Rokotuksen pelkääjät lukekaa lauantain Helsingin Sanomat 18.9.2021.
Sivulla 6 on tarina rokotuksen vastustajan perheestä.
Esimerkiksi kirjastossa voi lukea jos ei muualla!.
Ystävällisin terveisin
Surullinen tarina!!!!
10
124
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ne on Matuja jotka pelkää rokotusta, siinäpä kupsahtelevat, tulee sossun luukulle tilaa sitten, HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄH JA LäääääH
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan perus kantasuomalaisiakin, niinkuin täällä kuusamossa, jotka jättää rokotukset ottamatta. Samoin nämä naureskelleet maskin käytölle koko pandemian ajan.
- Anonyymi
Mun mielestä todella hyvä että rokotamattomat kuolevat. Luonnon valinta. Typerykset menehtyvät.
- Anonyymi
Taitaa käydä toisinpäin,, hahahahahahvavavsv
- Anonyymi
Montako on Kuusamossakaan koronaan kuollut, kysyn vaan?
- Anonyymi
Kaikki 🤔 ei oo enää ketään. Hiljainen kylä. Kuollu.
- Anonyymi
Nykyisin tunnettu tauti on korona aikoinaan oli tauti,joka tunnetiin mustana surmana joka tappoi puolet euroolaisitsta,edesmennyt kalastaja Linkoja oli oikeassa porukkaa täytyy maailmassa vähentää (toivottavasti en ole ensimmäinen).
- Anonyymi
Paiserutto ja nuha nyt on käsittääkseni kaksi eri asiaa, vai paljonko on väki Kuusamossa harventunut koronan takia?
- Anonyymi
Jälkitauteja🤔!!!
- Anonyymi
Taitaa nämä rokotteet ottajat olla suuremmassa vaarassa israelin ja islannin datan mukaan plus haiitavaikutukset piikeistä. Mitään korvauksia ja hoitoja ei tule näille vapaaehtoisesti haittavaikutuksen hankkineille maksaa. Siinä ingenöörit menköön sitten rullatuolissa vihreallä passilla töihin. Kun rokotepassi ja pakko työpaikalle tulee niin minä alan huilaamaan ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332160
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1141452- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411195The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226945- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20799