Jäi epäselväks tos Armanin ohjelmas, kunei haastateltu, vaikka piti olla joka näkökulma.
Noo, kuka sen luontopolun tukkii?
11
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nimiä
- Anonyymi
Eikö Seinäjoella oo muualla luontopolun paikkaa.
- Anonyymi
O.
- Anonyymi
eikös järvet oo yhteistä aluetta, menkää uimalla siltä kohoren missei oo lupa maalla mennä
- Anonyymi
Kiusallaan haluavat Justiinsa tuon,josta maanomistajat eivät halua.
Ts, kiusaa se on pienikin kiusa.
Tuo Arman kans hakee julkisuutta omilla kasvoillaan, kun pitää itseään enemmän valokeilassa kuin koko asiaa mistä puhuu. - Anonyymi
Kyllä maanomistaja saa omat puut ja risut kasata mihin haluaa.
Ei tuo polku ole mikään luontopolku ja ei kuulu Seinäjoki-Ilmajoki Elämysreitiin.
Esteet on kun menee patovallilta Ilmajoen puolella ekasta risteyksestä Seinäjoen Kyrkösjärven luontopolun suunnasta,
jatkaa 1-2km ja tulee 4 polun risteys, oikealle menee metsäpolku kohti Kivenmaan laavua ja se polku on rakenneltu Kiinanmuuria tukkimalla reitti.
Tuo ei ole mikään virallinen reitti. Seinäjoki-Ilmajoki Elämysreitti menee eri polkuja, ja sitä reittiä ei ole tukittu.
Maanomistajat ei varmaankaan tykkää kun ihmiset roskaa ja ajelee metsätiet ja metsäpolut ihan kuralammikoiksi maastopyörillä ja Fatbikeilla.
Jokamiehenoikeudella saa kulkea metsissä mutta ei siellä mitään luvattomia polkuja ja reittejä saa tehdä.
Ei jokamiehenoikeudella saa käyttää ilman maanomistajan lupaa maita ja metsiä järjestettyihin pyöräily-, juoksu-, kävely-. suunnistus-, hiihtotapahtumiin.
Moottoriajoneuvolla ajo vaatii maanomistajan lupaa, Monkijät, moottorikelket ja laduntekokone vaatii sitä lupaa maanomistajilta.
Maanomistaja yrittää kertoa ettei halua läpikulkua mailleen niin miksi sinne pitää kaikkien mennä. Kiertäkää kyseisen maanomistan maat tai käyttäkää virallisia ulkoilureittejä.- Anonyymi
ei se ole järvi...voimalaitoksen jäähdytysvesi allas. eli tehty sellainen. hyvin harvassa tällä alueella on järvet
- Anonyymi
Minä olen jo vuosia käynyt siellä ihailemassa esteitä. Koko ulkoiluharrastukseni alkoi siitä kun uteliaana kävin katsomassa esteitä. Ostin sähkömaastopyöränkin ihan sitä varten ja nyt käydään joskus isollakin porukalla naureskelemassa hulluille veljeksille. Niin että kukahan tässä hullu on?
Esteet on saaneet aikaan melkoisen kansainvaelluksen. Kävin jopa kiinalaisen vieraani perheen kanssa siellä. Laittoi kuvia Kansan päivälehteen, mutta en osaa linkittää kun en osaa kiinaa. Kuvia otti varmaan sata.
- Anonyymi
Kyllä se maa kuluu siitä, kun rampataan.
- Anonyymi
Kosket ajelivat kyrkärillä hevosten reitillä missä moottoriajoneuvolla ajo on kielletty.
Oikeudessa hävisivät jutun.Media ei kirjoita mitään.Onneksi hevostytöt selvisivät hengissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912