Apua! Onko mun tää poika ihastunu muhun?

Anonyymi

Olin yhessä tapahtumassa, ja siel oli yks poika.
Tänään sain kuulla yhen jutun. Kaks tyyppii kerto tänää, et ne oli nähny, et tää poika oli kattonu mua koko ajan. Sit myös meillä oli semmone peli. Kaikki luuli, et yks henkilö oli voittanu sen, mut oikeesti se olin mä, mut kaikki muut luuli, et se on tää toinen.
Sit tää poika korjas, et se olin mä, joka voitti. Se siis huomas, että mä olin pärjänny siinä pelissä paremmin ku tää toinen henkilö. Tän tapahtuman jälkeen en oo nähny tätä poikaa. Siis ku olin vaa siel tapahtumassa.

Täs nyt on vaa kaks juttuu, mut voiks se olla ihastunu muhun? Siis en ite ollu ollenkaa huomannu, et se oli kattonu mua, mut kuulin, että kaks tyyppiä oli nähny, ku se oli kattonu mua.

En tiiä onko kukaan ikinä ollu muhun ihastunu, nii siis ei oo mitää aikasenpaa kokemusta. Ja tää poika on mua kaks vuotta vanhempi.

Ihmettelin aluks, etten huomannu sitä mun kattomista. Mut siinä oli semmone tilanne, et olin vähä muissa maailmoisa, ku jännitti ja en ollu siinä kohtaa sen lähellä. Tai siis olin vähä kauempana tätä poikaa. Nämä kaks henkilöö, jotka oli nähny, et se poika oli kattonu mua, nii ne pyöri siinä mun ja tän pojan luona.

Mut nyt, ku oon tätä päässäni nii tuli mielee yks kerta ku se nousi varpaille, ja silleen kurkotteli tai taivutti ylävartaloa, et se näkis mut. (Ja anteeks tästä mun huonosta selityksestä. ) Nii on se sit varmaan totta, et se on ainaki tän yhen kerran kattonu mua.

Siel tapahtumassa ei kuitenkaa ollu sellasia tilanteita, joissa me kaks oltais oltu tekemisissä paljoo. En nähny sitä niin paljoa siellä, enkä siis ollu koskaa kahestaan sen kanssa.

Voiks se olla muhun ihastunu? En tiiä onko kukaan koskaan ollu muhun ihastunu, nii en tiiä.

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sori toi otsikon virhe. Piti olla, että onko tää poika ihastunu muhun.

• Anonyymi

se on umpirakastunut

• Anonyymi

Joo niin on, ja lisäksi haluaisi tutkia penaaliakin lähemmin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe