Et sinä ole unohtanut

Anonyymi

Vieläkin kirjoitat mulle ja omit viestejä kuin multa.
Ero on siinä, että sävysi on muuttunut. Et vaan tykkään enää kuten joskus.

36

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä omin naiselta viestin

      • Anonyymi

        Mutta tykkäätkö vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tykkäätkö vielä?

        Edellinen vastaus oli trollilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen vastaus oli trollilta.

        Ei haittaa. Tykkään kokeilla kepillä jäätä. Mulle riittää jos yksi tuhannesta on aito ihminen. Tottakai pitää trolleillekin vastailla. Niilläkin on sydän kuspäisen olemuksen takana piilossa. Seuraavaan..


    • Anonyymi

      On ollut vaikeaa sun kanssa. Tahtoisin tehdä kanssasi asioita yhdessä, jutella ja touhuta monia asioita. Minun on vain vaikea niellä sitä ettet voi olla kanssani, jos sitä tahdot mutta et voi. Kaikista pahinta on etten voi tietää ja siksi minun on vaikea suhtautua sinuun. Minulla on ikävä ja se ei lähde pois varmaan koskaan...

      Olen myös todella varovainen siitä mitä teen ja kirjoitan tänne. Olen jo niin puhki ja pelkään vain hetkeä jolloin kaikki on ohi. Ellei niin sitten jo ole. En vain voi tietää mitään, vaikka kysyinkin...

      • Anonyymi

        Mikset tee asialle mitään jos oikeasti noin ajattelet jostain ihmisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset tee asialle mitään jos oikeasti noin ajattelet jostain ihmisestä?

        Olen häntä pyytänyt, mutta hän ei vastannut. En voi enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen häntä pyytänyt, mutta hän ei vastannut. En voi enempää.

        Se on hänen valintansa sitten. Ei ketään voi pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hänen valintansa sitten. Ei ketään voi pakottaa.

        Juuri niin. Aina voi kuitenkin toivoa...


    • Anonyymi

      No olin silloin sinusta aivan sekaisin, pää on vähän selvinnyt tuosta.

      • Anonyymi

        Onhan se mullakin selvinnyt ja paljonkin siitä pahimmasta. Mutta tykkään edelleen hänestä.


    • Anonyymi

      Tykkään. Enkä ole unohtanut..
      -sivusta

      • Anonyymi

        Ihana otan sut, omin sut. Sä oot niin hän :)


    • Anonyymi

      Hyvä että tykkäät

      • Anonyymi

        Tietty tykkään.. ♥


      • Anonyymi

        Tykkään tykkään mutta sydämiä viljelen vasta, jos joku tuntuu 90% häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty tykkään.. ♥

        Rakastan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sinua

        Ihana kuulla että minua. En vaan ole tuo.


    • Anonyymi

      Tuollainen ajattelu on palstaharhaa

      • Anonyymi

        Olin tulossa sanomaan täysin samaa tähän.
        Suosittelen aloittajalle useamman vuoden taukoa palstasta.

        T: palstalääkäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tulossa sanomaan täysin samaa tähän.
        Suosittelen aloittajalle useamman vuoden taukoa palstasta.

        T: palstalääkäri

        Teidän mielipide ei kiinnosta. En ole edes ollut täällä vielä useaa vuotta. Eihän se mikään tauko ole, jos kestää enemmän kuin itse tekeminen.


    • Anonyymi

      Ihan kuinka vaan bottiseni.

      • Anonyymi

        Sepä se, valtakunnallinen kaikista välittäjä


      • Anonyymi

        Ei noille palstajääkäreille mene maaliin ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noille palstajääkäreille mene maaliin ei

        Nämä kaikista tyhmimmät (puhun sinusta kenelle kommentoin) on täällä aina päivisin. Työttömiä tai työkyvyttömiä purkamassa pahaa oloaan kun aika ei vaan kulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaikista tyhmimmät (puhun sinusta kenelle kommentoin) on täällä aina päivisin. Työttömiä tai työkyvyttömiä purkamassa pahaa oloaan kun aika ei vaan kulu.

        Okei, oletetaan näin. Ja te turhautuneet työläiset olette kiukkuisia kuin ampiaiset, kun palsta ei tarjoakaan odotettua doussia omista harhoista ja v*ttu kun koko päivä mennyt jo faktojen parissa, että eikö oman elämästä ”tyhyttäjälle” yhtään fiktioo. Tai siis fiktiota komppaavaa tekstiä.


    • Anonyymi

      Minkälaiseksi ihminen muuttuu jos hänen kipeämistä tunteista tehdään pilaa, hänen olemuksesta tehdään pilaa, hänen mitätöidään kokonaan. ?

      • Anonyymi

        Minä en ole niin tehnyt kenellekään ja palstapilkan kestän hyvin.
        Olen niin hyvä ihan itsenäni, että muutaman looserin mielipiteet vain hymyilyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole niin tehnyt kenellekään ja palstapilkan kestän hyvin.
        Olen niin hyvä ihan itsenäni, että muutaman looserin mielipiteet vain hymyilyttää.

        Se on hyvä. Kaikki eivät ehkä kestä. Vaikka sinusta tulee ylimielinen olo miksi koit tarpeelliseksi lisätä kuitenkin haukkumista joitain kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä. Kaikki eivät ehkä kestä. Vaikka sinusta tulee ylimielinen olo miksi koit tarpeelliseksi lisätä kuitenkin haukkumista joitain kohtaan?

        Koska nuo on niin ilkeitä, että ne teki minustakin ilkeän.
        En koskaan ilkeillyt missään kenellekään ennen kuin tämän lehmälauman keskelle osuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nuo on niin ilkeitä, että ne teki minustakin ilkeän.
        En koskaan ilkeillyt missään kenellekään ennen kuin tämän lehmälauman keskelle osuin.

        Minä en ole sinä, mutta ihmettelen kaikenmaailman uhriutujia silloin jos se metsä pikkusen kaikuu niinkuin sinne huudetaan, niin maallikkodiagnoosia ja ties mitä pukkaa.


    • Anonyymi

      Ja nykyäänkin alku menee aina sopivasti mutta lopputekstissä paljastuu ettei jutut täsmännytkään 😄

      • Anonyymi

        Sellaisia ne filunkihommat on. Aina ei auta edes valtakunnallinen satsaus ja uutterat tunnit joista ei voi työnantajaa laskuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne filunkihommat on. Aina ei auta edes valtakunnallinen satsaus ja uutterat tunnit joista ei voi työnantajaa laskuttaa.

        Kuten tämä. Ei ollut sama henkilö jolle kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tämä. Ei ollut sama henkilö jolle kommentoit.

        Ei sen väliä kuule. Rivien välistä voi lukea nämä muutkin.


    • Anonyymi

      Muutin pois sieltä. En oo saanu mitää viestii. Mutta sä tiedät kyllä mistä mut löytää ja miten. Etsi😘

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe