Onko kukaan hakenut muuntokoulutukseen sairaanhoitajasta farmaseutiksi? Millainen on aineistokoe? Onkmo vaikea päästä?
Farmasia
5
631
Vastaukset
- Drug addict
Tietääkseni farmasiaan hakevat sairaanhoitajat ovat samalla viivalla muiden hakijoiden kanssa, ei heille mitään erillisvalintoja ole.
Helsinkiin on erillishaku valmiille farmaseuteille proviisorin koulutusohjelmaan ,sekä lääkealan ammatillisen tutkinnon suorittaneille oma valintakiintiönsä farmaseutin koulutusohjelmaan.
Eli farmaseutista proviisoriksi ja lääketyöntekijästä farmaseutiksi. Muut hakijat ovat samassa kiintiössä kuin YO:t.- Laura
http://www.apteekkiduuni.net/do/page?rs=652/:5918/
tuolla tietoa tämän vuoden muutokoulutuksesta. itse en tunne ketään joka olisi tulossa kokeisiin. - Tuleva farmaseutti?
Soitin Palmeniaan, ja kysyin, että millaiset kokeet on. Sanottiin, että aineistokekeeseen et voi valmistautua ennalta. Siellä annetaan luettavaksi matskua, jota saat lukea 45 minuuttia. Sen jälkeen paperit kerätään pois, ja saat annetun matskun perusteella vastata kysymyksiin. Aikaa on 45 minuuttia.
- Minä
Olen hakenut ko. koulutukseen ja nyt siis kokeet edessä. Jos käy hyvin ja opiskelupaikka olisi tiedossa, niin seuraava ongelma onkin sitten raha. Kun olen jo muutamia vuosia työelämässä ollut, niin se on aika kova pudotus jäädä opintotuelle ( jos edes mahdollistakaan minulle ). Kuinkahan paljon olisi mahdollista käydä töissä tuon opiskelun rinnalla ? Mutta ensin asia kerrallaan ja ensin kokeisiin... Jos tätä lukee useampi muuntokoulutukseen hakenut, niin olisi mukava tietää minkä ikäisiä olette.
- Tuleva farmaseutti?
...pääsykokeisiin 3.5. Apua, nyt ahistaa, ois pitäny lukee fysiologiaa ihan urakalla! Kannattaa olla tarkkana paljon tekee töitä opiskelun ohessa. Miun työkamu luki sairaanhoitajaks vanhal iällä ja teki ohes duunii, nyt Kela karhuaa n. 100 000 vanhaa mk takas. Ikäkysymykseen, mie oon 30-kymppine. Soveltuvuuskokeissa näkyillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837