Varoitus energia juomien ja muskottipähkinän yhteisvaikutuksesta. Olen itse huomannut jotain outoa, huonovointisuutta ja äärimmäistä sekavuutta(poikkeaa pelkän muskottipähkinän otosta) ihan kuin vahvistaisi tai sekoittaisi pilvi vaikutusta. Epäilen energy drinkkien tauriinin vaikuttavan muskottipähkinänkans jollain tavalla. Tai sitten se saattaa olla ginseng mikä vaikuttaa tai molemmat. Löysin ainakin tietoa et tauriini saattaa vaikuttaa useiden huumausaineiden kans eli ainakin varoitin
Tauriini ja Muskottipähkinä
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapi olla Myristisiini taikka joku muu minkä kanssa reagoisi. Muskottipähkinän vaikutukset alkaa yleensä vasta kunnolla monen tunnin kuluttua jotenka milloin energia juoman juo vaikuttaa myös. Toki en tiedä kauan energiajuoma vaikuttaa että ehkä samana tai vielä seuraavana päivänäkään kannata kun ei niiden yhteisvaikutuksista hirveästi tiedetä. Muskottipähkinä on muutenkin varmaan aika vähän tutkittu huumausaine. Muskottipähkinä pilvi on itsessään väsyttävä, vähän melatoniinimainen muttei kuitenkaan unenomainen niin kuin resilar. Ja outoja tuntemuksia saattaa tuntua päässä joten aika vaarallista saattaa muskottipähkinän pitkäaikais käyttö olla. Jos juo runsaasti kahvia niin pysyy ainakin paremmin hereillä pilven aikana mut en tiedä vaikuttaako suuri määrä kofeiinia mitenkään. Alkoholia ei myöskään kannata vetää muskottipähkinän aikana. Ja tupakointi kannattaa lopettaa jos muskottipähkinän kanssa leikkii. Pystyt hengittämään paremmin muskottipähkinä pöhinän aikana. Joskus voi tulla ihan hyväkin olo muskottipähkinä pilvestä mutta kyllä luulenpa Mari olisi terveellisempää. Ja lsd myös. Harmi kun ne on laittomia, niistä olisi hyötyä yhteiskunnalle monessakin mielessä :)
- Anonyymi
Hullukaali ja hulluruoho on myös laillisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111