Umpikujassa oleva

Anonyymi

Ei ehkä oikea paikka kysyä, mutta kuitenkin. Tapasin erittäin ihastuttavan naisen josta pidän todella paljon ja luulin, että hän pitää myös minusta tai ainakin sanoo pitävänsä MUTTA hän myös tapailee toista miestä eikä halua luopua kummastakaan ennen kuin on 100% varma kumman kanssa haluaisi jotain pysyvämpää. Muutama päivä mennyt jotenkin mitä hemmettiä fiiliksellä ja ajattelin jo laittaa pillit pussiin, mutta hän on sellainen kenet haluaisin.

Särjenkö sydämeni turhaan vai voisiko tällaisesta kehittyä edes mitään aitoa? Tuntuu jotenkin, että hän pelaa vain minulla, en tiedä.

39

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikea paikka kysyä😆, täällä on mitä kummallisimpia kysymyksiä, tämä ei ole yhtään outo, mutta jos haluat naisen näkemyksen asiaan.. Taistele! Jos hänellä on edes vähäsen tunteita, mahdollisuudet häneen on suuret, miks luovuttaisi hänet toiselle? Mies mies toimi hyvä mies!

    • Anonyymi

      Unohda tollanen muija... tai pane ensin ja sit heität menee.. toimii aina..

      • Anonyymi

        Tää. Tai sit alat itsekin tapailemaan toista naista. Kun tuo nainen tajuaa että sulla on vientiä, kiinnostuu ehkä hänkin lisää susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää. Tai sit alat itsekin tapailemaan toista naista. Kun tuo nainen tajuaa että sulla on vientiä, kiinnostuu ehkä hänkin lisää susta.

        Nainen ei kiinnostu tollaisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei kiinnostu tollaisen jälkeen.

        Kyllä kiinnostuu. Naiset haluavat aina niitä miehiä joita toisetkin naiset haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostuu. Naiset haluavat aina niitä miehiä joita toisetkin naiset haluavat.

        Ei kiinnostu. Nainrn vetäytyy. Saat pitää sen toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostuu. Naiset haluavat aina niitä miehiä joita toisetkin naiset haluavat.

        Ja kohta itketään kun rölli opettanu naisten käsittelyä toiselle miehelle ja mies ottaa neuvosta onkeensa mutta nainen pitääkin panomiehenä ja pleijerinä joka juoksee vaan pillun perässä

        Oon nähny kaveriporukois röllin tyyppisiä
        miehiä jotka tietävinä toisia miehiä ohjeistanu.
        Mä pyöritelly päätäni vieressä porukan ainoana naisena miettien et kun noita ohjeita noudattaa niin turpaan tulee ..

        Mut aloitukseen: noi väkisin vääntämällä yritykset rakastua ja luoda jonkun tinder-treffien tyypin kans suhdetta on aina tollasia.

        Ei olla oikein edes ihastuneita mut pyöritään usean kanssa treffien merkeis yrittäen ihastua oikeesti

        Ei suhteita kannata tolta pohjalta edes alottaa koska se on ihan turhaa alottaa suhdetta josta näkee heti ettei oo pysyvää

        Ei suhteet kestä jos niiden pohjana ole aidot tunteet.

        Ei mikään : yritämme kovasti tuntee aitoja tunteita ja leikkiä rakastuneita ja teeskennellä aitoa parisuhdetta

        Kulissisuhteet hajoo aina. Joten parempi olla edes alottamatta väärältä pohjalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostuu. Naiset haluavat aina niitä miehiä joita toisetkin naiset haluavat.

        Ei pidä paikkaansa!


    • Anonyymi

      Älä jatka enää. Rikot vaan itsesi.

      Terveisin eräs joka puhuu kokemuksen rintaäänellä.

      • Anonyymi

        Tätä pelkään itsekin.


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Terv. Paljon nähnyt.


    • Anonyymi

      Mitä jos kysyisit naiselta itseltään, etkä palstalaisilta.

      • Anonyymi

        Olenhan minä kysynytkin, mutta ei tiedä kumman haluaisi. Haluaa enemmän aikaa olla molempien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minä kysynytkin, mutta ei tiedä kumman haluaisi. Haluaa enemmän aikaa olla molempien kanssa.

        Tuo nainen haluaa sen toisen. Pitää sinua varalla.


      • Anonyymi

        👍...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nainen haluaa sen toisen. Pitää sinua varalla.

        Tuolta se tuntuu. Taidan viheltää pelin poikki ja ehkä maailmassa on joku nainen joka on kiinnostunut minusta ilman, että tarvitsee aikaa "miettiä". Kiitos kaikille vastaajille ja hyvää syksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minä kysynytkin, mutta ei tiedä kumman haluaisi. Haluaa enemmän aikaa olla molempien kanssa.

        Auts, sit se on taistelun paikka. Tai voit sä luovuttaa toiselle jos sen kestät.


    • Anonyymi

      Älä hyvä mies roiku missään pullukkatytössä. Etsi timmi yhden miehen nainen.

      • Anonyymi

        Tsot tsot ulkonäkö ei näihin liity.


      • Anonyymi

        Vastataan tähän, että nainen on timmissä kunnossa. Ehkä liian kaunis minulle olisi muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsot tsot ulkonäkö ei näihin liity.

        Se oli mielikuva ilmaisu. Emme ole nähnyt kuvaa.
        Turha on turhia murehtia. Maailmassa on miljardeja naisia joista vähintäänkin miljoonia hyviä kunnollisia ja kauniitakin ( kukin näkee kauneuden omalla tavalla).
        Älä tuhlaa elämääsi tai yhtään hetkeä tällaiseen hulluuteen mitä kerrot nyt olevan.


    • Anonyymi

      "mitä hemmettiä", jos olet se vaalea pystytukka kaukaa menneisyydestäni,
      niin en pelaa.

      Toista EI ole. Olet vain ja ainoastaan sinä.

      • Anonyymi

        Kaukaa menneisyydestä? Siltäkö tuo aloitus kuulosti sinusta? Kaikki liittyy sinuun taas??


    • Anonyymi

      Jos olet se vaalea pystytukka menneisyydestäni, joka et varmaankaan valitettavasti ole...Niin...

      Totuus löytyy some-sivultani, ja tiedäthän
      sinä sen itsekin: E-I O-L-E muita kuin sinä.
      (Pelkäätköhän jotakin?)

      Kuka muu minulla muka voisi olla. En kerta kaikkiaan keksi!

      Poistan kavereistani ja tuttavistani ihan niin monta henkilöä kuin haluat.

    • Anonyymi

      Alennat itsesi, älä mene siihen.
      Anna toisen mennä menojaan, kukaan normaali ei roikkuisi sellaisessa suhteessa.

    • Anonyymi

      No eikö tuo ole aika rationaalista parinvalintaa, että harkitsee viimeisen päälle kahdesta hyvästä ehdokkaasta. Maailmassa on totisesti liian paljon hätiköiden aloitettuja sinne päin suhteita, joissa sitten kärvistellään kun ei kehdata lopettaakkaan. On kai tuo sunkin etu että saat sitten varmasti sellaisen joka sinut on vartavasten valinnut. Ei niihin ensivaikutelmiin, eikä vähän pidempiinkään ole luottamista. Amerikkalaisessa deittailukulttuurissa tuo on ihan normikäytöstä, voithan toki itsekkin katella ympärilles ja suorittaa vertailua, että löytyykö parempaa. Ja sitten vasta kun tunteet varmemmat, varmistuneet aletaan vakavammin seurustelemaan. Teinimäistä joku rakastuminen ensisilmäyksellä. Kilpakosijat elokuvissakin peruskauraa, toki kelvattava omana itsenään.

      • Anonyymi

        Sinun tavallasi ei tule kuin avioerolapsia. Ei ne rationaalisesti luodut suhteet kestä, kun viimeistään keski-iässä ihminen tajuaa, että pakko saada sitä oikeaa rakkautta ennen kuin kuolee. Ja tämä on faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tavallasi ei tule kuin avioerolapsia. Ei ne rationaalisesti luodut suhteet kestä, kun viimeistään keski-iässä ihminen tajuaa, että pakko saada sitä oikeaa rakkautta ennen kuin kuolee. Ja tämä on faktaa.

        Avioerolapsia tulee myös niistä "rakkaussuhteista", kun se rakkaus vaan arjen myötä loppuu.


      • Anonyymi

        Ei ihmiset mistään lihatiskiltä ole joista vaan valita. Tuo on pelaamista ja ainahan voi erota jos ei miellytä.


    • Anonyymi

      Täysin väärä paikka kysyä.

    • Anonyymi

      Kenenkään itseään kunnioittavan miehen ei pitäisi mielestäni tuollaiseen suostua. Mieti onko hyvä ja terve parisuhde enää edes mahdollinen tilanteessasi?

    • Anonyymi

      Ei se varmaan kivalta tunnu miettiä perjantai-iltana, että tyttöystäväsi on toisen kanssa treffeillä ja ehkä intiimissä kiihkeässä hetkessä. Kyllä maailma on mennyt oudoksi. Otan osaa.

      • Anonyymi

        Onko reaktiosi sama jos mies toimisi vastaavasti?


    • Anonyymi

      Olin naisena vastaavassa tilanteessa ja koin sen loukkaavaksi ja raskaaksi. Totesin, että mies vain särkee sydämeni enkä halua jatkaa. Se loppui siihen, en pystyisi ikinä luottamaan häneen enkä ottaisi takaisin vaikka yrittäisi uudestaan.

    • Anonyymi

      Epäilen että tällaista olisi oikeasti tapahtunut.

    • Anonyymi

      Aloitus on trolli

      • Anonyymi

        Rolleti rolleti rollaillen vain !


    • Anonyymi

      Ihan selvästi pel pelaa sinulla. Huomannut ettet voi pysyä hänestä erillään, olet läheisriippuvainen.

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa kannata suostua penkitykseen, olet patemman arvoinen, tuollainen nainen on itsekäs hoopo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe