Apua! Onko mun tää poika ihastunu muhun?

Anonyymi

Olin yhessä tapahtumassa, ja siel oli yks poika.
Tänään sain kuulla yhen jutun. Kaks tyyppii kerto tänää, et ne oli nähny, et tää poika oli kattonu mua koko ajan. Sit myös meillä oli semmone peli. Kaikki luuli, et yks henkilö oli voittanu sen, mut oikeesti se olin mä, mut kaikki muut luuli, et se on tää toinen.
Sit tää poika korjas, et se olin mä, joka voitti. Se siis huomas, että mä olin pärjänny siinä pelissä paremmin ku tää toinen henkilö. Tän tapahtuman jälkeen en oo nähny tätä poikaa. Siis ku olin vaa siel tapahtumassa.

Täs nyt on vaa kaks juttuu, mut voiks se olla ihastunu muhun? Siis en ite ollu ollenkaa huomannu, et se oli kattonu mua, mut kuulin, että kaks tyyppiä oli nähny, ku se oli kattonu mua.

En tiiä onko kukaan ikinä ollu muhun ihastunu, nii siis ei oo mitää aikasenpaa kokemusta. Ja tää poika on mua kaks vuotta vanhempi.

Ihmettelin aluks, etten huomannu sitä mun kattomista. Mut siinä oli semmone tilanne, et olin vähä muissa maailmoisa, ku jännitti ja en ollu siinä kohtaa sen lähellä. Tai siis olin vähä kauempana tätä poikaa. Nämä kaks henkilöö, jotka oli nähny, et se poika oli kattonu mua, nii ne pyöri siinä mun ja tän pojan luona.

Mut nyt, ku oon tätä päässäni nii tuli mielee yks kerta ku se nousi varpaille, ja silleen kurkotteli tai taivutti ylävartaloa, et se näkis mut. (Ja anteeks tästä mun huonosta selityksestä. ) Nii on se sit varmaan totta, et se on ainaki tän yhen kerran kattonu mua.

Siel tapahtumassa ei kuitenkaa ollu sellasia tilanteita, joissa me kaks oltais oltu tekemisissä paljoo. En nähny sitä niin paljoa siellä, enkä siis ollu koskaa kahestaan sen kanssa.

Voiks se olla muhun ihastunu? En tiiä onko kukaan koskaan ollu muhun ihastunu, nii en tiiä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sori toi otsikon virhe. Piti olla, että onko tää poika ihastunu muhun.

    • Anonyymi

      se on umpirakastunut

      • Anonyymi

        Joo niin on, ja lisäksi haluaisi tutkia penaaliakin lähemmin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe