Näin tamperelaisena olen ehdottomasti sitä mieltä että ratikkaa on jatkettava Ylöjärvelle pikimmiten. Parhaassa tapauksessa saamme ylöjärvelaiset maksamaan Mansenkin ratikkavelkoja.
Ratikka saatava Ylöjärvelle
41
1421
Vastaukset
- Anonyymi
Kangasalla asuu äveriästä väkeä, ratikka sinnekin. Pirkkalan väki joutaa tulla talkoisiiin kans. Annetaan vahingon kiertää, tai levitä.
- Anonyymi
Aina kun virroitin putoaa, niin 500 000€ lasku ylöjärvelle.
- Anonyymi
Tampere seuran myyntituotteita tehdään Ylöjärvellä sekundasta eli kierrätetystä.
- Anonyymi
Vaan mistä me Ylöjärvellä saadaan se onkelmaristeys jossa kolisoo sillon tällön? Tampereella niitä tuntuu olevan useempia.
- Anonyymi
E iköhän tuo ole mikkolan ja hartuntien risteys :)
- Anonyymi
Ilman muuta miljoonakaupunki Ylöjärvi tarvitsee ratikkaa, ja onhan se hyvä Ylöjärvenkin ottaa osaa Tampereen ratikan kustannuksiin, kun Tampere halusi imagoaan nostaa ratikalla. Ylöjärven veronmaksajien täytyy ilman muuta tukea miljoonakaupunki Tampereen imagonrakennusta.
- Anonyymi
Niin, täytyyhän muiden maksaa, että Tampere saa tekosaariaan ja tunneleitaan.
- Anonyymi
Eikö Lielahti Tesoma Nokia vihola linjalle saada omaa linjaa? Lielahdesta tipotielle on jo kyllin vaikeaa saati Nokialle tai tesomalle.Jalkakäytävä puuttuu myös Vaasaan kääntyviltä vintterin mutkasta kun käännytään ja pysäkkiä puuttuu muutenkin kun ulkomaalaiset miehittää Suomen massoina.Pitää niille tehdä myös Nokialle menevän pikatien viereen lisä kaista busseille ja pyöräily tue niin että pääsee vihnuksen ylikin suoraan hautausmaan ohi viholaan edenille.Sehän on luvattu maa kun oikea luvattu maa on hukassa.
- Anonyymi
Muuten olen sitä mieltä että jos tamperelaiset välttämättä haluavat ratikan Ylöjärvelle niin he saavat myös kustantaa sen, sekä rakentamisen että operoinnin ja maksaa myös vuokraa kiskojen maapohjasta. Sehän ei ole mikään ongelma koska Tampereella on keksitty pohjaton rahasampo josta voidaan kustantaa kaikki kalliit turhakkeet!
- Anonyymi
Niin vaan väki lisääntyy kun arabiasta Thaimaasta tuodaan Ukrainasta että kokonaan uusi juna raide tarvitaan Poriin asti ja junavaunut nykyaikaan .
- Anonyymi
Jokainen kunta kustantaa oman osansa ratikasta - tai jos ei ratikasta niin sitten muusta julkisesta liikenteestä. Onhan se hauskaa sitten, kun Ylöjärveltä tulee Tampereelle, niin Lielahden huudeilla joutuu vaihtamaan linja-autosta ratikkaan.
- Anonyymi
Ei vaan Lielahteen tarvitaan liityntäpysäköintipaikka johon voi jättää oman autonsa ja vaihtaa ratikkaan. Samahan tarvittaisiin Ylöjärvellekin jos ratikka sinne jostain käsittämättömästä syytä päätettäisiin jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Lielahteen tarvitaan liityntäpysäköintipaikka johon voi jättää oman autonsa ja vaihtaa ratikkaan. Samahan tarvittaisiin Ylöjärvellekin jos ratikka sinne jostain käsittämättömästä syytä päätettäisiin jatkaa.
Mikä lienee "liityntäpysäköintipaikan" tarvitsema ala? Viisi hehtaaria, vai 10 ? Mikä lienee maan hinta niillä nurkilla? Oli mitä oli, ylöjärvelainen artisti maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lienee "liityntäpysäköintipaikan" tarvitsema ala? Viisi hehtaaria, vai 10 ? Mikä lienee maan hinta niillä nurkilla? Oli mitä oli, ylöjärvelainen artisti maksaa.
Artisti maksaa aina, tässä vaihtoehdossa vain vähemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lienee "liityntäpysäköintipaikan" tarvitsema ala? Viisi hehtaaria, vai 10 ? Mikä lienee maan hinta niillä nurkilla? Oli mitä oli, ylöjärvelainen artisti maksaa.
Nykyään niitä pysäköintejä kaivetaan maan alle tai kerroksiin taloina.Eniten parkkitilaa tarvii rekat johonkin kun ne joutuu vaihtamaan peräkärryä viemään osan jonnekin hakeen jostain niin peräkärry jää vähäksi aikaa johonkin ne vaihtaa peräkärryä kuormaa yhtenään.Voisi olla WC ja kahvitila.Raskasta työtä.Mutta jos nyt ensin saisi suoran bussin edes viholaan ja tesomalle sekä hautausmaalle sinne.
- Anonyymi
Ylöjärven ratikka rikastuttaa vaan gryndereitä, Mitä maalaiskaupunki siitä hyötyy?
- Anonyymi
Älä valita niin hyvä on matala lattia bussit junat kuin ratikat rollaattoreille käsisauvoilla kuin rattaiden kanssa liikkuville ja muistakaa nyt että ratikka 1 menee Tayks ratikka 3 Hervanta lielahti.
- Anonyymi
ylöjärveläisenä ihmettelen miksi meidän pitäisi maksaa Tampereen ylivelkaiset investoinnit, häh?
- Anonyymi
Asiakkaat maksaa lopulta kaiken.
- Anonyymi
Haluaako Ylöjärvelle ratikan joku muukin kuin kiinteistömoguli, joka ei ole tainnut koskaan käyttää julkistaliikennetä?
- Anonyymi
Minä haluan ne raiteet siihen upottavalle löllymaalle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan ne raiteet siihen upottavalle löllymaalle .
Nykyään talot rakentaa myös jotkut hiekalle tai siirtomaalle niin pelkkää vaan tukipilaria tuskin ne sortumatta kauan kestää.
- Anonyymi
Ylöjärvelle tarvitaan ratikka, et pääsen kotiovelta Ylöjärveltä Tampereelle teranssille hämeenkadulle kesällä kauniina päivänä juomaan kylmää olutta.
- Anonyymi
Siitä voi jatkaa Nokialle ratikkaan sitten suoraan vaan. Työläiset pääsee töihin.
- Anonyymi
kummaa juttua .kun ei tajuta maksamme jo nyt tunnelin,ratikan ja tekosaaren kustannuksia. koska tampere sai niihin valtiolta rahaa eli meiltä lähes kaikilta suomalaisilta.koska sielä oli johtajana lauri lyly joka on muille paikkakunnille tyly. näin se menee pikkupitäjät maksaa isojen investoinnit.yritetääs saada tänne johonki isoon suunnitelmaan kuten nokia areena vähä valtion rahaa.ei saada ollaan liian pieniä kelvataan vaan maksaan tampereen isot ideat.samas venees on kyllä nokia,pirkkala ja kangasala.jos se ny lohduttais vähä.
- Anonyymi
Kotirannan ehdotuksen mukaisesti kannattaisi liittyä Tampereeseen, sitten täälläkin on miltei kaikki mukavuudet ja vielä ratikka matkan päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotirannan ehdotuksen mukaisesti kannattaisi liittyä Tampereeseen, sitten täälläkin on miltei kaikki mukavuudet ja vielä ratikka matkan päässä.
Mieluummin venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotirannan ehdotuksen mukaisesti kannattaisi liittyä Tampereeseen, sitten täälläkin on miltei kaikki mukavuudet ja vielä ratikka matkan päässä.
Onko Kotiranta kulkenut joskus julkisilla??? Pysäkin välit harvenevat, vaikeaa vanhuksilla ja liikuntarajoitteisilla. Tarvitaan myös sama määrä saattolinja-autoja kuljettamaan ratikalle jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotirannan ehdotuksen mukaisesti kannattaisi liittyä Tampereeseen, sitten täälläkin on miltei kaikki mukavuudet ja vielä ratikka matkan päässä.
ei tyhmempi idea jos liitytään manseen. mut täytyy saada samat edut kun ahvenanmaa aikoinaan. ku jäi suomen riesaksi ku ruotsille se ei kelvannu. sama tää natoon liittyminen helpoin ku hyökätään norjaan tai viroon. sit tulee natojoukot ja hävitään ja hyväksytään niiden vaatimus liittyä natoon kuinka helppoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kotiranta kulkenut joskus julkisilla??? Pysäkin välit harvenevat, vaikeaa vanhuksilla ja liikuntarajoitteisilla. Tarvitaan myös sama määrä saattolinja-autoja kuljettamaan ratikalle jne.
No erikoista ettei pysäkiltä saa hakattua jäätä bussin pyörien tieltä tai pysäkillä odottavien.
- Anonyymi
Tarvitaanko ratikkaa Ylöjärvelle, mielestäni ei.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
MonoRaipe tarvitaan.
- Anonyymi
Ei kun se on ihan huono ja tyhmä ja huono.
- Anonyymi
Pieni maalaispitäjä ei kyllä ratikkaa tartte.Maksumiehen vaan tarttevat.
- Anonyymi
Ylöjärvellä metsäkylässä, asuntilassa, siivikkalassa ja haavistolla asuu niin äveriästä porukkaa et kyllä meidän köyhien tarvii saada ratikka mikkkolantielle ja vanhalle kuruntielle. Heh heh Maksumiehet löytyy kunhan vaan päätetään rakentaa.
- Anonyymi
Ei siltaa ole saanut tehtyä Teiskossa kuruun.
- Anonyymi
Metro se olla pitää. saadaa suojaa tarvittaessa.
- Anonyymi
Ehdottomasti ratikka pitää jatkaa Ylöjärvelle ja mieluiten oikein nopealla aikataululla.
Taloni sijaitsee melko lähellä ratikkalinjausta Tampereen puolella ja on odotettavissa että läheltä kulkeva ratikka (n. 250m) nostaa selvästi taloni myyntiarvoa.
Itse en ratikkaa tarvitse, enkä käytä, mutta arvonnousun kannalta ratikka on oikein tervetullut.- Anonyymi
Ylöjärven rautatiesillat täytyy leventää,
jotta Pohjoisen kaksoisraide mahtuu läpi.
Suppeaa nuukailua täytyy välttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöjärven rautatiesillat täytyy leventää,
jotta Pohjoisen kaksoisraide mahtuu läpi.
Suppeaa nuukailua täytyy välttää.Paikallisjunat tarvii uuden raiteen Poriin 10 pysäkkiä lisää ! Erikoista ettei Tammelassa ole pysäkkiä Porin junalle. Uusia talojakin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379