Kortsun kanssa vai ilman

Anonyymi

Ihan uteliaisuutta heitän kysymyksen, kun harrastatte perse panoja tuntemattoman tai vakikumppanin kanssa.
Voin itse aloittaa. Minua ei ole koskaan pantu, mutta kun olen itse pannut peppuun, olen aina käyttänyt kortsua.

24

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä sivustolla on muka paljon panomiehiä...
      Taitavatkin olla vain runkkareita kun ei kukaan vastaa kysymykseen.

    • Anonyymi

      Mies 44 v ja omaa panen perseeseen paljaalla. Käyn vieraissa vaimon tietämättä melko paljon ja panen aina kortsulla oli kyseessä pillu tai perse. Vaadin paljon persettä joten haen sitä myös kodin ulkopuolelta. Perse on niin parasta, panen vain naisia.

      • Anonyymi

        Onko se hyvä paikka? Sinähän tiedät..


    • Anonyymi

      Mä annan vain kumin kanssa. En halua mitään tauteja. Enkä juosta jatkuvasti testeissä.

    • Anonyymi

      En pane vieraiden kanssa, vain tuttuja ja vain parin vakikumppanin kanssa. Aina ilman kumia. Sinne ne siemenet kuuluu. Pepun syövereihin.

      • Anonyymi

        Hetero. Naisia pelkästään.


    • Anonyymi

      57v umpihomo täällä.

      Käytän kumia:
      Pikapano esim metsässä.
      Romanien kanssa, tai tarkemmin he käyttävät.
      En ole vielä päässyt panemaan heimon poikia.
      Venäläisten kanssa.
      Arabien kanssa.
      Afrikassa.

      Muuten mennään paljaalla.
      Olen vers, joten molempiin suuntiin. Prep auttaa.
      Ihanaa tuntea kuuman sperman valuvan miesvitusta.
      Vielä ihanampaa jos joko nuolee poikapimppaa siemennyksen jälkeen

    • Anonyymi

      Aina kumi päällä jos päästän muita kun mieheni panemaan.
      Oma mieskin sais välillä käyttää niin vois leikit jatkua eikä heti pesulle..

      • Anonyymi

        Eikö sitten halua käyttää?


      • Anonyymi

        Miksi pitää mennä heti pesulle jos laukeaa peppuun. Eikö voi jäädä vähän köllöttelemään ja ottaa vaikka pian uusintakierros? En juokse varsinaisesti vieraissa, joten aina ilman kumia ja lastit sinne minne ne kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mennä heti pesulle jos laukeaa peppuun. Eikö voi jäädä vähän köllöttelemään ja ottaa vaikka pian uusintakierros? En juokse varsinaisesti vieraissa, joten aina ilman kumia ja lastit sinne minne ne kuuluukin.

        Jos öljyää hyvin perän, niin eisiitä paljon jätteitä tartu. Kuivalla kalulla on toisin...


    • Anonyymi

      Paskasa puuhaa. Siksi suojaan kullin kortsulla. Ei tule tulehduksia. Paska ei ole terveellistä.

    • Anonyymi

      Aina paljaalla

      • Anonyymi

        Paljaalla aina parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljaalla aina parasta.

        Kumin kanssa kerran kaveri pani, loppu vaiheen rynkytyksessä kumi rullautui pois. Nykyään annan paljaalla saa nauttii eikä tartte kytätä pysyykö kumi paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumin kanssa kerran kaveri pani, loppu vaiheen rynkytyksessä kumi rullautui pois. Nykyään annan paljaalla saa nauttii eikä tartte kytätä pysyykö kumi paikallaan.

        Just joo, pysyykö kumi. Urpo panee sitten ilman


    • Anonyymi

      Vaimo ei syö pillereitä eli normiyhdyntä kondomin kanssa, mutta anaaliyhdyntä aina paljaalla. Peppuseksissä ei olla koskaan edes keskusteltu kondomin käytöstä, tosin ekoilla kerroilla kysyin ennen laukeamista, voinko tulla peppuun.

      Peppuseksistä on tullut aika tavallinen osa seksiä. Jos harrastetaan ns. normiseksiä, niin yleensä lopuksi peppuun. Itse tykkään panna lopuksi takaapäin ja vaihtaa lopuksi pimpin puolelta peppuun ja tällöin otan kondomin pois.

      • Anonyymi

        Kyllä, ja peppu seksi naisen kanssa on parasta 😋


    • Anonyymi

      N56. Aviomies ruuttaa peppuun aina ilman kumia. Ei peppuseksi tunnu oikein miltään jos ei panna paljaalla.

      Naapurin mies haluaisi käyttää kumia mutta olen kieltäytynyt. Panee nyt sitten paljaalla.

    • Anonyymi

      Sain tänään persettä naiseltani ja nussimme meen molempien aivot pellolle. Niin mahtavaa 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳HAPPY🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    • Anonyymi

      paljaalla ja liukkarilla.. että mujjakin nautii

    • Paljaaltaan

    • Anonyymi

      Kerran yks jätkä halus välttämättä panna paljaalla ja laski hirveen lastin sisään.
      Suolessa oli jo kovasti painetta ja kaasua, niin päästin kunnon pierun ja paskanen spermavelli lensi jätkän päälle. Ihan parasta.

    • Anonyymi

      Miksi tulet kysymään

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe