Marin haluaa nollata Suomen talouden. Maa ajetaan jättivelkaantumiseen

Anonyymi

YLE paljastaa tuoreessa raportissaan, että pääministeri Sanna Marin kuuluu salaiseen Young Global Leaders eli YGL-ryhmään, Sen yksi tavoite on ajaa "Great reset" eli "suuri nollaus" kaikkien jäsenmaiden omiin talouksiin.
https://yle.fi/uutiset/3-11902107

YLE kuvailee Sanna Marinin jojtajakerhon ajamia tavoitteita näin:
"Ylen haastattelemat asiantuntijat arvioivat, että demokratian
kannalta voi olla ongelmallista, jos poliitikkojen jäsenyydestä
vaikutusvaltaisten ihmisten verkostossa ei kerrota riittävän
avoimesti. Äänestäjät eivät tiedä, mitä heidän valitsemansa
edustajat tekevät YGL:ssä."

Sanna Marin on ottanut kahdessa vuodessa 36 miljardia euroa uutta velkaa. Kaikessa velanotossa käytetään tekosyynä Reset-ryhmän yhteistä syypäätä, eli korona-pandemiaa.

On päivänselvää, että yksi keino jolla Suomi aiotaan "nollata", on ajaa maa erittäin raskaisiin velkoihin. Sellaisiin, että maa ei enää pysty nousemaan, ja ajautuu ulkopuolisten voimien ja kansainvälisten velkojien armoille.

25

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sannalla on aina ollut liian pienet, ja littanat tissit. Imettäminen vei kaiken pulleuden rinnoista, jäljelle jöi tyhjät, roikkuvat patalaput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla on aina ollut liian pienet, ja littanat tissit. Imettäminen vei kaiken pulleuden rinnoista, jäljelle jöi tyhjät, roikkuvat patalaput.

        On muuten laihtunut raskauskilonsa, anorektikko melkeen nykyään. En pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla on aina ollut liian pienet, ja littanat tissit. Imettäminen vei kaiken pulleuden rinnoista, jäljelle jöi tyhjät, roikkuvat patalaput.

        Roikkuvat patalaput ovat karseita. Kokemusta on yhdestä.


    • Anonyymi

      valtion velkaa on noin 3 vuoden valtion tulo ja meno arvion verran, suurin osa tulot tällä hallitus kaudella josta koronan piikiin,

      • Anonyymi

        persurikolliset toimivat suomi24- ylläpitäjinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persurikolliset toimivat suomi24- ylläpitäjinä?

        Kuis nii?

        Mikä persuviha sinulla oikeen on? Jos arvostelee täysin holtitonta hallitustouhua on persu. Käsittääkseni ei siinä tarvitse olla persu, kuhan käyttää omia aivojaan. Jänmä, että sekin on vihersateenkaarivassu-suomessa kiellettyä ja persumaista. Kannattaisko ottaa se suvaitsevaisuuskortti pois sieltä perimmäisestä reiästä ja katsoa asioita edes vähän laajemmin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ne maat ketkä on eurossa niin ei tarvitse maksaa velkaa koskaan takaisin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuis nii?

        Mikä persuviha sinulla oikeen on? Jos arvostelee täysin holtitonta hallitustouhua on persu. Käsittääkseni ei siinä tarvitse olla persu, kuhan käyttää omia aivojaan. Jänmä, että sekin on vihersateenkaarivassu-suomessa kiellettyä ja persumaista. Kannattaisko ottaa se suvaitsevaisuuskortti pois sieltä perimmäisestä reiästä ja katsoa asioita edes vähän laajemmin.

        Milloin aiot käyttää aivojasi ensimmäisen kerran?


    • Anonyymi

      Pahempia kuin Bond elokuvien rikollisjärjestöt. Yritykset pyörittää huippupolitikkoja ja tämä on muka demokratiaa.

    • Anonyymi

      Mutta eikö Great Reset ollut vain äärioikeistolaisten Putin-trollien salaliittoteoria?

      • Riittävän suuri osa kansalaisista on jo rokotettu ja saatu mukaan tähän kierteeseen niin tavoitteita voidaan jo alkaa paljastaa. Meitä rokottamattomia on enää 17%, niin pienellä väkimäärällä ei saada vallankumousta aikaiseksi.


    • Ilmankos juuri keskusta halusi antti rinteen pois pääministerin paikalta syksyllä 2019 juuri ennen koronakriisin alkua.

      Antin tilalle salaliittoon kuuluva sanna marin pääministeriksi. ALkaa tää kuvio nyt aueta.

      Itse äänestin antti rinnettä pääministeriksi eikä sannalla ole ainakaan minun mandaattia, luottamusta äänestäjältä virkansa hoitamiseen.

      • Anonyymi

        Sannan mandaatti on vain Sdpn piiripäälliköiden varassa. Rinne äänestettiin pääministeriksi.


    • Anonyymi

      Mistä lähtien 50-vuotias on ollut "young"?

    • Anonyymi

      No nyt on foliohattu kireällä. Tähän "salaiseen" ryhmään kuuluu 1400 jäsentä ympäri maailman. Siellä varmasti haudotaan tosi tosi salaisia suunnitelmia meidän kaikkien pään menoksi.

      • Anonyymi

        Uskon enemmän Siionin viisaiden pöytäkirjoihin. Niissä ainakin on selvä ja toteutusmahdollinen suunnitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon enemmän Siionin viisaiden pöytäkirjoihin. Niissä ainakin on selvä ja toteutusmahdollinen suunnitelma.

        Kyllä Ylen pirin nuuhkijat ovat ehdottoman totuuden asialla, vauhti antaa siivet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon enemmän Siionin viisaiden pöytäkirjoihin. Niissä ainakin on selvä ja toteutusmahdollinen suunnitelma.

        Onko hallitus nimennyt itsensä Siionin viisaiksi?


    • Anonyymi

      Paljastavinta lienee, että koko YGL ja "Great reset" -ilmiöiden olemassaolo leimattiin voliopipojen salaliittoteoriaksi niin kauan kuin se oli edes jotenkin uskottavasti mahdollista.

      Se herättää kysymyksen siitä, mitä muuta salaillaan viimeiseen asti?

      • Anonyymi

        Putinin Parkinsonin tauti!


      • Anonyymi

        Uusi maailmanjärjestys salataan viimeiseen asti kunnes se on loppusilausta vaille valmis. Tämä suuri nollaus on vain väline.


    • Anonyymi

      IMF ottanee Suomen hallintaansa. Tuo on vain ajan kysymys. Veropohja on rapautettu pysyvästi. Menot ylittävät tulot pysyvästi noususuhdanteissakin.

    • Anonyymi

      36 miljardia euroa lisävelkaa on nappikauppaa ja ilmaista rahaa, jota ei tarvitse maksaa takaisin ja josta ei makseta korkoa.
      Niillä rahoilla on saatu paljon uudistuksia mm. intersekventiaalisen feminismin kehityksessä. Vappusatanen jäi tosin saamatta, mutta kaikkea ei voida järjestää Sipilän hallituksen jälkeisenä aikakautena.

      Nyt tarvitaan soten lisäksi rahaa myös maatalouden hiilidioksidipäästöjen pinentämiseen, joka vaatii luonnollisesti maatalouden alasajoa ja maajussien sijoittamista julkisensektorin palvelukseen.
      Suomesta hallituksella on tarkoitus tehdä EU:n hiilinielu ja siihen ei kuulu peltojen keinolannoitus ja nautojen metaanipäästöt, vaan hiilineutraalisuus 15 vuotta ennen muuta EU:ta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe