LIIKE NYT RIIHIMÄELLÄ tekö olette uusia puistohäiriköitäni?

Anonyymi

En mennyt Jalosen puistoon omasta aloitteesta. Yksi opetuksenne: minun ei kannata kirjoittaa facebookeihin, ei mene asiani perille - sorry, en lopeta.

Tänään "satuin" paikalle kirkkopuistoon "orava-puussa matkimisestystä katsomaan"

Maksetaanko teille.- Seuraavalla kerralla saatan haistattaa paskat tai puhua syvällisiä.

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ette ole nytiläisiä. Kannattaa ilmoittaa vaikka täällä.

• Anonyymi

Varoitan, jos otatte kohteeksi minut, olette panneet lusikkanne vaaralliseen soppaan. Enhän minä ihmisenä ole kuin joku finaaliin rääkätty heikkovoimainen kalkkis. Mutta symboliarvoni on aika käsittämätön. Ja kelpaan vielä koe-eläimeksi. Minusta on kertynyt/kerätty huomattavan suuri määrä tietoa. Olisi kova työ sama tietomäärä uudesta koe-eläimestä, vaikka ym. teknologia maailmassa elämmekin. Siksi kai minun ei anneta kuolla.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17094979/mista-voi-tietaa-luetaanko-ajatuksiani

• Anonyymi

En tiedä millä oikeudella, ai niin olen lainsuojaton se hyvin isokoinen äijä kirkkopuistossa yritti matkia minua. On ainakin itsetunnossa vikaa, kun pitää panna halvalla jotakin ääritajoille rääkättyä mummoa MAHTAILLA. (Tämä toisi kyllä enemmän hellarit mieleen.)

TIEDOKSI: MINÄ EN OTA KUVIA ORAVISTA. Niin että haista paska.
      Tuskin teit sitä vaikutusta. mitä toivoit. Pelkästään inhotat ja yökötät.

Olen touhuillut pikkukameran kanssa, kun olen tutkaillut, miten yökköoliot tämän ruskan aikana värejä muuttavat. YÖK: YÖK:YÖK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4589
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      172
      4376
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1720
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1651
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1397
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1097
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      979
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      954
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      928
    Aihe