Millainen on unelmoimanne seuraava kohtaaminen

Anonyymi

Hänen kanssaan?

87

1857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä kysymystä siis pitääkö keksiä unelmakohtaaminen vai mikä tulee olemaan seuraava kohtaaminen unelman kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

no, unelmakohtaamiseen tarvitaan rahoitus, mitä ei ollutkaan....
        Jumala on rakkaus, rakasti ainoan Jeesus Poikansa ristiltä helvettiin, niin.....
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
        https://www.youtube.com/watch?v=zWfGYAgqLLI

• Anonyymi

En nähnyt tuota viestiä mikä poistettiin.

• Anonyymi

En minäkään ja kenen kanssa?!! :DDDDD

• Anonyymi

Kosinta

• Anonyymi

Hän ottaisi minut tiukkaan halaukseen, painautuisi minua vasten ja sanoisi, että on rakastanut minua jo pitkään ja on halunnut tehdä näin jo pitkän aikaa, eikä enää halua olla ilman minua.

• Anonyymi

Meidän täytyy sen naisen kanssa solmia avioliitto. Emme voi kohdata ilman että se johtaa lupaukseen että ollaan loppuelämämme yhdessä.

• Anonyymi

Onko noin, eikö pitäis vähän jutella ensin?

• Anonyymi

Taidat jäädä ilman naista. Eletään kuitenkin vuotta 2021!! Huh, mikä ajatus.

• Anonyymi

Miksi noin nopeasti? Tottakai voi tavata muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat jäädä ilman naista. Eletään kuitenkin vuotta 2021!! Huh, mikä ajatus.

Luuletko että minua kiinnostaa mitä naiset nykypäivänä ajattelevat? Ei avioliittoon sovi kuin yksi nainen kerrallaan ja hänen kanssaan ollaan loppuelämä kunnes kuolema erottaa. Outoa että jotkut kuvittelevat hyvän ja pahan muuttuvan ajan mukana. Eivät ne muutu, koska Jumala kuka ei muutu (ajaton ei muutu, vain ajallinen) on se, kenestä hyvä ja paha tulevat. Hän on uskollinen. Hän rakastaa. Hän ei hylkää. Hän on nöyrä ja epäitsekäs. Minä en tarvitse kuin sen yhden ainoan naisen kuka myös rakastaa muuttmatonta Jeesusta, enemmän kuin mitään ajan mukana muuttuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että minua kiinnostaa mitä naiset nykypäivänä ajattelevat? Ei avioliittoon sovi kuin yksi nainen kerrallaan ja hänen kanssaan ollaan loppuelämä kunnes kuolema erottaa. Outoa että jotkut kuvittelevat hyvän ja pahan muuttuvan ajan mukana. Eivät ne muutu, koska Jumala kuka ei muutu (ajaton ei muutu, vain ajallinen) on se, kenestä hyvä ja paha tulevat. Hän on uskollinen. Hän rakastaa. Hän ei hylkää. Hän on nöyrä ja epäitsekäs. Minä en tarvitse kuin sen yhden ainoan naisen kuka myös rakastaa muuttmatonta Jeesusta, enemmän kuin mitään ajan mukana muuttuvaa.

...
        Ihminen voi olla paha ja avioon kelpaamaton huorimus, mutta se ei muuta Jumalaa mitenkään, eikä Jumalan todellisia palvelijoita ja siis Jeesuksen seuraajia. Meitä ei hetkauta mikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse sitten Jeesuksen kanssa naimisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea ja menestystä🥱 valitsemallesi tielle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...
        Ja avioliitto vaatii näitä:

"Hän on uskollinen. Hän rakastaa. Hän ei hylkää. Hän on nöyrä ja epäitsekäs."

Sitä ei ole tarkoitettu ihmisille ketkä eivät noita piirteitä itseensä halua. Kasvava trendi ollut aina etteivät ihmiset halua olla missään tekemisissä hyvän kanssa.

Johanneksen evankeliumi 3:16-19
        “Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”

Ihmiset rakastavat enemmän pimeyttä kuin valkeutta koska eivät halua uskoa valkeuteen. Jeesus tekee jokaisesta, kuka häntä uskoo, itsensä kaltaisen. "Kamalaa" haluta olla uskollinen, rakastava, siveä ja rehellinen. Aivan hirveää patriarkaalista sortoa naisille ja miehille myös, kun ei saakaan käydä vieraissa ja katsella muita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse sitten Jeesuksen kanssa naimisiin.

Hengellisessä mielessä hänen kanssaan ollaan "naimisissa". Jeesusta petetään palvomalla jotain epäjumalaa kuten rahaa, pötsiä, nautintoa, alkoholia tai epäraamatullisia jeesuksia tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellisessä mielessä hänen kanssaan ollaan "naimisissa". Jeesusta petetään palvomalla jotain epäjumalaa kuten rahaa, pötsiä, nautintoa, alkoholia tai epäraamatullisia jeesuksia tms.

...
        Ja avioliitto on tavallaan myös vertauskuva siitä suhteesta mikä on Jumalan ja hänen palvelijoidensa välillä. Hän antoi kaiken opetuslapsilleen ja uhrasi itsensä heidän puolestaan. Tämä on myös malli miehen roolille avioliitossa. Kristinusko on ainoa oppi jossa naiselle annetaan tällainen asema, että miehen tulee rakastaa vaimoaan yli kaiken maailmassa. Mutta pahat naiset eivät edes kaipaa tällaista kun eivät itse osaa rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...
        Ja avioliitto vaatii näitä:

"Hän on uskollinen. Hän rakastaa. Hän ei hylkää. Hän on nöyrä ja epäitsekäs."

Sitä ei ole tarkoitettu ihmisille ketkä eivät noita piirteitä itseensä halua. Kasvava trendi ollut aina etteivät ihmiset halua olla missään tekemisissä hyvän kanssa.

Johanneksen evankeliumi 3:16-19
        “Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”

Ihmiset rakastavat enemmän pimeyttä kuin valkeutta koska eivät halua uskoa valkeuteen. Jeesus tekee jokaisesta, kuka häntä uskoo, itsensä kaltaisen. "Kamalaa" haluta olla uskollinen, rakastava, siveä ja rehellinen. Aivan hirveää patriarkaalista sortoa naisille ja miehille myös, kun ei saakaan käydä vieraissa ja katsella muita naisia.

Muistakaa avioehto, ettette menettäisi kaikkea!

• Anonyymi

Jokainen kohtaaminen hänen kanssa on unelma. Mutta ensi kerralla voitaisiin olla vähän enemmän vielä kuin koskaan ennen. Mitä se sitten tarkoittaisi. Aika näyttää ehkä.

• Anonyymi

Pelkään unelmoida. Menee omalla painolla jos menee.

• Anonyymi

Jos edes kerran voisi puhua totta, eikä olla niin rikostuomioita saaneen stereotypia.

Rikollisethan oppii piireissään valehteleen ja salaan asioita. Jos lavertelis ollen avoin kirja, niin istuis jo useammastakin rikoksesta tai tulis tapetuks muiden rikollisten toimesta

• Anonyymi

Tunnustetaan tunteet ja ikävät, kerrotaan että ei haluta enää koskaan erota toisistamme ja... 😍🤗👄

• Anonyymi

kiihkeää seksiä......:)

• Anonyymi

Työpaikalla seinää vasten. Ajatuskin saa minut jo kosteeksi. Mjau.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varokaa näitä ansoja, hetken huuma ja sinne voi olla ikävä palata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, että työpaikalla kähmitään naisia, kun täällä näkee itseänsä tarjottavan anomuumeille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, että työpaikalla kähmitään naisia, kun täällä näkee itseänsä tarjottavan anomuumeille!

Niin no, jos joku paveaani yllyttää itseään kirjoittelemalla tällaisia naisten unelma-ajatuksia itse itselleen, niin ei ihme että ne duunit menee alta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minnako siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, jos joku paveaani yllyttää itseään kirjoittelemalla tällaisia naisten unelma-ajatuksia itse itselleen, niin ei ihme että ne duunit menee alta!

Se on se Tampereen tarjoilija, joka tuollaista haaveilee. Pitäsköhän sun olla välillä pois täältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se Tampereen tarjoilija, joka tuollaista haaveilee. Pitäsköhän sun olla välillä pois täältä?

Eipä ole. Oletko kateellinen kun mulla on seksiä ja sulla ei pikku kade akateeminen lortto?

T: se tampereella ohi ajava muttei tampereella töissä eikä tampereella asuva tarjoilija

Ajan tampereen läpi kyllä töihin mutten asu tampereen kaupungissa enkä asu myöskään siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole. Oletko kateellinen kun mulla on seksiä ja sulla ei pikku kade akateeminen lortto?

T: se tampereella ohi ajava muttei tampereella töissä eikä tampereella asuva tarjoilija

Ajan tampereen läpi kyllä töihin mutten asu tampereen kaupungissa enkä asu myöskään siellä.

Myöskään ole siis töissä Tampereen kaupungissa

Mun työpaikan postinumerot on toisessa kaupungissa kuin Tampere, mutta kuljen tampereen joukkoliikenteellä töihin

Myöskin kotini postinumero on toisessa kaupungissa kuin tampere mutta kuljen myös kotiin tampereen joukkoliikenteellä

Vaikee käsittää?

Tampereen joukkoliikenne liikennöi tampereen kaupungin lisäksi kaikkialla tampereen lähi kaupungeissa joita on muutamia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskään ole siis töissä Tampereen kaupungissa

Mun työpaikan postinumerot on toisessa kaupungissa kuin Tampere, mutta kuljen tampereen joukkoliikenteellä töihin

Myöskin kotini postinumero on toisessa kaupungissa kuin tampere mutta kuljen myös kotiin tampereen joukkoliikenteellä

Vaikee käsittää?

Tampereen joukkoliikenne liikennöi tampereen kaupungin lisäksi kaikkialla tampereen lähi kaupungeissa joita on muutamia

”Tampereen kaupunki toimii joukkoliikenneviranomaisena Tampereen kaupunkiseudulla eli Kangasalan, Lempäälän, Nokian, Oriveden Pirkkalan, Tampereen, Vesilahden ja Ylöjärven alueilla. Joukkoliikenneasioista päättävä toimielin on Tampereen kaupunkiseudun joukkoliikennelautakunta (JOLILA). Kaupunkiseudun ulkopuolella viranomaisena toimii ELY-keskus.

Suurimman osan kaupunkiseudun joukkoliikenteestä tilaa ja suunnittelee Tampereen kaupungin joukkoliikenneyksikkö, joka myös ylläpitää lippujärjestelmää. Liikennepalvelun tuottavat yksityiset liikennöitsijät sekä Tampereen kaupunkiliikenne (TKL). Tampereen kaupungin tilaamasta liikenteestä käytetään nimeä Tampereen seudun joukkoliikenne.”

https://m.facebook.com/tampereen.joukkoliikenne/

Siinä vielä selitetty tää homma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tarjoaa, ei nainen

• Anonyymi

Ha ha... Eipä siit tarvi erikseen mainita😂, toivon että niin todellakin käy............................................

• Anonyymi

Unelma olisi päästä puheyhteydelle.

• Anonyymi

Antaisin sellaisen suudelman että oksat pois 🤗😘

• Anonyymi

Olisi mukavaa miehen kanssa.

• Anonyymi

Voin kuvitella, enkä enää malttaisi odottaa😍😚

• Anonyymi

Toivon ja uskon unelmaan uudesta tapaamisesta. Siinä ei kylläkään heti juosta toistemme syliin, ensinnäkin sen takia että mulla menee tovi ennenkuin tunnistan hänet koska en ole aikoihin nähnyt ja minulla ei ole kasvojentunnistusohjelma päällä. Sittenkin käyttäydytään sivistyneesti tunnustellen tilannetta. Mennään vaikka kaffeelle jonnekin. Kumpikin yrittää pitää virkailmettä päällä vaikka se tahtookin venyä hassun näköiseksi koko naaman levyiseksi hymyilyksi (ainakin mulla)

• Anonyymi

Kylpylässä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylpylässä ?

Minä en mene ensimmäiseksi mihinkään uimapuvussa kekkuloimaan! Yleensä nähty prismassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en mene ensimmäiseksi mihinkään uimapuvussa kekkuloimaan! Yleensä nähty prismassa.

Aha

• Anonyymi

Sitä ei tule koitan välttää olen sairas.

• Anonyymi

Kyllä se on kohtaaminen. Vielä jos toinen sanois ihana nähdä ja unelma on ollut ikävä.

• Anonyymi

Samanlainen kuin edellinen: kiihkeä ja ihana rakkaani O-mies!

• Anonyymi

Pysäyttää auton;
      -Neiti ajoi vähän holtittomasti.
      -No en kyllä varmaan ajanut, neiti tiuskaisee.
      -Näyttäkääs ajokortti ja rekisteriote.
      -No en kyllä varmaan näytä, neiti tuskastuu.
      -Nouskaas autosta tuonne maijan perälle käymään.
      -No en kyllä varmaan nouse, neiti inttää.
      -Jos ei neiti itse kävele sinne, joudun kantamaan.
      Neiti luovuttaa ja kävelee maijan perälle ja nousee autoon.
      Autossa odottaa hämmentävä yllätys. Auton perälle on katettu paffilaatikon päälle pitsipöytäliinaa, palaa tunnelmakynttilöitä ja hiljaisella soi musiikki. Hyvän ruuan tuoksu leijailee autossa. HÄN kysyy aralla äänellä auton perältä; Saisiko neitille kaataa lasillisen viiniä? Ja suostuisiko neiti illastamaan kanssani vähän näin vaatimattomammassa ravintolassa ja hetken suoda aikaa kanssani..

• Anonyymi

Virka-aseman väärinkäyttöä. Poliisikorruptiota.

Mihin tämä maailma on menossa???

• Anonyymi

Tavataan toisemme roskiskatoksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Hyh hyh ... siellä haisee ja on likaista. Rotat juoksee jaloissa ainakin meillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh hyh ... siellä haisee ja on likaista. Rotat juoksee jaloissa ainakin meillä!

Minä en sinun reviirikiistoistasi tiedä.

• Anonyymi

No jos nyt moikkaukseen venyttäis, niin se olis jotain aivan ihmeellistä meidän mittapuulla.

• Anonyymi

Hyvin pitkälti varmaankin jäätävä... Katsekontaktia tuskin helpolla tulee ;)))

• Anonyymi

nyt kirjoitan sinulle yhben asian eli ei sinulta ainakaan ibeot lopu se on kullä hyvä mina olisin luopunut jo toivosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt kirjoitan sinulle yhben asian eli ei sinulta ainakaan ibeot lopu se on kullä hyvä mina olisin luopunut jo toivosta

Onko sulla peruskoulu vielä kesken? Sellaista tasoa on noi sun kirjoitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla peruskoulu vielä kesken? Sellaista tasoa on noi sun kirjoitukset.

Sinäpä se tarraat hanakasti näihin toisten kirjoitusasuihin kiinni, jopa ilmiselvien trollausten kohdalla, jotka joku toinen voisi tajuta vaikka jättää silleen.

• Anonyymi

Ai kohtaaminen? Sitä tuskin tulee tapahtumaan. Ainakaan kovin helposti. Hän kyllä pitää siitä huolen.

• Anonyymi

Arkaa ja varovaista jutustelua, JOS hollille sattuu. Ehkä ei satu.

• Anonyymi

Terv(ev)aa ja höyheniä 🪣🖌🪶🦤

• Anonyymi

😈👹😵

• Anonyymi

Unelmani olisi kysyä häneltä suoraan että rakastitko minua koskaan edes oikeasti. Mutta emme tule kohtaamaan enää. Ja vaikka näkisimme en mitään kysyisi korkeintaan tervehtisin.

• Anonyymi

No ainakin sellanen nainen joka ei revi kiveksistä. Se on numero yksi.

• Anonyymi

Wou sullahan on sähäkkää deittiä

• Anonyymi

Hähää yllätän hänet ja läiskäsen takaata päin peffalle 🤣🤗😁

Mmmmm.....

• Anonyymi

Anna palaa vaan 😊 läiskäsen takas

• Anonyymi

Läiskettä ja lätinää. Monen vuoden kaipaus ja himo eskaloituisi kuumottavaan huohotukseen! Vaatteet päältä repien ja melkein itkien " On ollut niin kova ikävä byääää!" "Niin on byääää!"

Mutta, oikeasti... Oltaisiin varmaan hiljaa, hän katsoisi läppäriltä jotain sarjaa, minä kiehnäisin vieressä malttamattomana, käsi haaroväliin ujuttautuen, hän laittaa läppärin pois ja huulet kohtaa, ja sitten sitä läiskettä ja lätinää, maltillisesti huohottaen, välillä silmiin katsoen, ja silmät sanoo " Kyllä, ikävä on ollut..."

• Anonyymi

kuule mita taalla kuule voi muutakaan tehba kerro sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule mita taalla kuule voi muutakaan tehba kerro sinä

kuule tanaan mina en osakkaan runoilla mitaan ihmeellistä noi muut meni tonne pelaamaan jotakin mina en halunnut menna sinne niin mina tulin sitten kirjoittamaan jotakin puuta ja heinää kun ei nyt ole mielessakaan mitaan ihmeellista jos sullakaan ei ole mitaan niin sittenhan me boibaan palata taas huomenna vai mitä

• Anonyymi

En usko että enää kohdataan. Enkä jaksa tänään unelmoida mistään. Hän huomasi että ihastuin. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa. Odotan kun rakastun sellaiseen jolle kelpaan.

• Anonyymi

Peruutan tämän, kunhan kiukuttelin. Tässä iässä ja elämäntilanteessa ei voi kiukutella kuin anonyymipalstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruutan tämän, kunhan kiukuttelin. Tässä iässä ja elämäntilanteessa ei voi kiukutella kuin anonyymipalstalle.

Niin ihastuin minäkin sinuun.

• Anonyymi

Miksi ajattelet että hän ajattelisi näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihastuin minäkin sinuun.

Kiitos tuosta. Kuvittelen sujuvasti sinut häneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet että hän ajattelisi näin?

Koska olin kiukkuinen. Koska olen pimennossa. Koska en tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tuosta. Kuvittelen sujuvasti sinut häneksi.

Onko hän sanonut ettet kelpaa hänelle?

• Anonyymi

Sitä ei tule ja siihen onneks pystyy ite vaikuttamaan.

• Anonyymi

Miksi sitten kaipaat häntä? Ei kuulosta ihan terveeltä.

• Anonyymi

Mitä sä tuollaiseen edes vastaat sitten, Ur på

• Anonyymi

Kohtaaminen on väistämättä edessä ennenpitkää. Toivon, että se olisi luontevaa kaikesta sähköisyydestä huolimatta. Ehkä siinä hetki silmiteltäisiin toisiamme ja sitten juteltaisiin jotain kepeää. Tutustuttaisiin, kuunneltaisiin toisiamme ja nähtäisiin toisemme, ilman mitään sen kummempia odotuksia ja vaatimuksia. Kohtaamisen helppous kait olisi sitten se unelma.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Karvisen Osku-koira on just semmonen 😅

• Anonyymi

Mitä luultavimmin hän Mn, käy minuun käsiksi. 😉 Toivottavasti saisimme kerrottua tunteistamme.

• Anonyymi

20 vuotta nettisuhdetta.. hmm.. en usko et käy käsiksi

Taitaa kirjoitella netissä vielä toisetkin 20 v 😂

• Anonyymi

Voin käydä käsiksi, hipelöidä ainakin vähän. Mutta luvan kanssa vain 🙃

• Anonyymi

Pyllyt paljaana
      Jos tietenkin kaikessa rauhassa ja rakkaudessa.

• Anonyymi

Syvälle silmiin katselua ja hän tunnustaa minulle kuolemattoman rakkautensa. 😆

• Anonyymi

333

• Anonyymi

Jos nähtäisiin vielä toivoisin, että toinen halaisi ja sanoisi, että on ollut ikävä! En halua edes ajatella mahdollisuutta ettei enää nähtäis. Sydän itkee jo muutenkin verta.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      494
      7940
    2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      2594
    3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      162
      2543
    4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1750
    5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      83
      734
    6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
      Ikävä
      41
      680
    7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
      Kokkola
      83
      661
    8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
      Sinkut
      152
      634
    9. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      125
      610
    Aihe