Kuinka tulisit toimeen ilman henkilöautoasi?
Kysymys aamuun
28
59
Vastaukset
- Anonyymi
En tule toimeen ilman maastoautoa.
- Anonyymi
Helposti. En oo koskaan omistanu autoo. Entinen avomieheni kyllä omisti vähän aikaa.
Mä oon tottunu kulkeen bussilla, pyörällä ja kävellen. Pysyy hoikkana ja säästyy rahaa
Eikä nykyään joka paikas enää saa ajaa autolla ja parkkejakin vähennetty.
Kohta taas pitää lähtee busseilla ajeleen töihin. En mitenkään 🙈
- Anonyymi
En mitenkään
- Anonyymi
Yhdyn edelliseen
- Anonyymi
Heikosti.
🧞♂️ - Anonyymi
Viime talvena akku tyhjeni, kun en ajanut autolla ollenkaan. Onneksi on akkupalvelut 24/7.
- Anonyymi
Huonosti ,33 km matkaa töihin.
Nyt auto hajosi ja tilalle tuotiin vuokraamosta hybridi toyota että sellaisilla tuhnukkeilla hekin viherpesävät toimintaansa .
On se eri kun on tottunut yli 440 Nm vääntöön 140 Kw tehoihin ja nyt kun ajelee bensiinihybridillä moottoritien nopeutta kulutusmittari siinä näyttää n, 10l/ 100km koko ajan en tiedä miten,
kun on dieselillä tottunut kohtuu kulutukseen.
Mittari näyttää jotain 4, 9 l kulutusta tuolla hybridillä mutta todellinen on jotain 7-9 litran välissä.- Anonyymi
Mun työmatka on 40 km ja bussilla kuljen 😉
- Anonyymi
Hemmetti mitä kysymyksiä.., hemmetin hyvin, enää ei ole taksiinkaa asiaa.. 🙈..
- Anonyymi
Mun asuinpaikkakunnalla pitää katsoa mihin taksiin astuu, ettei saa ilmaisia lisäpalveluita samalla. Toisaalta käytännöllisenä ihmisenä ihmettelen miten ne palvelut joillekin tapahtuvat. Onhan sitä ihmisillä kännykät ja 112 numero, mihin voi soittaa jos taksin keula kääntyy tuntemattomaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun asuinpaikkakunnalla pitää katsoa mihin taksiin astuu, ettei saa ilmaisia lisäpalveluita samalla. Toisaalta käytännöllisenä ihmisenä ihmettelen miten ne palvelut joillekin tapahtuvat. Onhan sitä ihmisillä kännykät ja 112 numero, mihin voi soittaa jos taksin keula kääntyy tuntemattomaan suuntaan.
Jaa, a.., täällä suunnassa.. Hmm liikuin aikani, alkoi kuskit tulla liian tutuksi😂, voi eiii, mutta oli siellä muutama ihan kiva tyyppikin, jotka nakkas työpaikalle oven eteen🙈. Muttaaa kaiken jälkeen, en ole takseihin astunut, mä raukka nykyää välttelen niitä..
- Anonyymi
Mentäiskös maailmaan meneen?
- Anonyymi
Töihin pitkä matka.
- Anonyymi
Kehnosti , ajelenhan sillä tapaamaan tyttöystävääni ja työmatkat kun muita kujeita ei loe käytössä .
- Anonyymi
Ehkä pärjäisin, mutta oleellisesti huonommin. Esimerkiksi vaimon kuskaaminen anoppilaan kestäisi julkisilla yli tunnin kauemmin. Omalla autolla 15 minuuttia, linja-autolla 1 t 15 minuutia kävelyt pysäkile ja odottelut.
- Anonyymi
Eikö hän osaa kulkea bussilla yksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän osaa kulkea bussilla yksin?
Miksi toisen pitäisi tuhlata aikaa odotteluun kun pienellä vaivalla ihmisen elämästä säästyisi esim jo vuositasolla hurja määrä aikaa ja energiaa.
- Anonyymi
Kannattaisiko vaimon opetella ajamaan itse? Siinä säästyisi sun aikaa. :)
- Anonyymi
En kyllä mitenkään.Pitää päästä liikkumaan omaan tahtiin.
- Anonyymi
Henkilöautoasi👍
On niin kiva rakastella sun autossasi Toivo.
En tulisi toimeen jos ei olisi autosi hetkiä - Anonyymi
Luultavasti ihan ok. Kyllä se tiettyjä juttuja vaikkeuttais, mutta pääkaupunkiseudulla pärjäis kyllä ilmankin. Bussit kulkee vierestä ja junallekin on alle kilometrin kävelymatka.
- Anonyymi
Etätyön myötä auto käy yhä tarpeettomammaksi. Itselläni ainakin auto on ollut lähinnä töihin menoa varten. Kun bussilla ajo on liian vaivalloista ja aikaa vievää. Etätyön myötä auto on lähinnä kauppakassi. Sen voi hoitaa muutenkin. Ja fillarilla pääsee pienet matkan lähes vuoden ympäri. Pärjäisin hyvin.
- Anonyymi
Erittäin hankalasti. Linja-autoja kulkee niin, että ei toimisi edes kaupassa käymisessä niillä kulkeminen.
- Anonyymi
Helposti, mutta sitten ei olisi mitään mahdollisuutta nähdä häntä. 🙄
- Anonyymi
Mun tekisi mieli ostaa pieni täyssähköauto. Se on harkinnassa. Ilmankin pärjää mutta haluanko sitä.
- Anonyymi
Hyvin, ei ongelmaa😂
Heikosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581