Historioitsija Markku Kuisma on kutsunut Suomen itsenäisyyttä ”ensimmäisen maailmansodan vahingonlaukaukseksi”. Pitää paikkansa. Ilman terroristi Gavrilo Principiä ja Sarajevon laukauksia olisi 6.12. tuskin liputuspäivämme. Riippuiko itsenäistyminen Suomessa kenestäkään yksilöstä...`?
Aikanne on vähissä
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Miljoona vuotta on ajanlaskussa silmänräpäystä lyhyempi ja KAIKILLA täällä elollisilla on aika "hieman" lyhyempi, you know?
- Anonyymi
Aika vanhin, avaruus suurin.
- Anonyymi
"Suomalaisuutta" ei ole
- Anonyymi
Olen vieraillut useiden eri maiden puolustusvoimien johtokeskuksissa ja monien eri tiedustelulaitosten päämajoissa. Olen ollut tapaamisissa Microsoftin, Googlen ja Applen pääkonttoreissa ja puhunut jättiyritysten johtoryhmille. Olen matkustanut ympäri maailman ja käynyt mitä erikoisimmissa kokouksissa, konferensseissa ja hakkerikokoontumisissa, yleensä ainoana suomalaisena.
- Anonyymi
Entäs sitten ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten ?
Osoita vähän kunnioitusta, poju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoita vähän kunnioitusta, poju
Kunnioitusta mille ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161