Jotain rajaa, on perussuomalaisten tunnuslause. Puolue haluaa jotain rajaa teollisuuden ja liikenteen päästöihin, lihansyöntiin, autoiluun, ydinvoimaan ja kulutusjuhliin.
Toisin sanoen "Jotain rajaa" on ymmärrykseni mukaan perussuomalaisten hiilineutraali kannanotto ja kädenojennus Vihreille.
Hallitusyhteistyötä odotellessa.
Perussuomalaisissa vihertää
4
78
Vastaukset
Ei voi kuin ihmetellä, näitä aloituksia.
Täydellinen tyhjäpää eri nikeillään jodlaa outoja "käsityksiään ja odotuksillaan", kun persu sitä, persut tätä, onko persut, eikä persut . . . . .- Anonyymi
Olikohan ne perussuomalaisten keskinäisissä tapaamisissa käytetyt vasarat omia vai ilman maksamista rautakaupasta haettuja?
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan ne perussuomalaisten keskinäisissä tapaamisissa käytetyt vasarat omia vai ilman maksamista rautakaupasta haettuja?
Ei voi kuin ihmetellä näitä matalaotsaisia tarinoita antipersulta.
Mikä siinä oli muuten väärin?
Jos sanotaan, että jotain rajaa ilman että sitä on määritelty, niin sen voi tulkita että perussuomalaiset haluavat rajaa ympäristön turmelemiseen.
Elokapinalaisetkin haluavat jotain rajaa, niin eikö siinä ole paljon yhteistä persujen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618280- 1334664
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354066- 213358
- 232912
- 292817
- 552693
- 252300
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4032214- 322159