Odotan sun yhteydenottoa nainen

Anonyymi

Hamaan loppuun saakka!

106

2365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole tulossa.

    • Anonyymi

      Miksi et itse ota?

    • Anonyymi

      Odotus yhdistää meitä. Mä en kyllä hamaan loppuun saakka haluaisi odottaa, jotain tarvis ennen loppua tapahtuakin.

    • Anonyymi

      Kauheaa, jos molemmat vaan odottaa. Annapa joku tunniste ja kerro samalla miten sua saa lähestyä. Toimin jos osuu.
      -nainen

      • Anonyymi

        Olen kertonut sinulle tavan. Siinä tunniste ja vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut sinulle tavan. Siinä tunniste ja vastaus.

        Ohi siinä tapauksessa. Mitään tuollaisia ei juteltu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut sinulle tavan. Siinä tunniste ja vastaus.

        inulla on musta pyöratuoli mustat housut mudtsa takki tule vaan ihan rohkeasti vaan ja sitten tullaan minun huoneeseen ei minua tarvitse pelatä


    • Anonyymi

      Ja minä miehen, aloitteen teko on hänellä jos oikeasti on minusta kiinnostunut.

      • Anonyymi

        kuule jos en olisi niin enhan mina haluaisi sinua nahba ja lisaksi saadaan puhuttua kaikki asiat selviksi saan ison halin ja paasen sinun kainaloon siina kaikki jos loppuu siihen niin ei voi mitaan mutta jos jatkuu siita niin sitten taas mietitaan helppo nakki en mina purematta niele.


      • Anonyymi

        Trolli!


    • Anonyymi

      Mies, miksi sinun on niin vaikea ottaa minuun yhteyttä?
      Sinähän tiedät, että pidän sinusta paljon. n>m.

      • Anonyymi

        Pelkään tulevaa hylkäämistäsi, se rassaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään tulevaa hylkäämistäsi, se rassaa mieltä.

        En hylkää sinua, en pysty siihen, olet mennyt mun ihon alle jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään tulevaa hylkäämistäsi, se rassaa mieltä.

        Voisimmeko olla vain ystäviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimmeko olla vain ystäviä?

        Minun puolesta voimme, hänen kanssaan. Kunhan saan pitää yhteyden häneen edes jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolesta voimme, hänen kanssaan. Kunhan saan pitää yhteyden häneen edes jotenkin.

        Sovittu olemme ystäviä emme muuta ja ystävyys on kallisarvoista.


      • Anonyymi

        sitapaitsi sina otit minuun yhteytta ensin ja nyt sitten kirjoitellaan taalla ei nyt taas vangata samasta asiasta joka on kayty lapi jo hiton moneen kertaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimmeko olla vain ystäviä?

        voi siina kayba niinkin en osaa viela sanoa mitaan


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        juuri niin


    • Anonyymi

      Odotakaamme siis kaikki yhdessä. Syy miksi en voi ottaa häneen yhteyttä on, että olen jo häneen tuloksetta sitä yrittänyt. aloittaja

      • Anonyymi

        Yritä uudelleen. Jos meni vaikka ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä uudelleen. Jos meni vaikka ohi

        Ei mennyt kun oli lukukuitattu. Pakko vain minun myöntää, ettei minusta ollut hänelle sitä mitä hän haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt kun oli lukukuitattu. Pakko vain minun myöntää, ettei minusta ollut hänelle sitä mitä hän haluaa.

        voi olla etta en valttamatta halua mitaan entas sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi olla etta en valttamatta halua mitaan entas sinä

        yritan etten mitaan halua


    • Anonyymi

      Millä tavalla olet ottanut yhteyttä? Ota uudestaan, ole hyvä ja pian.

    • Anonyymi

      Juu viestillä lähestyin - no answer (jo muutama kk sitten)

      • Anonyymi

        Soittamalla ne yhteydet otetaan jos asioita ratkotaan, eikä viesteillä. n


      • Anonyymi

        Laitahan mies nyt semmonen tunniste, että ei tarvi arvuutella täällä. Kun oltiin viimeksi tässä tilanteessa niin sun yhteydenotto meni muistatko minne? Eli ohi on voinu nyt hyvinki mennä jos nyt Se olet ja yhteyttä yrittänyt ottaa.


    • Anonyymi

      Et sitten sinäkään omi nainen mitään vääriä viestejä täältä, jos en minäkään. En odota yhteydenottoasi. Tiedän ettei se noin vaan onnistu.

      • Anonyymi

        Okei, mutta entäs kun haluan sut, mitä sille tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mutta entäs kun haluan sut, mitä sille tehdään?

        Tehdään mitä voidaan. Enempää emme voi asialle tehdä. Minä haluan olla semmoinen kuka osaa toimia, mutta ei toimiminenkaan aina ole oikea ratkaisu. Tietenkin jos haluaa olla yhdessä niin on tehtävä jotain, mutta asioita ei voi vaan pakottaa tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään mitä voidaan. Enempää emme voi asialle tehdä. Minä haluan olla semmoinen kuka osaa toimia, mutta ei toimiminenkaan aina ole oikea ratkaisu. Tietenkin jos haluaa olla yhdessä niin on tehtävä jotain, mutta asioita ei voi vaan pakottaa tapahtumaan.

        Olipas ympäripyöreä vastaus. Välttelyn makua.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas ympäripyöreä vastaus. Välttelyn makua.
        - sivusta

        Ja sinun vastaus? Missä se on, kun se on parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään mitä voidaan. Enempää emme voi asialle tehdä. Minä haluan olla semmoinen kuka osaa toimia, mutta ei toimiminenkaan aina ole oikea ratkaisu. Tietenkin jos haluaa olla yhdessä niin on tehtävä jotain, mutta asioita ei voi vaan pakottaa tapahtumaan.

        Älä leiki tällaisessa tilanteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä leiki tällaisessa tilanteessa

        En leiki. Ei ihminen voi tehdä enempää kuin mitä voi. Se on aika yleistä että odotetaan toiselta jotain tekoja vaikka jos oikeasti on halu, uskoa ja keinot niin jokainen toimii. Eli jokin noista puuttuu jos mitään ei tapahdu.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei onnistu? Onnistuu soittamalla tai kirjottamalla. Molempiin suuntiin kaiketipuhelin toimii. n


    • Anonyymi

      Mulla on kiintymyssuhde häneen ja olen varattu. En ole romanttisesti ihastunut vaan koen muuta yhteenkuuluvuutta.
      Ikävöinkin joskus häntä.
      Tykkään hänestä ihmisenä. Ehkä hän on sielunkumppanini, luulen

      • Anonyymi

        Mitäpä jos keskittyisit puolisoosi. Koet yhteenkuuluvuutta vain, koska haluat osallistua palstalla. Haluat olla joku jota joku kaipaa täällä. Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos keskittyisit puolisoosi. Koet yhteenkuuluvuutta vain, koska haluat osallistua palstalla. Haluat olla joku jota joku kaipaa täällä. Et ole.

        Höpsistä. Ei tämä palsta ole tarkoitettu yksinomaan romantiikan nälkäisille. Kaivata voi ihmistä muutoinkin.
        Ei minua täällä kukaan kaipaa. Palsta on useimmille vain pirkautumis ja leskustelupaikka. Vasta tulin tänne.
        Ei tää mikään tinder ole sentään. Kirjoituksesi kuulostaa ikäänkuin tää olisi jokin romantiikan tyyssijä jossa ihmiset hiohottavat toistensa niskaan.
        Kuvittelin että täällä voi ikävöidä muutakin kuin tuollaista romantiikkaa.
        Tottakait haluan osallistua palstalla keskuateluihib, onko se kiellettyä? Mutta ruota loppua en ymmästänyt että joku kaipaisi täällä juuri minua.
        Tai onko tää palsta sellainen jossa vain ikävöidään ihastumis mielessä? Jos on niin silloin lähden äkkiä pois. En sellaiseen sentään hjalua osallistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos keskittyisit puolisoosi. Koet yhteenkuuluvuutta vain, koska haluat osallistua palstalla. Haluat olla joku jota joku kaipaa täällä. Et ole.

        Jonkun pitää keskittyä puolisoonsa. Aikamoisia neuvoja ihmisiä tuntematta. Mistäs täällä kukaan tietää kannattaako jonkun keskittyä puolisoonsa vai enemmänkin olla keskittymättä puolisoonsa. Mulle tulee väliin mieleen, että voiko täällä oikeesti joku olla kyttimässä puolisoonsa, mutta mitä järkee siinä on. Tähän ei oo mikään seuranhakupalsta ja jos joku kuvittelee jonkun täältä saavan huonoja vaikutteita niin ihan oikeesti ei kuulosta hyvältä Suomessa sananvapauden ja ajatusten rajoittaminen. Samoin puolison kyttäys, ei ketään pysty pakotetaan oleen pettämättä, jostain he tilaisuuden aina saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun pitää keskittyä puolisoonsa. Aikamoisia neuvoja ihmisiä tuntematta. Mistäs täällä kukaan tietää kannattaako jonkun keskittyä puolisoonsa vai enemmänkin olla keskittymättä puolisoonsa. Mulle tulee väliin mieleen, että voiko täällä oikeesti joku olla kyttimässä puolisoonsa, mutta mitä järkee siinä on. Tähän ei oo mikään seuranhakupalsta ja jos joku kuvittelee jonkun täältä saavan huonoja vaikutteita niin ihan oikeesti ei kuulosta hyvältä Suomessa sananvapauden ja ajatusten rajoittaminen. Samoin puolison kyttäys, ei ketään pysty pakotetaan oleen pettämättä, jostain he tilaisuuden aina saa.

        Ja mulla ei tosiaankaan ole tarkoitua pettää. Laitoin virstin kun kaipaan sitä yhteyttä ystävänä ja hänen läheisyyttään. En ole ollut eswa ihastunut häneen. Ikävöin välillä häntä kuitenkin.
        Barmaan luulin että kun lukee palstan aiheeksi "ikävä" että ae tarkoittaa tuota tunnetta eikä yksinomaan käaittele ihastumista.
        Ikävää voi tuntea muutoinkin.
        Tottakait keskityn puolisooni ja rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla ei tosiaankaan ole tarkoitua pettää. Laitoin virstin kun kaipaan sitä yhteyttä ystävänä ja hänen läheisyyttään. En ole ollut eswa ihastunut häneen. Ikävöin välillä häntä kuitenkin.
        Barmaan luulin että kun lukee palstan aiheeksi "ikävä" että ae tarkoittaa tuota tunnetta eikä yksinomaan käaittele ihastumista.
        Ikävää voi tuntea muutoinkin.
        Tottakait keskityn puolisooni ja rakastan häntä.

        Ja siinä yks pölvästi joka jatkaa mun kirjotusta kuin omanaan. Miks sun pitää täällä todistella puolisoon keskittymistäsi. Mulle muuten yks kaveri sano, kun puhuttiin miehistä että ne miehet jotka toitottaa koko ajan puolisoitaan on just niitä, jotka herkästi pettää, hehän jo mielessään näkee uhan eikä normaalia tilannetta. Psykologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä yks pölvästi joka jatkaa mun kirjotusta kuin omanaan. Miks sun pitää täällä todistella puolisoon keskittymistäsi. Mulle muuten yks kaveri sano, kun puhuttiin miehistä että ne miehet jotka toitottaa koko ajan puolisoitaan on just niitä, jotka herkästi pettää, hehän jo mielessään näkee uhan eikä normaalia tilannetta. Psykologiaa.

        Oon nainen ja tulin tänne tänään koska löysin palstan nimeltään ikävä.
        Luulin että täällä voi keskustella ikävästä mutta täähän onkin vain joku ihastumis palsta.
        Se on moro sitten.
        En oo ihastunut enkä takastunut toiseen. Ikävöin tuttavaani joka asuu nykyäänbties missä enkä edes löydä häntä enää.

        Poistun täältä.


    • Anonyymi

      Mulla ei eikä monella toisellakaan ole sun yhteystietoja. Revi siitä ja laita selvempiä tuntomerkkejä, jos haluat toimintaa etkä takertunutta kaupallista proosaa.

    • Anonyymi

      Kiitos kun kerroit. Niin siinä tulee käymään anonyymihuutelijoille.

      • Anonyymi

        Samalla viivalla ollaan toinen ano. Ja valinnan vaikeutta luettavissa pitkin ketjua.


    • Anonyymi

      Otan yhteyttä jos tiedän sinun vielä toivovan sitä.
      Mitenpä se selviäisi?

      • Anonyymi

        Sillä että otat yhteyttä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä että otat yhteyttä????

        Ja sitten se menee sellaiselle joka ei sitä toivo.
        Heitä koordinaateilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten se menee sellaiselle joka ei sitä toivo.
        Heitä koordinaateilla.

        hitajat eivat anna tulla


    • Kiva juttu. Toivofaan ettei kylmä tuu ja siinä rinnalla rakennat oman pikku yhteiskunnan.

    • Anonyymi

      Olen liian arka. Ja mielestäni sinun pitää tehdä se päätös tilanteestamme johtuen. En oikeastaan usko, että tämä viesti on sinulta, mutta varmuuden vuoksi. :)

      • Anonyymi

        Täällä kirjottelee niin monta ristiin rastiin että ei tämä etene täällä mihinkään. Ehkä on niin ettet haluakkaan oikeasti kuulla musta ja kaikki mitä oli, olikin ihan leikkiä sulta ja sun tapasi toimia ihmissuhteissa. En enää luule täältä sua löytäväni kun kaikkiin näyttää osuvan samat tunnisteet. Meillä niitä erikoisuuksia olisi kyllä löytynyt tunnisteiksi ja vinkiksi niin että molemmat olisi tajunneet. Terv. Teipillä korjattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjottelee niin monta ristiin rastiin että ei tämä etene täällä mihinkään. Ehkä on niin ettet haluakkaan oikeasti kuulla musta ja kaikki mitä oli, olikin ihan leikkiä sulta ja sun tapasi toimia ihmissuhteissa. En enää luule täältä sua löytäväni kun kaikkiin näyttää osuvan samat tunnisteet. Meillä niitä erikoisuuksia olisi kyllä löytynyt tunnisteiksi ja vinkiksi niin että molemmat olisi tajunneet. Terv. Teipillä korjattu

        Kerro tunnisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tunnisteita.

        Teipillä korjattu musta on tunniste. Mut kun sun puolelta ei meidän tunnisteita tule kun todella epämääräisesti. Ehkä et halua että tunnistan sua joten..eipä sitten.
        Terv. n


    • Anonyymi

      Otin jo yhteyttä. Vastasit tosi lyhyesti ja et vienyt keskustelua eteenpäin niin sain jo kaiken infon sieltä = sua ei kiinnosta tippaakaan

      • Anonyymi

        tuo ei piba paikkaansa


      • Anonyymi

        jos ei kiinnosta niin ala tule sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei kiinnosta niin ala tule sitten

        Tule? Mitä? Minne?


      • Anonyymi

        sitten ei piba tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten ei piba tulla

        kuule rakkaani miksi sinun pitaa soutaa koko ajan sina tulet tai et asia on sitten siina mina katoan nyt tsáas koneelta vahaksi aikaa en jaksa tata kissa ja hiiri leikkiä enaan yhtaan palaan taas jossakin vaiheessa taibat sinakin pelata etta meiban r´tunteet roihahtaa kuule ei siina ole mitaan pahaa niin vvoi kayba ja mita niista ei me olla enaan mitaan kakaroita kumpikaan ja elamaa tama vaan on terv seija


    • Anonyymi

      Kuka odottaa yhteydenottoa?

      • Anonyymi

        anna puhelinnumero niin soitan sinulle


      • Anonyymi

        no ei mitaan meiban piti puua asiat selvaksi


      • Anonyymi

        en mitaan


      • Anonyymi

        voi hyvä ihme sinun kanssasi taas kerro minulle että mika tassa asiassa on miin mahdottaman vaikeaa kun tata taytyy soitaa ja huovata koko ajan johonkin suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anna puhelinnumero niin soitan sinulle

        minulla ei ole puhelinta vielakaan enka tieda koska paasen kaupunkiin joten minulle on nyt mahboton soittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla ei ole puhelinta vielakaan enka tieda koska paasen kaupunkiin joten minulle on nyt mahboton soittaa

        kun ei ole sita puhelinta vielakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun ei ole sita puhelinta vielakaan

        kerro minulle mika tassa on niin helvetin vaikeaa mita sina muka pelkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun ei ole sita puhelinta vielakaan

        juuri niin miksi sinun minulle pitaisi soittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun ei ole sita puhelinta vielakaan

        kun en paase kaupunkiin niin ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin miksi sinun minulle pitaisi soittaa

        muista pasi se puhelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin miksi sinun minulle pitaisi soittaa

        mita sinulla olisi minulle asiaa


    • Anonyymi

      Ookke. Otan yhteyttä kuuden vuoden päästä. Jaksatko odottaa?

      • Anonyymi

        En odota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota.

        😆 niin ajattelinkin, heippa


      • Anonyymi

        karajaoikeus ei vastaa puhelimeen


      • Anonyymi

        oletko muuten aivan varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        karajaoikeus ei vastaa puhelimeen

        en voi vastata kun mun puhelin ei soi


      • Anonyymi

        kuule kyllä sina voit minut syöda vaikka kun sankyysi haluat kuitenkin


    • Anonyymi

      Minäpä en.

      Ååkke moi.

      • Anonyymi

        Ååkket on mennen kesän lumia. Göran 💞


      • Anonyymi

        palaan pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ååkket on mennen kesän lumia. Göran 💞

        Hauska hehhee ja kerran vielä hehhee :)


      • Anonyymi

        huva sina olet kyllä avaamaan


      • Anonyymi

        toivottavasti sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti sinä

        palaan taas myöhemmin nytten menen pitkakseni ennenkuin meillä on ruoka joten palataan tsáas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palaan taas myöhemmin nytten menen pitkakseni ennenkuin meillä on ruoka joten palataan tsáas

        pasi muista se puhelin


    • Anonyymi

      Valehtelet.

      • Anonyymi

        kuinka niin muka valehtelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka niin muka valehtelen

        meilla on 4 ruoka ja siita sina et paase mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meilla on 4 ruoka ja siita sina et paase mihinkään

        kyllä mina paasen kun menen joten hei hei kuinka parjaat nyt yksin jonkun aikaa hei hei


    • Anonyymi

      Ai minunko? Tai tiiä sitten ootko mun muru. Sano tunnussana.. Sitten tiiän miten etenen :D Siis otanko yhteyttä vai en xD

      • Anonyymi

        tuo puhelin niin saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo puhelin niin saat

        hyva juttu taalla mina sitten olen kotona ja obotan sinun tulevan nyt suljen koneen enka palaa koneelle enaan tanaan joten kauniita unia j hei hei


      • Anonyymi

        Näääääääh... mun muru ois heti tiennyt mitä tarkoitan tunnussanalla.. eli mun mielitiettyni ei ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näääääääh... mun muru ois heti tiennyt mitä tarkoitan tunnussanalla.. eli mun mielitiettyni ei ole aloittaja.

        Tulee yksi O kirjaimella alkava sana mieleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee yksi O kirjaimella alkava sana mieleen...

        Ai mitä tuo tarkoittaa? :D
        Tuo tunnussana juttu on sen peruja kun pelattiin yhdellä pelisivustolla ja siellä piti välillä poistaa nimimerkki kun kyylät kyttäsi meidän kirjoitteluja. Kun tuli uudella nimimerkillä toisen sivulle niin sovittiin tunnussana josta tiedettiin toisemme. :D


    • Anonyymi

      MISSÄOLETTUONPUHELIMENHETI.

    • Anonyymi

      Siinähän odotar. Oot niin vanha hyvä ko pulssi tuntuu.

    • Anonyymi

      lol hah hah hah hah haaa

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta minä en odota yhteydenottoa keneltäkään. Ei ole jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään, voimat ovat yhä vähissä. Tarvitsen työntekemistä ja pikku hiljaa selvitymistä rankoista vuosista. Tarvitsen paljon yksin olemista ja rauhoittumista. Tulevaisuudesta en osaa sanoa mitään, aika näyttää.

    • Anonyymi

      Raastavaa odotusta, kun ei näy.

      • Anonyymi

        Missä ei näy ja kuka?


    • Anonyymi

      Ja sinne asti hän Mies saa sitä odottaakin.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe