Jouduin luopumaan rakkaasta koirastani koku aika sitten, ei montaakaan kuukautta sitten. Olen ennenkin joutunut samaan tilanteeseen ja toki hoidan koirani kunnialla loppuun asti, mutta nyt en pääse tästä yli mitenkään! Itken edelleen yhtäkkiä kun katson koirani kuvia tai ajattelen sitä, masentaa, en jaksa käydä ulkona enää ollenkaan…
Kourani oli rakas perheenjäsen! En haluaisi tulla töistä kotiin kun ei ketään ole vastassa, ahdistaa kotonakin olo mutta silti en jaksa lähteä ulos. En vaan jaksa näin!
Koronan takia koirista pyydetään ihan hirveitä summia, mutta ei kait auta kuin alkaa säästää… ei tämä ainakaan ole kunnon elämää.
Tämän tuskan ymmärtää vain toinen saman kokenut!
Tuska koiran lopetuksen jälkeen
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän niin tuon kivun ja tuskan!
Itse en edes halua heti uutta koiraa etten vain ala vertailla uutta ja vanhaa koiraa. Uudella koiralla oikeus olla oma itsensä, viedä sydämeni!
Ja niin kauan kun tuo lopetus on päällimäisenä mielessä en pysty ottamaan uutta koiraa! Se on elämän kauheimpia asioita!! - Anonyymi
Ei sitten pystytty keskustelemaan lemmikin pidosta ja sen eettisyydestä.
- Anonyymi
Ei sotketa tähän maahanmuutoa ja rasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sotketa tähän maahanmuutoa ja rasmia.
Koiraihmisen älykkyys??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiraihmisen älykkyys??????
Koiranomistaja ei ehdi lukea, kun aika kuluu jutellessa koiran kanssa.
- Anonyymi
miten olisi korinvaihtaja, tekisit hyvän työn antamalla kodin kodittomalle, eikä kodinvaihtajat ihan hirmuisia maksa, joten jää rahaa hoitoihinkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086