Ai jumaliste! Nyt se maahohtaja Tommi Vuorinen on myös hc-lentopallofani. Se on kuitenkin Onecoin-huijaroinnin jälkeen pulpahtanut mediaan jo ainakin kotkaharrastajana ja jääbongarina... 😂
Kaveri on tosin ottanut painoa sen verran reippahasti, että näyttäis olevan nykyään ainakin tuplasti tuota huijaria verrattuna "maailman uuden reservivaluutan" alkuaikoihin. Painaakohan Tommilla ressi?
Mut pakko on kyllä myös kysyä, että eikö Ylellä osata bannata tällaisia ihmisperseitä, kun pitää nostaa kerta toisensa jälkeen pinnalle? 🤔 Ja saa kyllä ihmetellä myös kaverin sinnikkyyttä tunkea rumaa pärstäänsä aina vaan uudestaan mediaan.
Tommi Vuorinen lentopallofanina
Anonyymi
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa nyt kaverin yrittää, vai tuleeko kateus? Kaveri on kuitenkin tainnut leipoa lihavat massit, ahkera kun on.
- Anonyymi
Ei. Tommi on ollut typerä juoksupoika. Muut ovat vieneet massit
- Anonyymi
Huijaamalla saadussa rahassa ei ole siunaus mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Tommi on ollut typerä juoksupoika. Muut ovat vieneet massit
Ketkä ne "muut" on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ne "muut" on?
KRP:n porukkaa on jäänyt elläkkeelle kovasti etuajassa. Hyvin näyttää maistuvan Espanjan aurinko...
Taisi mennä Tommilta voiteluun suurimmat osat voitoista. Verovirastossakin ilmeisesti kummallista siirtymää aikaisille eläkkeille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832