Lenin setä asuu Venäjällä, sen laulunhan kaikki ikäpolveni kohtalotoverit muistavat. Kysyisin kuitenkin kyseisen nimisestä elokuvasta tietoja. Sitä on esitetty TV:ssa parikin kertaa aikoinaan, mutta ei enää viimeaikoina. Mistä saisin elokuvan itselleni helpoiten katsottavaksi, kyseessä on harvinaisuus. Itselläni oli siitä tallenne aikoinaan VHS-kasetilla, mutta lainattuani sitä se hukkui johonkin. Onko mitään keinoa millä saisin tuon elokuvan omakseni, olisin valmis maksamaan siitä hyvän hinnan?
Tietäisikö kukaan?
3
338
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisin Venäjällä asuu Putin- Setä, hänestä kertovia elokuvia on helpompi saada, kuin kaukaisesta edeltäjästään!
- Anonyymi
En nyt kaipaisi vitsejä asiallisen aloitukseeni, koska tarpeeni saada tuo elokuva liittyy elämäkertateokseni kirjoittamiseen. Eli olisiko kenelläkään tietoa tuosta kotimaisesta dokumentista Lenin-setä asuu Venäjällä? Olisiko jollain mahdollisesti tallennettuna kyseinen elokuva?
- Anonyymi
Onkohan kyseinen dokumentti tullut Ylen kanavilta? Ehkä ottamalla yhteyttä heihin voisi mahdollisesti saada tv uusinnan. Myös kirjastosta voi tiedustella, heillä saattaa olla arkistossaan vielä VHS-kasetteja tai saavat selvitettyä josko etänä jostakin vielä mahdollista saada lainatuksi kyseinen dokkari. Tällaisia vaihtoehtoja kokeilisin.
Toivottavasti löydät vielä etsimäsi.
T. -S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678