Miksei sekopäisestä ja turhasta kolminaisuusopista luovuta? Yhdestä opinkappaleesta luopuminen uhkaisi ketjureaktion lailla kyseenalaistaa ja kaataa muutkin absurdit opit.
https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2021/09/22/jakomielinen-jumala/
Jakomeilinen jumala (VA 2/2021)
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ativaparilla ei ole varmastikaan tähän mitään sanottavaa, vaan hän nostaa tilalle jotain valheellisia syyttelyketjujaan.
Jori ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
Jumala on yksi, joka toimii kolmessa persoonassa - täydellisessä sopusoinnussa:
- Isä Jumala
- Jeesus Kristus Jumala
- Pyhä Henki Jumala
Jokaisella kolmella Jumalan persoonalla on oma tehtävä, mutta he toimivat yhdessä, täydellisessä harmoniassa.
Jumalaton ei tätä ymmärrä.
Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.
- Anonyymi
On sen Ferrari fundamentaalonen kririikki, että vetää fundamentalistin hiljaiseksi.
Jori, ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
- Isä Jumala
- Jeesus Kristus Jumala
- Pyhä Henki Jumala
Jokaisella kolmella Jumalan persoonalla on oma tehtävä, mutta he toimivat yhdessä, täydellisessä harmoniassa.
Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.- Anonyymi
Antivapari kirjoitti:
Jori, ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
- Isä Jumala
- Jeesus Kristus Jumala
- Pyhä Henki Jumala
Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.Täyttä järjettömyyttä on tosiaan mahdoton ymmärtää.
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Korttitalo?
- Anonyymi
Kirkolliskokous halusi äänestyksen jälkeen, että eduskunnan pitää lailla päättää, mikä äänestyksellä syntynyt uskontunnustukseen kirkolla on.
>>>>Miksei sekopäisestä ja turhasta kolminaisuusopista luovuta? Yhdestä opinkappaleesta luopuminen uhkaisi ketjureaktion lailla kyseenalaistaa ja kaataa muutkin absurdit opit.<<<
.
Mäntysalo!
Älä puhu asioista joista et ymmärrä yhtään mitään.
Kumpihan se mahtaa olla sekopäinen:
kolminaisuusoppi
vai se
joka sanoo kolminaisuusopin olevan sekopäistä ja turhaa.
Mäntysalo!
Suutari pysyköön lestissään.
Jos et halua tietää ja tuntea totuutta, niin sinun on sitten nieltävä katkeria vapaa-ajattelun valheita.
Johanneksen evankeliumi:
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Neljä tosiasiaa:
https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf- Anonyymi
Jori ei tunne raamatun syntyhistoriaa sen mallia
Lähi- idässä on elänyt hallitsija joka oli isähaho nuorekas taistelija ja eteni kuin aave valloittaen ja siitä raamattu lähti
Sotarikolliset putinistit putsasivat Butshan ihmisistä
Macron, Ranska, tunti sitten
Kuvat, jotka saapuvat meille Butshasta, vapautetusta kaupungista lähellä Kiovaa, ovat sietämättömiä. Kaduilla satoja pelkurimaisesti murhattuja siviilejä. Myötätuntoni uhreja kohtaan, solidaarisuuteni ukrainalaisille. Venäjän viranomaisten on vastattava näistä rikoksista.
Les images qui nous parviennent de Boutcha, ville libérée près de Kiev, sont insoutenables. Dans les rues, des centaines de civils lâchement assassinés. Ma compassion pour les victimes, ma solidarité avec les Ukrainiens. Les autorités russes devront répondre de ces crimes. - Anonyymi
/Yhdestä opinkappaleesta luopuminen uhkaisi ketjureaktion lailla kyseenalaistaa ja kaataa muutkin absurdit opit./
Onpas Jorilla suuret luulot itsestään ja ihmisen mahdollisuuksista.
Jori on vaarassa tulla petetyksi. - Anonyymi
Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.
- Anonyymi
Onko se antautumisen merkki, että keskusteluun ei antzufuta.
- Anonyymi
Kirkkolaissa on tarkoitus eduskunnalla päätättää, mikä on kirkon uskontunnustukseen nuztus.
- Anonyymi
Uskovaisissa on Jumalan Pyhä Henki, joka kirkastaa sen totuuden että Jumala on kolmiyhteinen:
*Isä Jumala
*Poika Jumala (Jeesus Kristus)
*Pyhä Henki Jumala
Vapaa-ajattelijat ovat järkiuskonnollisia , eivät ymmärrä tätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784