Enää ei ehdi tulla kanssani kilpailevaa Suomen profeettaa. . .

Anonyymi

Tuo lause on väärä-profeetta Harri Veijosen pamflettia!
Löytyy täältä prof-sivujen otsikoista!

Veijonen on NIIN paniikissa noiden "lopunaikojen" päivien ja merkkien ja "vuosiviikkojojensa" (!) kaaoksessa, että - mitä?

Hän "ennustaa, ettei -
" enää ehdi tulla kanssani kilpailsevaa Suomen profeettaa..."
Hän on huolissaan, että mahtaisiko tulla Parempi Ennustaja? Hän kun meni pieleen 100% siinä ennusteessa, joka koski 11.9.2021 hänen povaamaansa Kalliomoskeijan tuhoa!!

Voi sanoa, että

KIITOS OLKOON Totisen Taivaan Jumalan, ettei enää tarvitse tulla? Keitä?

No, kilpailijoita tuohon Väärien Valheprofeettojen kisaan! Jossa Veijonen nyt näyttelee Pääroolia! Ykköspaikkaa! Väärien Profeettojen Kultamitalisijaa!

KUKAAN tervenhenkinen ja raitis tosiuskova ei edes tahdo katsoa tuollaisen "kilpailun" saasteareenoille! Yök...

Jossa Pihot ja Sunit ja Veijoset ja Pasaset...
KILPAILEVAT maisesta kunniasta, maineesta ja julkisuudesta!

Mistä?

Että saisivat Väärän Profeetan Ykkössijan?

JUmala varjelkoon ketään enää pyrkimästä moiseen paholaisen palvelijoiden
eksyttäjäkaartiin!!

Jokainen totinen uskova kilvoittelee sillä kilparadalla, jossa - mitä?

Voittopalkinto kerran saadaan armosta, uskollisuudesta totella Herraa, opissa ja elämässä!

Psalmi 84

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte."

      "Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman."

      1 Kor 9 luvusta.

      Taivaallisealla kilparadalla ei kilpailla mm. "väärien profetioiden" runsaudesta!

      Vaan TOTUUDEN tien uskollisesta matkasta!

    • Anonyymi

      Kova on kilpailu väärillä profettoilla.

    • Anonyymi esittää väärän väitteen minusta. Minä tuon esiin profetioita, omia ja toisten saamia sanomia, mutta minä en ole mukana misään profeettakilpailussa. Siellä saa kisata Veijonen yksinään.

    • Anonyymi

      EREHDYKSIÄNI TURHA MUISTELLA
      Tapio Nousiaisen yhteydessä mainitsin yleisimmän syyn erehdyksille: "Hän selitti asioita runsaasti pikkutarkasti, jolloin luonnollisesti monet esitykset olivat metsässä." Minulla on ollut sama juttu. Toisarvoisia asioita on veikattu kuten henkilö, joka tekee valerauhan antikristuksen kanssa. Sanomallani tavalla peres-linja kyllä on toteutunut, mutta henkilö ei ollut Shimon Peres.

      Malacyn profetia: nykyinen paavi on kirkon viimeinen. Minä veikkasin edellistä, koska aikakauden uskottiin päättyvän valerauhaan jo hänen aikanaan. Olin väärässä paavista, mutta oikeassa siinä, että paavi, porton pää tuo kirkon siunauksen Jumalan tuomion syylle, Israelin maan jakamiselle Jerusalemin valerauhassa.

      Kaiken matkaa on odotettu antikristusta ja valerauhaa, ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä vaan sellaiset erehtymiset ovat aivan luonnollisia. Olen erikoistunut ylösoton tulon yksityiskohtiin ja moneen kertaan todennut, että olennaista on Jerusalemin valerauhan vahvistus seurakunnan ylösoton tulon merkiksi. Kenenkään muun kirjoissa ei edes sisällössä ole olennaista totuutta, mutta minulla jo kirjojeni otsikoissa: Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen sekä Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin.

      Jopa tuossa kirjassa "Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmohin". Siitä aiheesta skeptikko Otto J. Mäkelä pilkkasi jo vuonna 2000: "Palestiinalaisten kansallisneuvosto julistaa palestiinalaisvaltion istunnossaan Gazassa 15. marraskuuta, sanoi PLO:n johtoon kuuluvan kansallisneuvoston varapuhemies. Jos siis Arafat julistaa Palestiinan, Veijonen julistaa: Seurakunta lähtee!" Niin todellakin julistaa, mutta Palestiina ei tule ennekuin myös Jerusalemin valerauha. Veijonenhan nämä tietää, turha uskoa skeptikoiden ja palestiinalaisten puheisiin! HV

    • Anonyymi

      Sinä päivänä, sanoo Herra, katoaa rohkeus kuninkaalta ja päämiehiltä, papit tyrmistyvät ja profeetat hämmästyvät.

      • Anonyymi

        Kyllä nyt on parasta äänestää ja jos äänet ei riitä nostaa profeetta veijonen Suomen kuninkaaksi presitenttimme Niinistön rinnalle. Jesajan toisessa kirjeessä sanotaan , siellä missä Niinistö hallitsee Olkoon hänen henkisenä neuvonantajana Veijonen, joka 60 metrin profeettana on Pyhä myötähallitsemaan.


    • Anonyymi

      Kyllä näitä profeettakilpailun ehdokkaita on tullut koko ajan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe