Lukekaa

gdfan

Mua alkaa pikkasen ottaa päähän ku tänne palstal tulee jotku 30 vanhukset valittaa green daysta. te voitte luoda jonkun oman valituspalstan, mut älkää kokoajan kritikoiko niitä faneille. se alkaa olla TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ! jotkut niist green day faneist EHKÄ tietää muunki blvd. of broken dreamssin, joten ei tarvii valittaa!

11

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "30 vanhukset"?

    • M'K

      siis MITÄ??!?!??
      30 v. vanhukset?!!?!? onks muka 30 v. vanhuksia!?
      jos on nii sitte (sun mielestä)
      billie,mike ja tre on vanhuksia!!
      >:O ja ne on 33!
      ja ne EI TOD oo vanhuksii!!>:O mieti ite ennen ku tuut kirjottaa tänne!
      (ei millää pahal!)
      mut hei.... kul muaki ärsyttää et jotku paskat tulee tänne haukkuun! mut MIETTIKÄÄ! tänne kirjottaa vain ne jotka tykkää Green Daystä!
      joten neki jotka kirjottaa siitä paskaa nii neki siis tykää Green Daystä! :D :P :D
      ainaki mä nii päättelin!

      • d>p

        no joo oot tavallaan oikeessa. kyl mä joskus gdstä tykkäsin. mut tääl vaan ihmiset kysyy kaikenlaista nii ei kai se oo kiellettyä vastata. kolmekymppiset ei tod oo ainoita jtka valittaa. eikä vanhuksia. ootte onnekkaita, tänne ei sentäs mikkään linkin park fanit tuu niinku iron maidenin foorumille, tosi ärsyttävää meinaan.


      • M'K
        d>p kirjoitti:

        no joo oot tavallaan oikeessa. kyl mä joskus gdstä tykkäsin. mut tääl vaan ihmiset kysyy kaikenlaista nii ei kai se oo kiellettyä vastata. kolmekymppiset ei tod oo ainoita jtka valittaa. eikä vanhuksia. ootte onnekkaita, tänne ei sentäs mikkään linkin park fanit tuu niinku iron maidenin foorumille, tosi ärsyttävää meinaan.

        no miks ite sit tuut tänne tahallaa haukkuun sitä jos tiiät et se on ihan vittumoisen ärsyttävää?!?!?!?
        koska se on
        vaik ei sil kyl välii vaik kuka tulis tänne haukkuun sitä KOSKA AITOJEN green day fanien mielipiettä ei voi muuttaa!! :P
        eli yrityksesi meni PIELEEN"!


    • gdfan

      Oikeesti, ton viestin on tehny mun VITUN IDIOOTTI kaumni! Se vaan sattus käyttää mun nimimerkkii et saisin huonon maineen. Se ite pitää jostai good charlotest. =/ yök, yök ja YÖK! Miten se ees kehtas pilata mun maineen? Nyt se saa turpaa!
      Mua ei ees oikeestaa haittaa et jotkut tulee haukkuu gd:tä, se vaa on niitten mielipide!
      Oikeesti, anteeksi kun mun idiootti kamu kirjotti tollast. Hävettää jo sen puolest...

      • green charlotte

        jotku täällä taitaa luulla ettei green daystä ja good charlotesta voi pitää molemmista. siinä ootte väärässä koska mä oon ihan hulluna kumpaanki pändiin.


      • gdfan
        green charlotte kirjoitti:

        jotku täällä taitaa luulla ettei green daystä ja good charlotesta voi pitää molemmista. siinä ootte väärässä koska mä oon ihan hulluna kumpaanki pändiin.

        mun kaveri ei ainakaa pidä molemmista, vaan ainoastaan good charlotesta. mä TOTTA KAI RAKASTAN GREEN DAYTA!!! ja vihaan good charlottee.
        ostin viikonloppuna Dookien ja Insomniacin! molemmat on aivan ihania!


      • gc gd
        green charlotte kirjoitti:

        jotku täällä taitaa luulla ettei green daystä ja good charlotesta voi pitää molemmista. siinä ootte väärässä koska mä oon ihan hulluna kumpaanki pändiin.

        must green day ja good charlotte on molemmat kans tosi tosi hyvii ja must niil on jotenki jopa vähän samallasita musaa.. jotenki.. ja siis eihän ne nytte siis nii hirveesti eroo toisistaan (tiiän että saan kuulla tästä)mut siis olishan se tavallaa viel "oudompaa" jos tykkäis vaikka elviksestä ja metallicasta.. ni sehän on paljo erilaisempaa.. nojoo ette varmaa tajuu mut silti


      • omfgroflmao
        gdfan kirjoitti:

        mun kaveri ei ainakaa pidä molemmista, vaan ainoastaan good charlotesta. mä TOTTA KAI RAKASTAN GREEN DAYTA!!! ja vihaan good charlottee.
        ostin viikonloppuna Dookien ja Insomniacin! molemmat on aivan ihania!

        joko osaat nimetä Insomniacin ensimmäisen kappaleen?


      • Punk-Rock
        gc gd kirjoitti:

        must green day ja good charlotte on molemmat kans tosi tosi hyvii ja must niil on jotenki jopa vähän samallasita musaa.. jotenki.. ja siis eihän ne nytte siis nii hirveesti eroo toisistaan (tiiän että saan kuulla tästä)mut siis olishan se tavallaa viel "oudompaa" jos tykkäis vaikka elviksestä ja metallicasta.. ni sehän on paljo erilaisempaa.. nojoo ette varmaa tajuu mut silti

        ihan samaa mieltä ku te! mäki tykkään Green Daystä JA Good Charlotesta:)


      • mie
        Punk-Rock kirjoitti:

        ihan samaa mieltä ku te! mäki tykkään Green Daystä JA Good Charlotesta:)

        miekii tykkään green dayst,good charlottest ja lisäks offspringist...mut kyl nii tten musa (siis gd:n ja gc:n) on tavallaa aika samanlaista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe