Ennustaja.info -Iiris kokemuksia

Anonyymi

Millaisia kokemuksia Iiriksestä. Soitin hänelle loppukeväästä ja näki silloisen tilanteeni hyvin. Tulevaa vielä odottelen malttamattomana.
Miten on teille nähnyt? Onko toteutunut näkemiset? Miten hänen näkemänsä aikataulut ovat pitäneet paikkansa?

8

3227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen soittanut vasta-aikoihin. Tämän vuoden puolella pitäisi tulla suhde. Palauttelen miten käy!

• Anonyymi

Palautetta...ei tullut miestä loppuvuodesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palautetta...ei tullut miestä loppuvuodesta.

Eikä oo näkyny vieläkään

• Anonyymi

Minulle näki kysymättä ähelle miehen, johon olen ihastunut - ja sen, että ihastus molemminpuolista. Toivottavasti tästä tulee enemmänkin, kuten Iiris näki.

• Anonyymi

Hän käyttää välillä Rauhamarian nimeä, joka on samassa palvelussa. En luottaisi hänen ennustuksiin pätkääkään.

• Anonyymi

Olen myös soittanut Rauhamarialle, eivät kuulostaneet samalta.

• Anonyymi

Joo Rauhamaria ja Iiris kaksi eri ihmistä. Soitin iirikselle useamman kerran ja näki että entinen mies eroaa ja ottaa yhteyttä. Tämän piti tapahtua jo viime vuonna. Ei eronnut, saatika kuulunut kun sai perheenlisäystä ja meni naimisiin.

• Anonyymi

Toihan on selvästi oma alotuksensa. Miks soittelette tollasiin, menee vaan rahat haaskuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe