Jumalallista julmuutta

Anonyymi

Pienten lasten tappaminen on erityisen julmaa. Turha on kristyttyjen valitella 12 viikkoisten sikiöiden abortoinneista:

2. Mooseksen kirja
11:4 Ja Mooses sanoi: "Näin sanoo Herra: Puoliyön aikana minä lähden kulkemaan kautta Egyptin maan.
11:5 Ja kaikki esikoiset Egyptin maassa kuolevat, valtaistuimellansa istuvan faraon esikoisesta käsikiveä vääntävän orjattaren esikoiseen asti, ynnä kaikki karjan esikoiset.
11:6 Ja koko Egyptin maassa on oleva kova valitus, jonka kaltaista ei ole ollut eikä koskaan tule.
11:7 Mutta kenellekään israelilaiselle ei koirakaan ole muriseva, ei ihmiselle eikä eläimelle, tietääksesi, että Herra tekee erotuksen egyptiläisten ja Israelin välillä.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö ymmärrä, että se on vain jumalan suurta rakkautta.

• Anonyymi

Egyptiläiset lapset eivät olleet jumalan silmissä minkään arvoisia.
      Jumala arvostaa vain hebrealaisia. Heillä on viidennessä kromosomiparissa oikea mutaatio.

• Anonyymi

Jumala osoittaas läpi Raamatun äärimmäistä epäoikeudennukaisuutta.

Täysin syyttömiä lapsia ja naisia surmataan, kun Jumala suuttuu jostakin.

• Anonyymi

Mitä sinä tiedät hyvästä ja pahasta? Luulet tietäväsi vähän liiankin paljon. Luulet että Jumala tekee vääryyttä koska uskot että oma oikeudentajusi on riittävä. Luulet että pahaa ei tule koskaan rangaista väkivaltaisesti. Raamatun Jumala ei ja-a tuota käsitystä. Hän itse asiassa herättää miljardeja ihmisiä kuolleista tuomitakseen heidät kadotukseen ja näin tehdessään hän on vanhurskas ja oikeudenmukainen tuomari. Kaikki ansaitsevat sen tuomion.

• Anonyymi

Ovatko uskovaiset tyhmiä, vai mikä on syynä kun eivät ymmärrä, että Raamattu on ihmisten keksimä ja kirjoittama?

Miksi koulussa ei suoraan kerrota, että raamattu on tarua ja huuhaata? Miksi ei olla tässä suhteessä rehellisiä?

• Anonyymi

Suomen kirkkokunnat tarvitsevat rahaa pappien, kanttoreiden, diakonien, piispojen ym. palkkoihin. Jos rehellisesti kerrottaisiin, että kristinusko on pelkkää taikausloisuutta jäisivät nämä työttömiksi.

• Helluntaiseurakunnassa viisitoista puhuja puolusteli lasten tappamista sillä että he pääsevät taivaaseen. Tapahtui viisitoista vuotta sitten.

• Anonyymi

Harmi vain, että se perisynti vie vauvat kuitenkin helvettiin. Sitä kun ei voi nollata muutoin kuin "tulemalla uskoon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi vain, että se perisynti vie vauvat kuitenkin helvettiin. Sitä kun ei voi nollata muutoin kuin "tulemalla uskoon".

Kuka tuon perisynti-käsitteen on keksinyt?

• Anonyymi

> Pienten lasten tappaminen on erityisen julmaa.

Eli oletko siis sitä mieltä, että abortointi on julmaa?

• Anonyymi

Syntyneellä lapsella on kehittyneet aivot, tunne-elämää, kivun tunto ja fyysinen ja psyykkinen yhteys toisiin ihmisiin, erityisesti äitiinsä.

12 viikkoisella sikiöllä ei ole mitään näistä. Sikiö on siinä vaiheessa vain n. 50 grammaa ihmis-solukkoa. Monissa leikkauksissa poistetaan ihmisesta enemmänkin kudosta, eikä sitäkään pidetä rikoksena, vaan hoitona.

• Anonyymi

Pienten lasten tappaminen on hirveintä mitä ihminen voi tehdä. Sitä suree monesti perheen ja sukulaisten lisäksi miljoonat siitä tiedon saaneet.

Abortoitu sikiö on "älyllisesti", siis aivojen kannalta, päästäisen luokkaa, kuitenkin ilman aistien toimintaa: ei näköä, kuuloa eikä tuntoa.

Kun ei toivottu sikiö abortoidaaan, silloin ei synny ei-toivottua lasta, joka saattaisi joutua elämään nälässä, pelossa ja rakkauden puutteessa. Sikiön kuolemaa suree monesti vain äiti, kun isästä ei ole tietoa. Tällöin inhimillisen kärsimyksen määrä on vain hitunen verrattuna pienen lapsen surmaamiseen, jota kristinuskon jumala mielellään tekee.

Hyvin usein raskaaksi tullut nainen joutuu suuressa hädässään ja rahan puutteessa turvautumaan puoskareihin, jolloin satojatuhansia äitejä vuosittain kuolee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienten lasten tappaminen on hirveintä mitä ihminen voi tehdä. Sitä suree monesti perheen ja sukulaisten lisäksi miljoonat siitä tiedon saaneet.

Abortoitu sikiö on "älyllisesti", siis aivojen kannalta, päästäisen luokkaa, kuitenkin ilman aistien toimintaa: ei näköä, kuuloa eikä tuntoa.

Kun ei toivottu sikiö abortoidaaan, silloin ei synny ei-toivottua lasta, joka saattaisi joutua elämään nälässä, pelossa ja rakkauden puutteessa. Sikiön kuolemaa suree monesti vain äiti, kun isästä ei ole tietoa. Tällöin inhimillisen kärsimyksen määrä on vain hitunen verrattuna pienen lapsen surmaamiseen, jota kristinuskon jumala mielellään tekee.

Hyvin usein raskaaksi tullut nainen joutuu suuressa hädässään ja rahan puutteessa turvautumaan puoskareihin, jolloin satojatuhansia äitejä vuosittain kuolee.

Paljonko olet surrut kun yhdysvallat on 20vuodessa tappanutmiljoona ihmistä, suurin osa lapsia ja naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko olet surrut kun yhdysvallat on 20vuodessa tappanutmiljoona ihmistä, suurin osa lapsia ja naisia?

Olet siis sitä mieltä, että kun kristityt amerikkalaiset ovat tappaneet paljon lapsia ja naisia, pitää Jumalallakin olla oikeus tehdä samoin.

Tuollaimen ajattelu on sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntyneellä lapsella on kehittyneet aivot, tunne-elämää, kivun tunto ja fyysinen ja psyykkinen yhteys toisiin ihmisiin, erityisesti äitiinsä.

12 viikkoisella sikiöllä ei ole mitään näistä. Sikiö on siinä vaiheessa vain n. 50 grammaa ihmis-solukkoa. Monissa leikkauksissa poistetaan ihmisesta enemmänkin kudosta, eikä sitäkään pidetä rikoksena, vaan hoitona.

12 viikkoinen sikiö painaa muuten vain 25 g, siis noin vesipäästäisen verran.

• Anonyymi

Mistä siinä olikaan kyse oikeasti ?

Egypti oli orjuuttanut Israelin kansaa 40 vuotta ja kohdellut heitä todella pahasti, joten Jumala puuttui lopulta asiaan, ja Egyptiläiset siis vain niittivät ihan itse sitä, mitä he olivat itse kylväneet !

5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni.
      6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.
      7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

• Anonyymi

Egyptiläiset eivät ole pitäneet israelin kansaa orjuudessa. Se on juutalaisten keksimä myytti, samoin kuin exodus.

Kuinka monta kertaa nämä asiavirheet pitää oikein korjata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Egyptiläiset eivät ole pitäneet israelin kansaa orjuudessa. Se on juutalaisten keksimä myytti, samoin kuin exodus.

Kuinka monta kertaa nämä asiavirheet pitää oikein korjata?

Joopa joo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo...

Raamatullinen arkeologia ei ole onnistunut löytämään Siinailta todisteita Raamatussa kuvatusta 600 000 ihmisen paosta Egyptistä lapsineen ja eläimineen ja heidän vaeltelustaan autiomaassa 40 vuoden ajan.[6] Egyptistä ei ole löydetty jälkiä varhaisesta israelilaisesta väestöstä, eikä Kanaaninmaalta merkkejä Joosuan kirjassa kuvatusta valloituksesta tai varhaisten israelilaisten asutuksesta pronssiajalta ennen rauta-aikaa 1200 eaa.

Lähde: Wikipedia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatullinen arkeologia ei ole onnistunut löytämään Siinailta todisteita Raamatussa kuvatusta 600 000 ihmisen paosta Egyptistä lapsineen ja eläimineen ja heidän vaeltelustaan autiomaassa 40 vuoden ajan.[6] Egyptistä ei ole löydetty jälkiä varhaisesta israelilaisesta väestöstä, eikä Kanaaninmaalta merkkejä Joosuan kirjassa kuvatusta valloituksesta tai varhaisten israelilaisten asutuksesta pronssiajalta ennen rauta-aikaa 1200 eaa.

Lähde: Wikipedia

Tuo tieto on tuotu tällekin palstalle ainakin 1001 kertaa.

Uskovaisen ovat sokeita oikealle tidolle, vain Raamatun tarut toimivat.

• Anonyymi

Hirveää on porukassa piinatayhtä ja nauttia aiheuttamastaan kärsimyksestä

Melykampanja viharikos joukkovaino vuosikymmeniä kiertää pihaa valtava joukio häiriköi ja mwtelöi kuin villipedot

• Anonyymi

Suomalaiset ovat abortoineet yli 200 000 lasta.
      Ei ihme, että ikäjakauma on väärä.
      Nyt pitää tuoda mamuja.

• Anonyymi

Jos halutaan muuttaa ikäjakaumaa, paras keino on adoptoida Kiinasta 500 tuhatta alle kouluikäistä.

Myös lestadiolaisuuden määrääminen valtionuskonnoksi ja muiden uskontosuuntien kieltäminen olisi varsin tehokas tapa oikaista ikäjakaumaa.

• Anonyymi

Abortoinnin kieltäminen ei juurikaan vaikuta lasten määrään, koska lapsiluku kuitenkin säätyy arvoon 1.4-1.6.

Jos siis aborttia ei tehdä jää lapsia tehtäväksi enää tuo 0.4-0.6/perhe.

Jotta lapsilukua voidaan kasvattaa siihen tarvitaan poliittisia toimia.

• Anonyymi

Mitä sinä aloittaja rutajat? Helvettiin joutuu jokainen kuka ei laita uskoaan Jeesukseen (sinun uskosi on luultavasti esimerkiksi poliittisissa päättäjissä ja omissa kyvyissäsi). Tiedät tämän varmasti ja vielä kysyt, miksi Jumala on langettanut noita lievempiä tuomioita historian saatossa. Jos haluaisit voisit ottaa tuosta oppia ja olla itse valehtelematta ja tekemättä syntiä. Jumalan pelko on aiheellista kaikille ketkä syntiä tekevät.

• Anonyymi

Voi pieni lapsikulta.

Helvettiä ei ole olemassa, vaan se on ilkeiden ihmisten keksimä paikka. He väittävät sen olevan todellinen, jotta voivat henkisesti kiusata toisia ihmisiä ja tuottaa heille mielipahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe