsiin.
      Ei kukaan hullu halua ajaa tuollaisella jyräkujalle, jossa hermot menee välittömästi!

      • Anonyymi

        Ole huoletta. Sellaista suunnitellaan parast'aikaa. Työ alkaa viimeistään silloin, kun attendo saa vanhustentalonsa valmiiksi pääkadun varteeen, siihen entisen kauolun paikalla.


      • Anonyymi

        Kannattaa pyrkiä hoitoon, jos hermot kadun takia menee.
        Yhteiskunta maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pyrkiä hoitoon, jos hermot kadun takia menee.
        Yhteiskunta maksaa.

        kumpupää eduskuntaan tahtoo vaan ei pääse


    • Anonyymi

      Minä ostin sellaisen auton autokaupasta. Sillä oli ajettu jo 100 000 km.
      Ei silläkään maailman tappiin voi ajaa, mutta nyt olen ajanut jo 60 000 km lisää.
      Kyllä ooppelikin kestää, kun rauhallisesti ajelee.
      Ota iisisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe