Kertokaapas tänne parhaat 50 horot?
Muutaman parhaan vois koeajaa...
Mature mammat
22
5838
Vastaukset
- Anonyymi
Sun äitis Tietysti
- Anonyymi
Sun mummos
- Anonyymi
Katsoseksitreffeiltä kaikki, jotka ilmoittavat iäkseen 45. Usemmat ovat ilmoittaneet sama iän jo 10 vuotta.
- Anonyymi
Buuaahaa 😂 🤡 🤪
- Anonyymi
Kriteerit täyttää Venla, Viola ja Meeme. On toki muitakin, mutta näistä vanhemman polven mature ladyista positivinen oma kokemus.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki 🤣 😂
- Anonyymi
Meeme oli kyl hyvä!
- Anonyymi
Venla ja Viola tavattu ja toivottavasti tapaan vielä uudestaankin. Ovat ainakin minun mieleeni.
Meeme vielä kokematta, pitäisiköhän pistäytyä ensi viikonvaihteessa Kalliossa?
- Anonyymi
Mites tää streffien Tiukkaa Posliinia? Kokemuksia?
- Anonyymi
On jo yli 60. mutta kyllä sillä vielä pojat harjottelis. Katsokaa miehet naisen kaulaa, se valitettavasti paljastaa iän.
Ja toinen varma merkki on , jos pyyhkii pyllyn niskasta, sillon on nahkaa jo kiristetty jo vähän liikaa..
Ps. Tiukalla posliinilla on muuten varmasti Suomen isoimmat peräpukamat, joten katsele tapetteja, jos meinaat takaapäin, ei voi mitenkään kiihottavaksi sanoa.
- Anonyymi
Olen pannut monen yli 50 v naisen kanssa. Enkä aio keroa kuka heista oli paras.
Testailkaa itse.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on ainakin hyvän näköisiä
https://aijaa.com/O2XRUYIhan pantavan näkösiä an
- Anonyymi
No hyvä, ettet kero. Oot viisas mies. Ihan hattua nostettava tuollaiselle, noin fiksulle miehelle!
"nauraa"
- Anonyymi
Oravapillunen on paras.
- Anonyymi
oisko tässä hyvä tapaus
https://aijaa.com/5YNBcS - Anonyymi
Tuuli Lahesta!!👅💕
- Anonyymi
Missä ilmoittelee?
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1742143- 1211931
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581602Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1781401- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191085