Nuorena likkana, siinä 16-vuotiaana, eräs naapuriston leskimies sai minut kerran mökilleen sillä verukkeella, että auttelisin mökin kesäkuntoon laittamisessa. Siivouksessa ym. Lupasi maksaa hyvän palkankin. No lähes rahattomana minä lupauduin ja niinhän siinä kävi että mies sai mitä haluais. Nuorta pimppaa. En ollut mikään neitsyt enää, menetin sen yhden serkkupojan kanssa pari vuotta aikaisemmin ja sen jälkeen on sellainen palo ollut päällä, että seklsiä pitää saada maksoi, mitä maksoi. No sitten mökille. siellä todella tein suursiivouksen sillä aikaa kun mies kävi kokemassa verkkojaan ja laittoi saunan lämpiämään. Sain mennä ensin saunaan, mutta hetken perästä hänkin tunkeutui seurakseni. Koetin vähän peitellä paikkojani käsin, mutta eihän se auttanut. Hän rauhoitteli minua ja vakuutti haluavansa vain hyvää minulle löyöden lisää löylyä. sitten alkoin maanittelun jakso Hän jutteli pitkän tovin seksistä ja kehui minua maasta taivaaseen kysyen lopulta, että halusinko nähdä kun hän runkkaa. Kun en heti vastannut, hän otti sen ilmeisesti yöntymisen merkiksi ja alkoi vatkaamaan kaluaan siirtyen samalla lähemmäksi minua lauteella. sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen. Siinä vaiheessa automaattisesti aloin puristelemaan sitä ja lopulta hänen yllytyksestään runkkaamaan. Eihän sitä tarvinnut monta kertaa vetää kun se jo laski mehunsa sormilleni. Pesydyimme ja mökillä hän kysyi suoraan, että voisinko ajatella naimista, kortsun kanssa tietenkin, jos hän korvaisi minulle hyvin??? Siitä se alkoi minusta tuli vanhan äijän rakastajatar ja sain ihan mukavasti lisätuloja, mitkä auttoivat myös myöhempien opiskeölujeni aikana niin, että minun ei tarvinnut ottaa opintolainaa lainkaan.. Viikoloput kun tulin kotiin, olin aina miehen vieraana ja se on ollut yhteinen salaisuutemme jo vuosia. Nytkin, kun olen naimisissa, livahdan välillä jo hiukan väsyneen ja anteliaan ystäväni luo "päiväkahvin" merkeissä... En nää siinä mitään pahaa, enkä kadu sitä yhtään.
Rahastako?
Anonyymi
6
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Onnenpekka tuo mies.
- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa jollain taas käy veto tuulitunnelissa
- Anonyymi
Juuri tuollaista taloudellista apua on kiva antaa,niille jotka tarvitsee..Osaavat vaieta asioista ovat siistejä ja terveitä.. Olen 62v mies Kuopiosta, autan silloin tällöin paria opiskelia neitosta..Oraaliseksi kiinnostaa kaikkia..
- Anonyymi
Kuopiossa päin asun minäkin ja olis kiva saada omat kivat neidot m55.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa päin asun minäkin ja olis kiva saada omat kivat neidot m55.
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091