Rahastako?

Anonyymi

Nuorena likkana, siinä 16-vuotiaana, eräs naapuriston leskimies sai minut kerran mökilleen sillä verukkeella, että auttelisin mökin kesäkuntoon laittamisessa. Siivouksessa ym. Lupasi maksaa hyvän palkankin. No lähes rahattomana minä lupauduin ja niinhän siinä kävi että mies sai mitä haluais. Nuorta pimppaa. En ollut mikään neitsyt enää, menetin sen yhden serkkupojan kanssa pari vuotta aikaisemmin ja sen jälkeen on sellainen palo ollut päällä, että seklsiä pitää saada maksoi, mitä maksoi. No sitten mökille. siellä todella tein suursiivouksen sillä aikaa kun mies kävi kokemassa verkkojaan ja laittoi saunan lämpiämään. Sain mennä ensin saunaan, mutta hetken perästä hänkin tunkeutui seurakseni. Koetin vähän peitellä paikkojani käsin, mutta eihän se auttanut. Hän rauhoitteli minua ja vakuutti haluavansa vain hyvää minulle löyöden lisää löylyä. sitten alkoin maanittelun jakso Hän jutteli pitkän tovin seksistä ja kehui minua maasta taivaaseen kysyen lopulta, että halusinko nähdä kun hän runkkaa. Kun en heti vastannut, hän otti sen ilmeisesti yöntymisen merkiksi ja alkoi vatkaamaan kaluaan siirtyen samalla lähemmäksi minua lauteella. sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen. Siinä vaiheessa automaattisesti aloin puristelemaan sitä ja lopulta hänen yllytyksestään runkkaamaan. Eihän sitä tarvinnut monta kertaa vetää kun se jo laski mehunsa sormilleni. Pesydyimme ja mökillä hän kysyi suoraan, että voisinko ajatella naimista, kortsun kanssa tietenkin, jos hän korvaisi minulle hyvin??? Siitä se alkoi minusta tuli vanhan äijän rakastajatar ja sain ihan mukavasti lisätuloja, mitkä auttoivat myös myöhempien opiskeölujeni aikana niin, että minun ei tarvinnut ottaa opintolainaa lainkaan.. Viikoloput kun tulin kotiin, olin aina miehen vieraana ja se on ollut yhteinen salaisuutemme jo vuosia. Nytkin, kun olen naimisissa, livahdan välillä jo hiukan väsyneen ja anteliaan ystäväni luo "päiväkahvin" merkeissä... En nää siinä mitään pahaa, enkä kadu sitä yhtään.

6

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnenpekka tuo mies.

• Anonyymi

Joopa joo ja titityy trallallaa jollain taas käy veto tuulitunnelissa

• Anonyymi

Juuri tuollaista taloudellista apua on kiva antaa,niille jotka tarvitsee..Osaavat vaieta asioista ovat siistejä ja terveitä.. Olen 62v mies Kuopiosta, autan silloin tällöin paria opiskelia neitosta..Oraaliseksi kiinnostaa kaikkia..

• Anonyymi

Kuopiossa päin asun minäkin ja olis kiva saada omat kivat neidot m55.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuopiossa päin asun minäkin ja olis kiva saada omat kivat neidot m55.

Vain unelmissas eunukki

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      131
      6468
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      73
      6402
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      378
      6236
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4026
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2462
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1374
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      193
      1175
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      990
    Aihe