Miehet, kertokaa miten

Anonyymi

Elikkäs miehet kertokaa miten voisin parhaiten ilmoittaa miehelle etten enää halua pitää yhteyksiä? Tuntuu jotenkin kamalta tehdä niin koska ollaan laiteltu tuhmia viestejä mutta nyt en enää halua eikä tee mieli jatkaa viestittelyä mutta mieheltä tulee kokoajan viestejä.. mikä olisi paras tapa lopettaa viestittely? Jos vaan lopetan yhtäkkiä vastaamasta ei se olisi mielestäni reilua. Apua.

22

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oi mies mut seurustellu sellaisten kans ja aina ne on toitottanu että puhu suoraa niin vissiin ne haluu et puhutaan suoraa.

    • Anonyymi

      Älä sano muuta kuin "Lopeta!"

      • Anonyymi

        Eikö olisi liian rajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi liian rajua?

        Juuri hyvä.


    • Anonyymi

      Kirjoita sille viesti, jossa kerrot, ettei hän olekaan sinun mieleesi ja että haluat lopettaa yhteydenpidon. Eli ole rehellinen ja suora. Onko liikaa vaadittu?

      • Anonyymi

        Kannatan myös tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan myös tätä.

        Myös kolmas kannattaja. Suoraan kertominen on reilumpaa ja armollisempaa kuin asian turhaan venyttäminen tai löysässä hirressä roikottaminen.

        Usein voi rehellisesti sanoa, että toinen on mukava eikä hänessä ole mitään vikaa, mutta omat tunteet ei nyt vaan syttyneet eikä siksi halua suhdetta.


    • Anonyymi

      On helvatun typerä mies, jos lähettelee viestejä jatkuvasti, sellaiselle voit sanoa ihan suoraan, että kiitos, en halua enää viestejä.

      Itse miehenä odotan vastavuoroisuutta, eli minulle ei tarvitse selittää mitään, riittää kun jättää vastaamatta, niin tulkitsen sen yhteydenpidon lopettamiseksi. Samaa odotan naisilta, jos en jatka keskustelua, olen silloin haluton jatkamaan, en selittele mitään, olen mennyt eteenpäin.

      • Anonyymi

        Olen nainen jolle mies noin teki ja sit se mies veti
        Känkkäränkät kun jatkoin eteenpäin

        Olin kuulemma horo joka ei välittäny yhtään

        Että näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen jolle mies noin teki ja sit se mies veti
        Känkkäränkät kun jatkoin eteenpäin

        Olin kuulemma horo joka ei välittäny yhtään

        Että näin

        Miten se veti känkkäränkät ja sait silti tiedon siitä, jos kerran lopetti yhteydenpidon sinun suuntaan? Vai mitä vttua yrität selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se veti känkkäränkät ja sait silti tiedon siitä, jos kerran lopetti yhteydenpidon sinun suuntaan? Vai mitä vttua yrität selittää?

        Sitä et mies oli loukkaantunu et mulla oli heti toinen mies enkå liehitelly sitä enemmän itselleni.

        Olis halunnu enemmän yritystä ja liehittelyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se veti känkkäränkät ja sait silti tiedon siitä, jos kerran lopetti yhteydenpidon sinun suuntaan? Vai mitä vttua yrität selittää?

        Oli siis edessä mustasukkaisuus känkkis kohtaus mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se veti känkkäränkät ja sait silti tiedon siitä, jos kerran lopetti yhteydenpidon sinun suuntaan? Vai mitä vttua yrität selittää?

        Niinpä, nyt ollaan mitä olennaisimman asian äärellä rollipalstalla…tämä mysteeri on ratkaistava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, nyt ollaan mitä olennaisimman asian äärellä rollipalstalla…tämä mysteeri on ratkaistava!

        No siten että seurustelimme ja sitten lopetti yhteydenpidon ja kun olin 4 kk hiljaa ja se näki mut toisen miehen kans sai känkkiksen

        Kato miehet on joskus niin pelaajia et yrittää egoonsa nostaa juupas eipäs ollako vai eikö olla peleillään

        Sit kuin nainen kyllästyy ja vaihtaa ukkoo niin mies saa känkkäränkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, nyt ollaan mitä olennaisimman asian äärellä rollipalstalla…tämä mysteeri on ratkaistava!

        Ja hyvin yleistä peliä huono itsetuntoisilta miehiltä

        Itkupotku känkikset on myös ihan perus kauraa

        Siinä lentää lapiot ja ämpärit kun miestä kiukuttaa et hommat ei mennykään niin kuin se tahtoi känkkäilyllään niiden menevän

        Sitten mennään maahan ja aletaan potkiin selällään maassa et tahtoo naisen huomion nainen horo kun nyt panee toista ukkoo


    • Anonyymi

      Kamaan helppiä kauko-ohjattavuudella.
      t: kiidonkake

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parempi vaan ilmoittaa että tää oli tässä.

    • Anonyymi

      Minä varmaan vaan lopettaisin viestittelyn pikkuhiljaa. Liian kova isku vasten kasvoja voi saada toisen sekoamaan.

    • Anonyymi

      Kuulostat mustasukkaiselta naiselta, jonka ihastus viestittelee toisen naisen kanssa ja nyt olet kuvitellut miehen tänne palstallekin kaipaamaan sitä toista.

    • Rehellisesti mutta kohteliaasti 👌. On törkeää vaan kadota.

    • Anonyymi

      yksipuolinen viestien tykittely on outoa, sukupuoleen katsomatta.

      jos ei itse tajua lopettaa, niin sano että nyt loppu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2062
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1773
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1577
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      79
      1240
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe