Jakomeilinen jumala (VA 2/2021)

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ativaparilla ei ole varmastikaan tähän mitään sanottavaa, vaan hän nostaa tilalle jotain valheellisia syyttelyketjujaan.

      • Jori ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
        Jumala on yksi, joka toimii kolmessa persoonassa - täydellisessä sopusoinnussa:
        - Isä Jumala
        - Jeesus Kristus Jumala
        - Pyhä Henki Jumala

        Jokaisella kolmella Jumalan persoonalla on oma tehtävä, mutta he toimivat yhdessä, täydellisessä harmoniassa.

        Jumalaton ei tätä ymmärrä.
        Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.


    • Anonyymi

      On sen Ferrari fundamentaalonen kririikki, että vetää fundamentalistin hiljaiseksi.

      • Jori, ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
        Jumala on yksi, joka toimii kolmessa persoonassa - täydellisessä sopusoinnussa:
        - Isä Jumala
        - Jeesus Kristus Jumala
        - Pyhä Henki Jumala

        Jokaisella kolmella Jumalan persoonalla on oma tehtävä, mutta he toimivat yhdessä, täydellisessä harmoniassa.

        Jumalaton ei tätä ymmärrä.
        Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.


      • Anonyymi
        Antivapari kirjoitti:

        Jori, ei varmaan tunne Raamatun Jumalaa, kolmiyhteistä Jumalaa.
        Jumala on yksi, joka toimii kolmessa persoonassa - täydellisessä sopusoinnussa:
        - Isä Jumala
        - Jeesus Kristus Jumala
        - Pyhä Henki Jumala

        Jokaisella kolmella Jumalan persoonalla on oma tehtävä, mutta he toimivat yhdessä, täydellisessä harmoniassa.

        Jumalaton ei tätä ymmärrä.
        Kun ihminen tulee uskoon niin Jumala valaisee tätä asiaa kristitylle.

        Täyttä järjettömyyttä on tosiaan mahdoton ymmärtää.


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Korttitalo?

    • Anonyymi

      Kirkolliskokous halusi äänestyksen jälkeen, että eduskunnan pitää lailla päättää, mikä äänestyksellä syntynyt uskontunnustukseen kirkolla on.

    • >>>>Miksei sekopäisestä ja turhasta kolminaisuusopista luovuta? Yhdestä opinkappaleesta luopuminen uhkaisi ketjureaktion lailla kyseenalaistaa ja kaataa muutkin absurdit opit.<<<
      .
      Mäntysalo!
      Älä puhu asioista joista et ymmärrä yhtään mitään.
      Kumpihan se mahtaa olla sekopäinen:
      kolminaisuusoppi
      vai se
      joka sanoo kolminaisuusopin olevan sekopäistä ja turhaa.

      Mäntysalo!
      Suutari pysyköön lestissään.
      Jos et halua tietää ja tuntea totuutta, niin sinun on sitten nieltävä katkeria vapaa-ajattelun valheita.

      Johanneksen evankeliumi:
      14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      Neljä tosiasiaa:

      https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf

    • Anonyymi

      Jori ei tunne raamatun syntyhistoriaa sen mallia

      Lähi- idässä on elänyt hallitsija joka oli isähaho nuorekas taistelija ja eteni kuin aave valloittaen ja siitä raamattu lähti

      Sotarikolliset putinistit putsasivat Butshan ihmisistä

      Macron, Ranska, tunti sitten

      Kuvat, jotka saapuvat meille Butshasta, vapautetusta kaupungista lähellä Kiovaa, ovat sietämättömiä. Kaduilla satoja pelkurimaisesti ​​murhattuja siviilejä. Myötätuntoni uhreja kohtaan, solidaarisuuteni ukrainalaisille. Venäjän viranomaisten on vastattava näistä rikoksista.

      Les images qui nous parviennent de Boutcha, ville libérée près de Kiev, sont insoutenables. Dans les rues, des centaines de civils lâchement assassinés. Ma compassion pour les victimes, ma solidarité avec les Ukrainiens. Les autorités russes devront répondre de ces crimes.

    • Anonyymi

      /Yhdestä opinkappaleesta luopuminen uhkaisi ketjureaktion lailla kyseenalaistaa ja kaataa muutkin absurdit opit./

      Onpas Jorilla suuret luulot itsestään ja ihmisen mahdollisuuksista.
      Jori on vaarassa tulla petetyksi.

    • Anonyymi

      Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

    • Anonyymi

      Onko se antautumisen merkki, että keskusteluun ei antzufuta.

    • Anonyymi

      Kirkkolaissa on tarkoitus eduskunnalla päätättää, mikä on kirkon uskontunnustukseen nuztus.

    • Anonyymi

      Uskovaisissa on Jumalan Pyhä Henki, joka kirkastaa sen totuuden että Jumala on kolmiyhteinen:
      *Isä Jumala
      *Poika Jumala (Jeesus Kristus)
      *Pyhä Henki Jumala

      Vapaa-ajattelijat ovat järkiuskonnollisia , eivät ymmärrä tätä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe